Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Orblivian
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 22 bijdrage(n) van Orblivian (Pagina: 1 van 3)
Topic: Vogeltjesdans (19-8-2003 10:25:00)
haha,
Is dit niet eerder iets om McDonalds te promoten
If you eat enough, one day you can become like her.
Topic: Review nieuwe OEM bak van het jaar ;-) (13-8-2003 19:42:00)Is dit niet eerder iets om McDonalds te promoten

If you eat enough, one day you can become like her.
Dre,
Heb je dan al de Akiyama Acura terug binnen?
Topic: Review nieuwe OEM bak van het jaar ;-) (12-8-2003 22:58:00)Heb je dan al de Akiyama Acura terug binnen?
Thx Reind en Tim voor de hulp.
Het zal dan de OEM worden, alleen de welke staat nog niet vast.
Topic: Review nieuwe OEM bak van het jaar ;-) (12-8-2003 19:59:00)Het zal dan de OEM worden, alleen de welke staat nog niet vast.
Misschien een totaal andere vraag. Wat als je je voor dezelfde prijs als die OEM een SL1210 kan kopen (2de hands) met Concorde Pro element. Ga je dan beter voor zo'n nieuwe OEM of voor een 2e hands SL1210 (half jaartje oud volgens verkoper).
Topic: Review nieuwe OEM bak van het jaar ;-) (12-8-2003 18:45:00)haha, wel ja, zo'n element wil ik dus net niet.
Zal er maar het beste direct een Ortofon Pro bij pakken. Naar welke oem bak gaat uw voorkeur eigenlijk? Jij hebt ze toch allemaal IRL gezien :-).
Topic: Review nieuwe OEM bak van het jaar ;-) (12-8-2003 17:38:00)Zal er maar het beste direct een Ortofon Pro bij pakken. Naar welke oem bak gaat uw voorkeur eigenlijk? Jij hebt ze toch allemaal IRL gezien :-).
Enkel bij de Synq zit een element blijkbaar. Wil eerder een ortofon element pakken, dus dan spaar ik al 20 euro door de acura te pakken en een goed ortofon element nee?
Topic: Review nieuwe OEM bak van het jaar ;-) (12-8-2003 13:44:00)Waar vind ik deze oem bak terug bij new line?
Topic: Welk nummer is dit? (12-7-2003 11:07:00)Hey SKr,
Kan m nog in duitsland vinden. Moet je ook een exemplaar hebben of geef ik je gewoon de site ff door waar je m nog kan vinden?
Topic: Welk nummer is dit? (11-7-2003 14:31:00)Kan m nog in duitsland vinden. Moet je ook een exemplaar hebben of geef ik je gewoon de site ff door waar je m nog kan vinden?
Als er iemand de vinyl heeft van Andrew McLaughn - Love Story en deze wil verkopen (of op cd zetten daar ik toch maar enkel cd thuis gebruik) mag iets laten weten, want ben erg geinteresseerd erin.
Topic: Welk nummer is dit? (10-7-2003 18:22:00)Heb het nummer al een aantal keer gehoord en denk dat het op 1 van vele live Ministry of sound radio sessions van Roger Sanchez staat. Als ik het vind, mail ik de sessie door en een tracklist zal je dan wel ergens kunnen vinden. uitstekende plaat anyway.