Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Bart1981

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 12 bijdrage(n) van Bart1981 (Pagina: 2 van 2)

Topic: Nieuwe 4 kanaals mixer van DATEQ: Vibe (24-7-2007 05:20:00)
Stel ik koop een tweedehands Vibe, dan is er dus de mogelijkheid dat je het probleem met de tik nog hebt. Kan je de mixer dan naar Dateq sturen en dat zij het probleem verhelpen? Er vanuit gaande dat de mixer nog in de garantieperiode zit.
Topic: Synq SMX-2 (19-7-2007 11:14:00)
Kan iemand me vertellen hoe de geluidskwaliteit van de toonregeling zich verhoudt ivm bijv een Dateq mengpaneel?
Heb nu zelf een Reloop RMX-40 BPM maar vind eigenlijk dat de toonregeling daar toch nog wel wat te wensen overlaat. Al helemaal als je het vergelijkt met bijv Dateq.

Nu weet ik dat je zo'n goedkope mixer niet mag vergelijken met een mixer als Dateq, maar goed ben dus wel benieuwd hoe de toonregeling van de SMX-2 zich verhoudt tot de Dateq.