Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Lj-thijs
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 24 bijdrage(n) van Lj-thijs (Pagina: 2 van 3)
Topic: Multidim Mk2 problemen (10-12-2009 00:02:00)
Aan de andere kant: als jij een ILDA laser hebt met een scan-rate van 20k, dan moet je je patronen en figuren wat kleiner en simpeler houden. Maar ik weet niet of je zin hebt om elke keer voor dat je gaat draaien ofzo zelf een lasershowtje in elkaar wil gaan bakken. Dan doe ik het toch liever met Tunneltjes en Wave effecten ipv figuren e.d.
En de vraag is, als je al meer dingen leest en ervaring hebt met LaserWorld lasers, wil jij nog wel een Laserworld laser? Zelf heb ik hier voor de gein een LW EL 80 G liggen en voor de gein een Stairville 40 mW lasertje. Die stairville die doet bijna niet onder voor die Laserworld. Terwijl het vermogen (in cijfers en op papier) duidelijk de helft minder is.
MVGNee ik heb er inderdaad al vanaf gezien, ben zeg maar een beetje 'klaar' met lasers van Laserworld, en volgens mij - niet om die Stairville laser af te kraken! - lijkt het alsof die Stairville laser niet onderdoet voor de LW EL-80G, puur en alleen omdat (naar mijn mening) de LW EL-80G niet zijn volledige 80mW geeft. Ook na het zien van de filmpjes van "LASERWORLDBETRUG" op YouTube ben ik min of meer overtuigd om wel 2 keer na te denken voordat ik ergens weer Laserworld lasers koop.
lj-thijsTopic: Laserworld CS-150G (15-11-2009 03:28:00)
Oké, laat de laatste vraag maar zitten
En aangezien er heel veel topics zijn over de Multidim, ik die bijna allemaal heb doorgelezen, en daar mijn antwoord reeds nog niet gevonden had dacht ik, ik vraag het hier
lj-thijs
Topic: Multidim Mk2 problemen (9-12-2009 23:10:00)
En aangezien er heel veel topics zijn over de Multidim, ik die bijna allemaal heb doorgelezen, en daar mijn antwoord reeds nog niet gevonden had dacht ik, ik vraag het hier
lj-thijs
Werkt de Multidim dan niet met faseaansnijding? En waarom branden me lampen dan, in gedimde toestand in de DMX-modus (Axxx) met DMX-signaal verwijderd, wel stabiel, en bij handmatig dimmen in programma P:17, NIET?
En heeft iemand nog toevallig een antwoord op m'n laatste vraag
Topic: Multidim Mk2 problemen (9-12-2009 22:23:00)En heeft iemand nog toevallig een antwoord op m'n laatste vraag
En ik had nog een vraag over het gebruik van de dimmer als switchpack. 0-127 is dan 0% en 128-255 is dan 100%. Maar kan ik dan ook zaken zoals rookmachines, lichteffecten en dergelijke aansluiten?
In de zin dat de lampen normaal branden en niet op een flakkerige manier. Zo duidelijk?
lj-thijs
Topic: Multidim Mk2 problemen (9-12-2009 21:41:00)
lj-thijs
Ik heb ook een aantal vragen over de Showtec Multidim Local Control. Als ik via DMX dim, branden de lampen niet stabiel. Als ik mijn DMX-tafel uitzet is dit probleem weg. Het is dus óf me DMX-tafel óf het feit dat ik XLR-kabels gebruik. Maar indien ik handmatig, via de schuifjes op de dimmer zelf in P:17 de lampen dim, branden deze eveneens niet stabiel. Heeft iemand anders dit ook?
En ik had nog een vraag over het gebruik van de dimmer als switchpack. 0-127 is dan 0% en 128-255 is dan 100%. Maar kan ik dan ook zaken zoals rookmachines, lichteffecten en dergelijke aansluiten? Alvast bedankt.
lj-thijs
Topic: Laserworld CS-150G (27-11-2009 14:48:00)En ik had nog een vraag over het gebruik van de dimmer als switchpack. 0-127 is dan 0% en 128-255 is dan 100%. Maar kan ik dan ook zaken zoals rookmachines, lichteffecten en dergelijke aansluiten? Alvast bedankt.
lj-thijs
T_Sound schreef:
Bij een 20k scan-rate, begin je al redelijk soepele patronen te maken. Inderdaad willen grote veelvormige patronen nog wel eens schokkerig geprojecteerd worden. Vandaar dat de scan-rate van prof lasers daar ook ver boven liggen.Aan de andere kant: als jij een ILDA laser hebt met een scan-rate van 20k, dan moet je je patronen en figuren wat kleiner en simpeler houden. Maar ik weet niet of je zin hebt om elke keer voor dat je gaat draaien ofzo zelf een lasershowtje in elkaar wil gaan bakken. Dan doe ik het toch liever met Tunneltjes en Wave effecten ipv figuren e.d.
En de vraag is, als je al meer dingen leest en ervaring hebt met LaserWorld lasers, wil jij nog wel een Laserworld laser? Zelf heb ik hier voor de gein een LW EL 80 G liggen en voor de gein een Stairville 40 mW lasertje. Die stairville die doet bijna niet onder voor die Laserworld. Terwijl het vermogen (in cijfers en op papier) duidelijk de helft minder is.
MVG
lj-thijs
Ik zat meer in de richting van kleine feestjes te denken inderdaad. Maar hiervoor heb ik al een LW EL-80G gehad die ik heb weggedaan vanwege z'n scansnelheid van 2-5kpps. Nu vraag ik me dus af in hoeverre laser-beamshows (dus niet in eerste instantie projectie) worden weergegeven bij 20kpps. Worden grote figuren niet te schokkerig e.d.
lj-thijs
Topic: Laserworld CS-150G (11-11-2009 17:20:00)lj-thijs
Heeft iemand ervaring met deze laser van Laserworld? Bij de specificaties staat een scansnelheid van 20 kpps, is dit redelijk? En wordt er een galvanoscanset in gebruikt?
Alvast bedankt.
lj-thijs
Topic: In Memoriam: Martin (KVM) (8-11-2009 23:57:00)Alvast bedankt.
lj-thijs
Ik zat net in een topic te lezen, toen ik een tekentje zag staan bij KVM's naam. Verder gaan zoeken, tot ik dit nare bericht tegenkwam
Gecondoleerd, heel veel sterkte voor de nabestaanden gewenst.
Topic: Space color laser Jb Systems (5-8-2009 22:58:00)
Gecondoleerd, heel veel sterkte voor de nabestaanden gewenst.
Fijn om te weten, want het is nergens te vinden, niet in de gebruiksaanwijzing, niet op de site van Beglec zelf en ook niet op andere fora.
Ik wacht het in ieder geval even af
lj-thijs
Topic: Space color laser Jb Systems (5-8-2009 16:09:00)Ik wacht het in ieder geval even af

lj-thijs
Sorry voor de kick, maar wil graag hier m'n vraag stellen aangezien ik helaas (nog) geen antwoord heb gekregen via de "Stel een vraag over dit product" functie
.
Mijn vraag over de Space Color Laser is dus of het toestel stappenmotors of een galvanoscanset heeft en wat de scansnelheid van de laser ongeveer is. (Heb m'n Laserworld EL-80G DMX al weggedaan omdat ik de scansnelheid (2-5 kpps) te laag vond.)
Alvast bedankt
.Mijn vraag over de Space Color Laser is dus of het toestel stappenmotors of een galvanoscanset heeft en wat de scansnelheid van de laser ongeveer is. (Heb m'n Laserworld EL-80G DMX al weggedaan omdat ik de scansnelheid (2-5 kpps) te laag vond.)
Alvast bedankt