Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Decibel Drive-in
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 175 bijdrage(n) van Decibel Drive-in (Pagina: 2 van 18)
Topic: Wat kosten jullie nou? (29-8-2009 00:14:00)
En dat hobbelen met kistjes en rammelende truss/statieven worden ze uiteraard niet wakker van.
Overigens maken die dingen pas een beetje geluid als je het gas intrapt, stationair of bij lage toeren is het meer een zachte roffel. En gas intrappen doe je meestal niet 's nachts in een woonwijk. (Tenminste, ik niet dan.
)Topic: Nieuwe Subs (13-7-2009 20:32:00)Waarom staat dat ene kastje achterstevoren?
Topic: Geslaagd?!?! (13-7-2009 18:00:00)Inderdaad transparant programmeren. (Is volgens mij ook voor het eerst dat dat kan op low-budget tafels) Elation Stage Setter kan dat ook. En die kost heel wat minder centjes.
Foto van je set in werking? Uitstraling zegt al veel over professionaliteit. (En dat hoeft nog niet eens qua apparatuur te zijn.)
Topic: Keuze maken Led sunstrips of losse parren (26-8-2009 14:39:00)Hoe zit het met de kleurensoep van deze spotjes?
Topic: Kastontwerp beyma 18g50 (27-7-2009 19:32:00)Handvaten en een connectorpaneeltje?
Topic: Geslaagd?!?! (13-7-2009 20:37:00)Douwe schreef:
Alleen worden de buren blij, als er weer eens s'nachts een Chevy Van door de straten bulderd.
Overigens maken die dingen pas een beetje geluid als je het gas intrapt, stationair of bij lage toeren is het meer een zachte roffel. En gas intrappen doe je meestal niet 's nachts in een woonwijk. (Tenminste, ik niet dan.
)yogo78 schreef:
En de X18B stackt zo lekker en ik vind hem persoonlijk lekkerder klinken, maar dat is smaak...
LPG, kost je amper wat.
Topic: Geslaagd?!?! (13-7-2009 17:55:00)
Martin, dan neem je toch zoiets
Topic: Video projectie (7-6-2009 15:56:00)
j@vascriptje met de huidige tijd, leuke achtergrond er bij en je scherm op vol scherm?
Topic: Thema muziek: Vegas (7-6-2009 15:51:00)Elvis Presley - Viva las Vegas
Topic: Showtec Showdesigner (25-5-2009 17:16:00)Martijn schreef:
timescape schreef:
Oke, transparant programmeren dus? Maar stel je bent een chase aan het proggen, en stelt 2 channels op 50%, slaat hem op en wil van hieruit verder werken, dan moet je dus voor de volgende stap, wel eerst beide faders omhoogzetten, en terugzetten naar 50%?