Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Ski-J Raymond
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 39 bijdrage(n) van Ski-J Raymond (Pagina: 2 van 4)
Topic: Eigen track: Jeroen V. - Pleasant Experience (19-9-2005 11:07:00)
erg leuk absoluut, maar ik ben bang dat het een beetje veel van hetzelfde is, ik mis er IETS in, ik mis net dat gene waardoor ik in een track geboeid BLIJF.
wat ik hier zeg is uiteraard puur mijn eigen mening en ook echt niet bedoeld om ook maar iets af te zijken. ik wil gewoon Jeroen V. in de cd-koffer!
Topic: Eigen track: Jeroen V. - Pleasant Experience (18-9-2005 20:29:00)wat ik hier zeg is uiteraard puur mijn eigen mening en ook echt niet bedoeld om ook maar iets af te zijken. ik wil gewoon Jeroen V. in de cd-koffer!
Ik zeg: KNALLEN!!!
Jeroen, eerlijk waar als je hier dus een vrouwelijke vocal onderzet met een pakkende maar toch simpele tekst durf ik te zeggen dat dit net zo goed (of mischien zelfs nog beter) is als lasgo, milk inc en sylver bij elkaar
.
Helemaal top,
Ik kan niet wachten op de single met de radio edit en uiteraard de club mix.
Topic: Sfeerlicht voor bij set-up... (7-9-2005 22:30:00)
Jeroen, eerlijk waar als je hier dus een vrouwelijke vocal onderzet met een pakkende maar toch simpele tekst durf ik te zeggen dat dit net zo goed (of mischien zelfs nog beter) is als lasgo, milk inc en sylver bij elkaar
.Helemaal top,
Ik kan niet wachten op de single met de radio edit en uiteraard de club mix.
Het is hem niet, heb zelf ontzettend hard gewerkt om er zoiets van te maken, bovendien, de traanplaat heb ik van mijn vriendin gekregen.
Ik moet zeggen dat die traanplaat inderdaad wel helpt bij de sfeer, maar ik wilde gewoon een idee geven hoe het eruit ziet met die lavalampen
Topic: Sfeerlicht voor bij set-up... (7-9-2005 20:10:00)Ik moet zeggen dat die traanplaat inderdaad wel helpt bij de sfeer, maar ik wilde gewoon een idee geven hoe het eruit ziet met die lavalampen
Zo, eindelijk een topic waar ik echt iets aan kan toevoegen. (lees veel, zeg weinig
)
Ik heb een fototje gemaakt van mijn dj-set, dit is mijn idee van een leuke sfeer. Aan de muurkant van de tafel zit een 120cm blacklight, geeft echt een leuk effect.
Die lavalampen geven nog best een bak licht hoor.
Ik heb nog geen foto's kunnen maken voor je in het donker, zelf vind ik dat op zo'n foto de sfeer ook niet perfect overkomt, mocht je in de buurt van Breda wonen mag je best eens langskomen om te kijken.
dit zijn de foto's:
https://groups.msn.com/djmeubels/skijraymondsdjbooth.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=1770
https://groups.msn.com/djmeubels/skijraymondsdjbooth.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=1769
groetjes,
Raymond
Topic: Koptelefoon voor onderweg (21-1-2005 20:39:00)
)Ik heb een fototje gemaakt van mijn dj-set, dit is mijn idee van een leuke sfeer. Aan de muurkant van de tafel zit een 120cm blacklight, geeft echt een leuk effect.
Die lavalampen geven nog best een bak licht hoor.
Ik heb nog geen foto's kunnen maken voor je in het donker, zelf vind ik dat op zo'n foto de sfeer ook niet perfect overkomt, mocht je in de buurt van Breda wonen mag je best eens langskomen om te kijken.
dit zijn de foto's:
https://groups.msn.com/djmeubels/skijraymondsdjbooth.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=1770
https://groups.msn.com/djmeubels/skijraymondsdjbooth.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=1769
groetjes,
Raymond
Euhm, allemaal heel erg leuk hoor, oordopjes of koptelefoons die heel erg hard gaan en dat daarmee je gehoor kunt verneuken, maar mischien dat het aan mij ligt hoor:
Ligt dat niet totaal aan de gebruiker zelf?
Die bepaald uit eindelijk hoe hard hij het spul zet!!!
Met oordopjes van 6 euro kun je net zo goed je gehoor verneuken als met oordopjes van 600 euro, als je het spul maar hard genoeg zet! En jahoor daar zijn we weer: dat ligt totaal aan de gebruiker.
Topic: Sinterklaas muziek (Dance) (21-11-2004 13:05:00)Ligt dat niet totaal aan de gebruiker zelf?
Die bepaald uit eindelijk hoe hard hij het spul zet!!!
Met oordopjes van 6 euro kun je net zo goed je gehoor verneuken als met oordopjes van 600 euro, als je het spul maar hard genoeg zet! En jahoor daar zijn we weer: dat ligt totaal aan de gebruiker.
de cd waarover womenn freak het had is:
coole piet en de inpakbende.
het zijn allemaal net iets te ver verdraaide dance covers met sinterklaas liedjes erop, na 20 keer kun je hem wel uit kotsen
Topic: betere dj dmv betere gear (5-10-2004 19:40:00)coole piet en de inpakbende.
het zijn allemaal net iets te ver verdraaide dance covers met sinterklaas liedjes erop, na 20 keer kun je hem wel uit kotsen
welkom ik de wereld van de dj, dj'en IS entertainen.
of ik moet het helemaal fout hebben
Topic: muziek voor communiefeest (15-9-2004 19:43:00)of ik moet het helemaal fout hebben
Nou hier dan maar even het hele verhaal op een rijtje.
Als je ouders gelovig zijn, dan kunnen ze na je geboorte besluiten om je te laten dopen.
je word dan "gedoopd" in heilig water, en je voorhoofd word gezalfd. Als je gedoopd bent dan krijg je op de basisschool (mits dit een b.v. katholieke basisschool is) de kans om op je 7e jaar je eerste comunnie te doen. Dit houd in dat je het lichaam van christus, DE HOSTIE (dat volgens jows zo vage stukje brood) en HET BLOED, dit is een mengsel van water en wijn voor het eerst krijgt.
Na je eerste communie hoor je echt bij de kerk en dus ook bij god. Vervolgens kun je op je 12e er ook nog voor kiezen om je te laten vormen. Hierbij word door de bisschop een hand op je hoofd gelegd en ben je voor god volwassen.
Als je je eerste communie hebt gedaan, geef je een feestje, je krijgt kado's en het feest kan zo groot zijn als je zelf wilt, dus met DJ en al.
het publiek is heel erg breed, dus moet je inderdaad wel weten waar je mee bezig bent, als je dus voor het eerst voor zo'n publiek draait mag je blij zijn dat het familie is. heel veel succes.
groetjes,
Raymond
Topic: En dan nòg maar een keertje: BPM (10-5-2004 07:43:00)Als je ouders gelovig zijn, dan kunnen ze na je geboorte besluiten om je te laten dopen.
je word dan "gedoopd" in heilig water, en je voorhoofd word gezalfd. Als je gedoopd bent dan krijg je op de basisschool (mits dit een b.v. katholieke basisschool is) de kans om op je 7e jaar je eerste comunnie te doen. Dit houd in dat je het lichaam van christus, DE HOSTIE (dat volgens jows zo vage stukje brood) en HET BLOED, dit is een mengsel van water en wijn voor het eerst krijgt.
Na je eerste communie hoor je echt bij de kerk en dus ook bij god. Vervolgens kun je op je 12e er ook nog voor kiezen om je te laten vormen. Hierbij word door de bisschop een hand op je hoofd gelegd en ben je voor god volwassen.
Als je je eerste communie hebt gedaan, geef je een feestje, je krijgt kado's en het feest kan zo groot zijn als je zelf wilt, dus met DJ en al.
het publiek is heel erg breed, dus moet je inderdaad wel weten waar je mee bezig bent, als je dus voor het eerst voor zo'n publiek draait mag je blij zijn dat het familie is. heel veel succes.
groetjes,
Raymond
Fredje,
Eigenlijk is het gewoon heel erg simpel.
Met 2 hifi cd-spelers kun je niet mixen (op af en toe een start stop mixje na dan)
Voor zover ik heb kunnen lezen draai jij op je eigen feesten. Als je al zover bent dat je in deze muziek stijl feesten geeft, dan lijkt het mij dat je in die muziek stijl heel erg geintereseerd bent en dus best redelijk weet welke nummers wel (en welke totaal niet) bij elkaar passen. Zeker op zo'n klein feestje met alleen maar echte liefhebbers zullen ze niet heel erg boos worden als jij de nummertjes gewoon aan elkaar plakt.
Met hifi spelers kun je niet mixen en zal het ook nooit gaan werken. en dan zeg ik op dat moment, laat voor die 2 keer per jaar dat jij een feestje geeft dat mixen nou maar achterwegen en zorg gewoon dat je een erg goeie sfeer hebt hangen onder de liefhebbers. dan komthet helemaal goed.
groetjes,
Raymond
Topic: vervelend publiek? (12-4-2004 20:58:00)Eigenlijk is het gewoon heel erg simpel.
Met 2 hifi cd-spelers kun je niet mixen (op af en toe een start stop mixje na dan)
Voor zover ik heb kunnen lezen draai jij op je eigen feesten. Als je al zover bent dat je in deze muziek stijl feesten geeft, dan lijkt het mij dat je in die muziek stijl heel erg geintereseerd bent en dus best redelijk weet welke nummers wel (en welke totaal niet) bij elkaar passen. Zeker op zo'n klein feestje met alleen maar echte liefhebbers zullen ze niet heel erg boos worden als jij de nummertjes gewoon aan elkaar plakt.
Met hifi spelers kun je niet mixen en zal het ook nooit gaan werken. en dan zeg ik op dat moment, laat voor die 2 keer per jaar dat jij een feestje geeft dat mixen nou maar achterwegen en zorg gewoon dat je een erg goeie sfeer hebt hangen onder de liefhebbers. dan komthet helemaal goed.
groetjes,
Raymond
nou draai ik niet veel met drive-in shows, maar meer in aprés-ski cafés en discotheken en mij valt het juist op dat als er probeert iemand achter de booth te kruipen en je vervolgens het dringend maar toch netjes vraag om weg te gaan, de meeste van de schrik al gauw omdraaien. (nee ik zie er niet uit als arnold) bovendien staat er in de gemiddelde disco altijd wel een mannetje van de beveiliging in de buurt.
ik had trouwers begrepen dat juist om dit soort redenen drive-in's altijd een maglite bij hebben
ik had trouwers begrepen dat juist om dit soort redenen drive-in's altijd een maglite bij hebben