Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van DJ buZz

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 24 bijdrage(n) van DJ buZz (Pagina: 2 van 3)

Topic: Ervaring met BOTEX SP1500 Strobes ? (22-5-2007 21:23:00)

CyberDance schreef:

Verroeste bouten en zwarte flitsbuis, Amper gebruikt? laugh :D
shocked 8O hoe heb je dat voor mekaar gekregen?
kwam dat door de Eprom??
en met welke strobe de 1500?
of Geni of een andere?
Topic: Ervaring met BOTEX SP1500 Strobes ? (20-5-2007 17:29:00)

JeroenVDV schreef:

Of ren naar AED en scoor een amper gebruikte 2e-hands Atomic voor 250 euro..
dat vind ik wel een leuk idee:D
maar dit ding is wel fijn.
kan je mij het adres geven?
Topic: Ervaring met BOTEX SP1500 Strobes ? (19-5-2007 11:27:00)

big bang schreef:

Zal moeilijk worden ben ik bang. Ik geloof dat er geen ventilator in dat ding zit?
ja klopt die zit er niet in :(
maar misschien kan ik die nog ergens erin kwijt.
worden ze snel erg heet dan?
Topic: Ervaring met BOTEX SP1500 Strobes ? (18-5-2007 11:00:00)

big bang schreef:

Zal niet gaan ben ik bang. Is geen titan strobe SP-1500 of van die soort... MEer een Geni achtig ding
oke maar denk je dat als ik de software het zelfde aanpas als deze eprom kan hij er dan wel tegen?
sloop ik hem dan niet?
Topic: Ervaring met BOTEX SP1500 Strobes ? (17-5-2007 23:15:00)
wat denken jullie kan deze strobe ertegen tegen de Eprom?
(graag snel reactie)
Topic: Ervaring met BOTEX SP1500 Strobes ? (14-5-2007 15:55:00)
hier kan je hem ook in 3D bekijken.
wat denken jullie kan deze strobe ertegen tegen de Eprom?
(graag snel reactie)
sorry ik zat met de Atomic met een andere in me hoofd ik haalde ze door mekaar :$
maar moet ik dan een andere strobe halen?
fr.audiofanzine.com/produits/index,idproduit,113921,mao,stairville_ps1500dmx.html
Topic: Ervaring met BOTEX SP1500 Strobes ? (14-5-2007 15:33:00)
dus ik moet een andere strobe halen?
Topic: Ervaring met BOTEX SP1500 Strobes ? (14-5-2007 14:46:00)
oke doe ik!
dank je wel!
alleen deze strobe heeft geen ventilator maar de Atomic ook niet en de oude Botex 1500 hoe zit dat dan?
is dit dan wel goed voor je strobe?
Topic: Ervaring met BOTEX SP1500 Strobes ? (14-5-2007 14:11:00)

Fossalta schreef:

Meeste electronica zaken hebben ze, maar ik koop ze meestal bij AAVRS. Als je nog nooit chips hebt geprogrammeerd... lijkt het me zeker niet verstandig hier zomaar mee te beginnen met een strobe. Daarnaast moet je ook een programmer kopen/bouwen. Je zou ook iemand kunnen vragen een chip voor je te programmeren (mij bijvoorbeeld), maar het is het verstandigst gewoon een officieele chip te kopen.
dus wat kan ik dan het beste doen volgens jou?
want ik wil het bij die strobe doen want die heb ik hier liggen.
Topic: Ervaring met BOTEX SP1500 Strobes ? (14-5-2007 12:49:00)

Fossalta schreef:

Waarom zou je ? de chip van new-line bevat dezelfde functionaliteit...

en dan nog, waarom 17,50 voor een geprogrammeerd uC betalen, waar NIET het programma van die hoelscher in kan als je ze nieuw voor 3 euro hebt ?

(chips zijn fysiek niet identiek, hoelscher chip is een ATMega8515, de "eeprom" van new-line waarschijnlijk een 89C52)
en waar kan je die chip halen voor €3,-?
maar ik heb alleen de appratuur niet om hem teprogrameren.