Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van DJ buZz
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 24 bijdrage(n) van DJ buZz (Pagina: 1 van 3)
Topic: lcd scherm in flightcase (23-6-2009 00:11:00)
Daarna stel je deze vraag, sorry als je serieus op een H3 aan het programeren bent, stel je deze vraag niet.
nee het is dat vrienden van mij deze tafel willen kopen en ze zagen mij op de H3 dus dachten ze hmm goeie tafel maar toen zei ik de prijs en wouden ze hem niet meer ;) nu vroegen ze dus om deze tafel maja die ken ik niet dus vraag ik hier om mensen die hem kennen...
groetjesTopic: Showtec StageMaster PRO (3-12-2008 23:55:00)
Dat geldt dus voor MAonPC, Hog3PC, en elke andere commerciele softwaresturing. Bij Chamsys heb je dan de mogelijkheid de software zonder Chamsys hardware (zij het beperkt) te gebruiken met welke Node dan ook, en wordt volledige functionaliteit pas mogelijk zodra Chamsys hardware verbonden is met de PC. Zie het als een zeer uitgebreide 'demo-versie'.
Het "probleem" is dus dat de software die jij aanhaalt simpelweg GEEN Art-net uitstuurt zonder MA danwel HOG hardware!oke dan,
Euhm kan je dan wel een Node nemen en die gewoon via ethernet aansturen met Hog Of MA? of moet dat via hun eigen node's?Topic: DMX Node (20-10-2008 00:13:00)
hoe heb je dat voor mekaar gekregen?
kwam dat door de Eprom??
en met welke strobe de 1500?
of Geni of een andere?Gaat over die Atomic's van AED.
Grote verhuurder, spul hangt vast wel eens (semi-) buiten, wordt intensief gebruikt...kan me er toch wel wat bij voorstellen hoor.owh ik schok al
jah dan zouden ze wel flink zijn gebruikt dan weet ik igg dat ik die NIET moet halen
Hallo allemaal,
Ik wil graag een tft touch screen inbouwen in een flightcase nu is alleen het probleem dat ik niet weet hoe ik dat scherm moet vast zetten weet iemand hoe dat moet? het schijnt te zijn dat je ergens 19 inch blind platen hebt waar je dan je scherm op kan schroeven en zo heb je dan je scherm in een kist liggen. kan iemand mij helpen?
ik wil hem dus gewoon in een dj case doen en dan aan de bovenkant zo plat zet maar met blind platen erom heen..
groetjes,
Timo
Topic: Showtec StageMaster PRO (4-12-2008 21:55:00)Ik wil graag een tft touch screen inbouwen in een flightcase nu is alleen het probleem dat ik niet weet hoe ik dat scherm moet vast zetten weet iemand hoe dat moet? het schijnt te zijn dat je ergens 19 inch blind platen hebt waar je dan je scherm op kan schroeven en zo heb je dan je scherm in een kist liggen. kan iemand mij helpen?
ik wil hem dus gewoon in een dj case doen en dan aan de bovenkant zo plat zet maar met blind platen erom heen..
groetjes,
Timo
Douwe schreef:
Je hebt vragen over de H3, okay kan ik begrijpen.Daarna stel je deze vraag, sorry als je serieus op een H3 aan het programeren bent, stel je deze vraag niet.
groetjes
Hey Allemaal,
hebben jullie ervaring met deze Showtec StageMaster pro?
is hij makkelijk te programeren? en kan je echt maar 9 groepen maken?
en wat voor mij het belangrijkste is kan je meer dan 10 cuelijnen tegelijk draaien en releasen net als bij Hog?
met vriendelijke groeten,
Timo
Topic: DMX Node (2-12-2008 00:14:00)hebben jullie ervaring met deze Showtec StageMaster pro?
is hij makkelijk te programeren? en kan je echt maar 9 groepen maken?
en wat voor mij het belangrijkste is kan je meer dan 10 cuelijnen tegelijk draaien en releasen net als bij Hog?
met vriendelijke groeten,
Timo
admin je mag dit topic verweideren...
groetjes
Topic: DMX Node (11-11-2008 08:00:00)groetjes
oke heel erg bedankt allemaal,
Ik ga wel is even bellen met HES want ik heb een super widget alleen is dus de vraag dat ik het via ethernet wil aansturen maja dat gaat dus helaas niet zonder andere hardware van HES.
Toch allemaal bedankt!
groetjes,
Buzz
Topic: DMX Node (20-10-2008 11:52:00)Ik ga wel is even bellen met HES want ik heb een super widget alleen is dus de vraag dat ik het via ethernet wil aansturen maja dat gaat dus helaas niet zonder andere hardware van HES.
Toch allemaal bedankt!
groetjes,
Buzz
JeroenVDV schreef:
Timo, zoals je in mijn post kunt lezen houdt elke fabrikant zich (min of meer) aan de (vrij logische) werkwijze: Als je een product wilt gebruiken, moet je ervoor betalen.Dat geldt dus voor MAonPC, Hog3PC, en elke andere commerciele softwaresturing. Bij Chamsys heb je dan de mogelijkheid de software zonder Chamsys hardware (zij het beperkt) te gebruiken met welke Node dan ook, en wordt volledige functionaliteit pas mogelijk zodra Chamsys hardware verbonden is met de PC. Zie het als een zeer uitgebreide 'demo-versie'.
Het "probleem" is dus dat de software die jij aanhaalt simpelweg GEEN Art-net uitstuurt zonder MA danwel HOG hardware!
Euhm kan je dan wel een Node nemen en die gewoon via ethernet aansturen met Hog Of MA? of moet dat via hun eigen node's?
dat klopt!
Wat ik dus wil is dus een dat een PC een Node aanstuurd. en dan wil ik kiezen dat hij dus MA en Hog of andere software aan kan sturen.
Dus ik wil gewoon me netwerk kabel in me pc doen naar me Node en dat ik kan minimaal 2 lijnen out dmx heb!
dus welke en wat voor Node heb ik dan nodig?
Kan die van showtec bijvoorbeeld werken met MA en Hog of wordt dat lastig?
groetjes,
Timo
Topic: DMX Node (19-10-2008 02:06:00)Wat ik dus wil is dus een dat een PC een Node aanstuurd. en dan wil ik kiezen dat hij dus MA en Hog of andere software aan kan sturen.
Dus ik wil gewoon me netwerk kabel in me pc doen naar me Node en dat ik kan minimaal 2 lijnen out dmx heb!
dus welke en wat voor Node heb ik dan nodig?
Kan die van showtec bijvoorbeeld werken met MA en Hog of wordt dat lastig?
groetjes,
Timo
Hey Allemaal,
Ik heb een vraag.
Ik zoek een betaalbare DMX Node die zowel met MA onPC als met Hog 3 om kan gaan en andere programma's weet iemand een goeie Node?
groetjes,
Buzz
Topic: Ervaring met BOTEX SP1500 Strobes ? (22-5-2007 22:25:00)Ik heb een vraag.
Ik zoek een betaalbare DMX Node die zowel met MA onPC als met Hog 3 om kan gaan en andere programma's weet iemand een goeie Node?
groetjes,
Buzz
oke ik dacht al waar hebben ze het over
Maar om even op het onderwerp tekomen.
Ik heb nu mijn Strobe een ventilator ingebouwd en nu wil ik de chip erin doen want ik heb de software erin geprogrammeerd van die site.(zie eerder dit topic)
en had nu een vraag wordt deze dan nog snel heet en vind de andere hardware en buis en interface dat wel leuk??
hoeveel procent is het dat hij het niet overleefd?
of gaat hij nog wel lang mee?
Topic: Ervaring met BOTEX SP1500 Strobes ? (22-5-2007 21:38:00)
Maar om even op het onderwerp tekomen.
Ik heb nu mijn Strobe een ventilator ingebouwd en nu wil ik de chip erin doen want ik heb de software erin geprogrammeerd van die site.(zie eerder dit topic)
en had nu een vraag wordt deze dan nog snel heet en vind de andere hardware en buis en interface dat wel leuk??
hoeveel procent is het dat hij het niet overleefd?
of gaat hij nog wel lang mee?
René Eppink schreef:
DJ buZz schreef:
CyberDance schreef:
Verroeste bouten en zwarte flitsbuis, Amper gebruikt?
hoe heb je dat voor mekaar gekregen?kwam dat door de Eprom??
en met welke strobe de 1500?
of Geni of een andere?
Grote verhuurder, spul hangt vast wel eens (semi-) buiten, wordt intensief gebruikt...kan me er toch wel wat bij voorstellen hoor.
jah dan zouden ze wel flink zijn gebruikt dan weet ik igg dat ik die NIET moet halen