Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van MarcelV
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 50 bijdrage(n) van MarcelV (Pagina: 2 van 5)
Topic: Wie verhuurt een Skytracer? (2-10-2008 12:23:00)Je hebt een mailtje ;)Topic: Wie verhuurt een Skytracer? (2-10-2008 10:18:00)Heb je ook al een idee wat hij hier gaat kosten?
Edit: Ik zie net dat hij al in de shop staat
Topic: Gezocht: Verhuurder van de Antari M-1 Mobile Fogger (22-4-2008 17:09:00)
Bedoel met het effect puur dat er rook uit komt.. Dat je dus ziet dat er 'iets' uitkomt, en dat hoeven geen dikke pluimen te zijn. Er staat natuurlijk ook gewoon een hazerTopic: Gezocht: Verhuurder van de Antari M-1 Mobile Fogger (16-4-2008 21:36:00)
onnogeelen schreef:
In Meijel (midden-limburg) zit een bedrijf die zulke dingen heeft, en is niet duur. En zo ver weg is dit nu ook weer niet. Bij interesse stuur je maar een mailtje krijg je verdere gegevens van me.Even een klein kickje
Ik ben namelijk opzoek naar een verhuurder in zuid-limburg die in het bezit is van een sky spot/sky beam. Dus met een enkele beam. Wie kan mij helpen
Voorbeeldje: KLIK
Topic: Wysiwyg nadenkertje... (20-6-2008 13:09:00)Ik ben namelijk opzoek naar een verhuurder in zuid-limburg die in het bezit is van een sky spot/sky beam. Dus met een enkele beam. Wie kan mij helpen
Voorbeeldje: KLIK
met wat gedraai is het inderdaad gelukt! Bedankt!
Topic: Wysiwyg nadenkertje... (19-6-2008 22:23:00)Ik heb een klein probleempje maar wel erg vervelend. Ik wil op 1 circel sigment uit een circel van 8 meter 2 washes hangen, echter krijg ik deze niet omlaag hangend aan dat stuk truss.. Hoe komt dat en hoe kan ik het verhelpen??
Topic: Pioneer MEP-7000 Topic (4-6-2008 18:24:00)hmmm.. niet bepaald slim/handig van pioneer
Topic: Pioneer MEP-7000 Topic (4-6-2008 08:48:00)Dré, heb jij enig idee wat de SEP-C1 los gaat kosten?
En is het dan ook mogelijk de cd/dvd-drive er later los bij te kopen?
Topic: Pioneer MEP-7000 Topic (28-5-2008 17:49:00)En is het dan ook mogelijk de cd/dvd-drive er later los bij te kopen?
Dré schreef:
De verwachting is midden juni (info afkomstig van Pioneer, ca. 1 uur oud).
Edit: Ik zie net dat hij al in de shop staat
Bedankt alvast voor alle reacties van iedereen.
Ik zal even op een rijtje zetten wat mijn eisen/plannen zijn:
- Er moet mee gelopen kunnen worden (dus draagbaar en dus zonder snoer)
- De rook moet zichtbaar zijn (dus geen nevel)
- Het gaat verder puur om het effect dat er rook uit komt, het is dus niet bedoeld om de zaal met rook te vullen.
Topic: Gezocht: Verhuurder van de Antari M-1 Mobile Fogger (16-4-2008 22:19:00)Ik zal even op een rijtje zetten wat mijn eisen/plannen zijn:
- Er moet mee gelopen kunnen worden (dus draagbaar en dus zonder snoer)
- De rook moet zichtbaar zijn (dus geen nevel)
- Het gaat verder puur om het effect dat er rook uit komt, het is dus niet bedoeld om de zaal met rook te vullen.
sunny leon schreef:
Ik denk niet dat hij er een zaal vol rook mee wil zetten
We hebben een idee voor een show voor het volgend jaar, waarbij mensen rondlopen met deze machientjes. Een stroomkabel is dan niet zo handig en het gaat puur om het effect. Ik ben ze persoonlijk nog nergens tegen gekomen, vandaar deze vraag.