Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van DanceSound
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 39 bijdrage(n) van DanceSound (Pagina: 2 van 4)
Topic: Zomerhit van dit jaar??? (28-6-2008 13:34:00)
ik heb er ondertussen 15 kapotte in de schuur staan. (van die piezo hoorntjes)Is het dan niet slim om eens naar een andere kast te kijken?
[/qoute]Ik heb de mc-8 al weg gedaan en maar 2x k112 gekocht ;)
PS. sorry hier gaat ff wat fout bij mij
Topic: DAP MC-8 (3-4-2008 17:43:00)
ik heb er ondertussen 15 kapotte in de schuur staan. (van die piezo hoorntjes)Is het dan niet slim om eens naar een andere kast te kijken?
[/qoute]Topic: DAP MC-8 (2-4-2008 15:40:00)Nee, zelf ook al eens zoortgelijke geprobeert met een omnitronic BX1550 kast.
Dj Assad Vs Maradja - Summer lovin
of
Dj Assad Vs Maradja - Everybody clap (Club Mix)
Topic: subwoofers wat is een goede keuze (15-6-2008 11:56:00)of
Dj Assad Vs Maradja - Everybody clap (Club Mix)
heb je gelijk in, bij kleine disco showtjes heb ik er daarom ook gewoon 1 sub bij staan. (tot 75 man ~)
Topic: subwoofers wat is een goede keuze (13-6-2008 19:50:00)wacht je tot volgend jaar en ga je ff langs de Pa markt in Houten.
2x k112 voor 150,- dus dan ben je snel klaar en heb je een leuke dag
Topic: heb nieuwe speakers nodig (14-5-2008 19:12:00)2x k112 voor 150,- dus dan ben je snel klaar en heb je een leuke dag
Deze gegevens staan ook zo in de nieuwse catalogus van highlite.
maar of ze kloppen ? het zal wel goed zijn anders staat het er ook niet neem ik aan.
Topic: DAP MC-8 (14-5-2008 10:19:00)maar of ze kloppen ? het zal wel goed zijn anders staat het er ook niet neem ik aan.
aan de k112 heb je ook stuk meer, maar vor fullrange gebruik zou ik voor de k115 gaan.
deze kost iets meer maar dan heb je er ook strakere bassen in zitten.
Topic: Grootste blunder tijdens draaien? (13-5-2008 17:00:00)deze kost iets meer maar dan heb je er ook strakere bassen in zitten.
Als beginnende LJ heb ik wel eens bij een coverbandje dat het nummer 'Thunderstruck' van ACDC speelde iets te vroeg de blinders aan gezet
gelukkig was het niet een grote fout want de blinders van die avond waren een paar par 64 spot
Topic: DAP MC-8 (3-4-2008 17:47:00)
gelukkig was het niet een grote fout want de blinders van die avond waren een paar par 64 spot
DanceSound schreef:
davidkamphuis schreef:
djtim schreef:
DanceSound schreef:
vergeleken met de top en de sub gaat de sub harder dus je hebt veel meer bass en de hogetonen vliegen er zo uit.ik heb er ondertussen 15 kapotte in de schuur staan. (van die piezo hoorntjes)
[/qoute]
PS. sorry hier gaat ff wat fout bij mij
davidkamphuis schreef:
djtim schreef:
DanceSound schreef:
vergeleken met de top en de sub gaat de sub harder dus je hebt veel meer bass en de hogetonen vliegen er zo uit.ik heb er ondertussen 15 kapotte in de schuur staan. (van die piezo hoorntjes)
[/qoute]
vergeleken met de top en de sub gaat de sub harder dus je hebt veel meer bass en de hogetonen vliegen er zo uit.
ik heb er ondertussen 15 kapotte in de schuur staan. (van die piezo hoorntjes)
Topic: DAP MC-8 (1-4-2008 16:32:00)ik heb er ondertussen 15 kapotte in de schuur staan. (van die piezo hoorntjes)
jeroen777 schreef:
hallo ik heb ook 2mc-8 en ik wou hier 2 mcb15 onderzetten maar kan dat houdt de mc 8 dat bij met de hoge tonen? m.v.g jeroen