Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van DanceSound

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 39 bijdrage(n) van DanceSound (Pagina: 2 van 4)

Topic: Zomerhit van dit jaar??? (28-6-2008 13:34:00)
Dj Assad Vs Maradja - Summer lovin

of

Dj Assad Vs Maradja - Everybody clap (Club Mix)
Topic: subwoofers wat is een goede keuze (15-6-2008 11:56:00)
heb je gelijk in, bij kleine disco showtjes heb ik er daarom ook gewoon 1 sub bij staan. (tot 75 man ~)
Topic: subwoofers wat is een goede keuze (13-6-2008 19:50:00)
wacht je tot volgend jaar en ga je ff langs de Pa markt in Houten.
2x k112 voor 150,- dus dan ben je snel klaar en heb je een leuke dag wink ;)
Topic: heb nieuwe speakers nodig (14-5-2008 19:12:00)
Deze gegevens staan ook zo in de nieuwse catalogus van highlite.
maar of ze kloppen ? het zal wel goed zijn anders staat het er ook niet neem ik aan.
Topic: DAP MC-8 (14-5-2008 10:19:00)
aan de k112 heb je ook stuk meer, maar vor fullrange gebruik zou ik voor de k115 gaan.
deze kost iets meer maar dan heb je er ook strakere bassen in zitten.
Topic: Grootste blunder tijdens draaien? (13-5-2008 17:00:00)
Als beginnende LJ heb ik wel eens bij een coverbandje dat het nummer 'Thunderstruck' van ACDC speelde iets te vroeg de blinders aan gezet ashamed :$ ashamed :$
gelukkig was het niet een grote fout want de blinders van die avond waren een paar par 64 spot wink ;)
Topic: DAP MC-8 (3-4-2008 17:47:00)

DanceSound schreef:

davidkamphuis schreef:

djtim schreef:

DanceSound schreef:

vergeleken met de top en de sub gaat de sub harder dus je hebt veel meer bass en de hogetonen vliegen er zo uit.
ik heb er ondertussen 15 kapotte in de schuur staan. (van die piezo hoorntjes)
Is het dan niet slim om eens naar een andere kast te kijken?
[/qoute]
Ik heb de mc-8 al weg gedaan en maar 2x k112 gekocht ;)
PS. sorry hier gaat ff wat fout bij mij shut up :X
Topic: DAP MC-8 (3-4-2008 17:43:00)

davidkamphuis schreef:

djtim schreef:

DanceSound schreef:

vergeleken met de top en de sub gaat de sub harder dus je hebt veel meer bass en de hogetonen vliegen er zo uit.
ik heb er ondertussen 15 kapotte in de schuur staan. (van die piezo hoorntjes)
Is het dan niet slim om eens naar een andere kast te kijken?
[/qoute]
Topic: DAP MC-8 (2-4-2008 15:40:00)
vergeleken met de top en de sub gaat de sub harder dus je hebt veel meer bass en de hogetonen vliegen er zo uit.
ik heb er ondertussen 15 kapotte in de schuur staan. (van die piezo hoorntjes)
Topic: DAP MC-8 (1-4-2008 16:32:00)

jeroen777 schreef:

hallo ik heb ook 2mc-8 en ik wou hier 2 mcb15 onderzetten maar kan dat houdt de mc 8 dat bij met de hoge tonen? m.v.g jeroen
Nee, zelf ook al eens zoortgelijke geprobeert met een omnitronic BX1550 kast.