Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Michael

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Michael (Pagina: 19 van 20)

Topic: Behringer EP2500 (3-9-2003 11:11:00)
Ik klaag ook helemaal niet over de apparatuur van behringer ik ben zelfs zeer tevreden over dit merk en werk er heel graag mee echter is de service verre van goed of voldoende zelfs en dat is weer een dikke domper. zolang de mankementen klein zijn is er niks aan de hand dan repareert de dealer het maar grotere gaan naar de leverancier en dat brengt vaak een lange tot niet normale wachttijden waar highlite erg goed in is. Bij behringer heb ik tot nu toe nog niks moeten retourneren dus dat wordt nog afwachten maar ik vrees het ergste (kan het mis hebben ofcourse). Dat dit alleen een probleem bij de kleinen (cq budgetmerken) is klopt wel niet ik heb in juni een mackie fr-2600 met opgeblazen voeding teruggestuurd naar de dealer die hem op zijn beurt naar mackie opstuurde waar hij tot nu toe heeft gelegen en over twee weken een nieuwe van krijg. Nou een wachttermijn van een dikke twee maanden vind ik niet goed en vooral een maerk als mackie heeft een reputatie hoog te houden maar dat zijn ze in dit geval kennelijk vergeten.
Topic: Behringer EP2500 (3-9-2003 10:02:00)
Ik krijg het gevoel dat behringer met hetzelfde principe als highlite bezig is. Verkoop zoveel je kunt en de service komt wel later. Zowel bij highlite als bij behringer hebben ze wel heeeeeeel vaak de neiging iets in backorder te gooien omdat ze het niet op voorrraad hebben (zo'n klein magazijn?) en dat kan wel eens tot 2-3 maanden duren als je pech hebt, bij highlite spannen ze de kroon met mijn persoonlijke record van 7 maanden waarna ik de bestelling mocht annuleren angry shocked 8O .

off-topic: de adaptertjes zijn juist gepoetst en glimmen als nooit tevoren. Dré je autootje poets ik wel even a raison van 150 euro per uur laugh :D wink ;) goed?
Topic: Behringer EP2500 (2-9-2003 15:07:00)
mag ik me ook eens vervelen zeg happy :) . Was gewoon wat onbij elkaar gegooid, verder helemaal niet interessant. Het is alweer drie jaar geleden dat ik frans had en die taal is me nog nooit bevallen.
tard is te laat maar schrijf het iets anders en het is sloom alleen weet ik het precies niet meer.
Wie wordt de nieuwe on-line frans leraar is een goed idee voor allen die dit forum bezoeken en zo vergeten te leren kunnen ze het alsnog online doen razz :p laugh :D
Topic: Behringer EP2500 (1-9-2003 23:29:00)
Monsieur

Francais est une langue tres beau et c'est tres simple d'etudier. Comme quelques personnes neerlandais sons un petit tard et stupide, C'est votre probleme. Kon het niet laten is wel lang geleden maarja oefening baart kunst razz :p laugh :D
Edit Mod: reacties hierop verwijderd (dan houden we dit topic toch nog een beetje over de EP2500). Deze post laten staan voor de New-Line prijsvraag: wie haalt de meeste fouten uit dit stukje frans wink ;)
-Victor)
Topic: Behringer EP2500 (1-9-2003 16:42:00)
Nou dan heb ik mazzel want mij is duidelijk op het hart gedrukt dat ze deze week binnenkomen. En de ep-2500 heeft wel speakon aansluitingen of hebben jullie het over een andere amp? En ze zijn bij mij al vier weken over tijd.
Topic: Behringer EP2500 (1-9-2003 11:06:00)
Ik heb de ep-1500's van mij nu al aardig wat afgeragd maar ze doen het nog perfect.
Op 2 ohm stereo is de ep-1500 stabiel maar word godhemeltje heet. De 4 ohm bridge is nog niet uitgetest.
In het algemeen zijn het heerlijke versterkers maar ik blijf ook nog steeds sceptisch want voor dit geld kan er gewoon niks goeds uitkomen maar tot nu toe hebben de ep's van mij nog alleen maar het tegendeel bewezen. En daarom dat ik nu ook het risico van de ep-2500 ook maar aanga. Ik heb goede afspraken met de dealer en bevallen ze niet dan gaan ze retour mits goed behandeld.

Een versterker moet een bak vermogen geven. Het doen en betrouwbaar zijn maakt niet uit van welk merk ze zijn. Tot nu toe hebben ze ook exact dat gedaan. Natuurlijk zijn ze geen c-audio amps die ik heb maar ze doen exact dat wat ik verwacht, goed klinken veel vermogen geven en me niet in de steek laten als ik ze nodig heb.

TIME WILL TELL US THE TRUTH wink ;) razz :p
Topic: Behringer EP2500 (1-9-2003 08:54:00)
nee natuurlijk niet maar een amp testen zegt al wat van het beestje. Hoe hij het een hele avond uithoudt zal nog wel even duren. Moet ze eerst inbouwen en de set in orde maken dus dat zal nog wel een weekje of twee drie duren want ik ben ook nog student.
Topic: C-audio (31-8-2003 16:47:00)
Ik heb geen ervaring met de st serie maar wel met de pulse serie waar ik er zelf een van heb. Deze kastjes kun je rekenen onder de top van touring amps als het aan mij lag. C-audio was een heel goed merk en men gaat niet zomaar alle know how van c-audio naar crown overbrengen. C-audio is nu onderdeel van crown en dat met een goede reden.
Topic: Behringer EP2500 (31-8-2003 16:43:00)
Hoeft niet. Ik ben juist terug en verwacht volgende week twee tot drie ep-2500's. Ze zullen fatsoenlijk aan de tand gevoeld worden en ik zal mijn ervaring hier wel posten. Waar kan men de ep-2500 krijgen voor 390 Euro? Ik dacht dat ik al een goede deal had maar zo weinig shocked 8O shocked 8O
Topic: Merk Fohn (19-8-2003 11:08:00)
Eigenlijk is deze vraag wel te beantwoorden. Fohn is een Duitse fabrikant die luidsprekersystemen maakt voor zowel de entertainer als de grote pa verhuurbedrijven.
De kwaliteit van hun systemen zijn is erg goed maar het kost je ook wel wat. Net als craaft is het een zeer goede degelijk Duitse luidsprekerfabrikant maar er zijn andere merken die beter voor minder leveren dus erg aantrekkelijk is het merk niet.