Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Dj krissie

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Dj krissie (Pagina: 19 van 20)

Topic: Wanneer KVK en BTW (13-5-2008 11:32:00)
Even een Tipje voor beginners.

Op de kamer van koophandel site is een starters pakket voor beginners. Ik het pakket ook aangevraagt kost alleen 7.50 euro maar je hebt het nodige wel op papier en alles staat erin. Moet vandaag of morgen het pakket binnen gekrijgen.

Kristian.
Topic: Inhoud van een flyer. (11-5-2008 23:37:00)

Bassie Rassie schreef:

ik heb geen enkel mailtje van de door hun geselecteerde bedrijven gekregen en heb al 6 keer iets besteld met verschillende email adressen. dus dat is onzin.
Ik ben zelfs gebelt door bedrijven via vistaprint. Dus dat van jou is onzin!
Topic: Inhoud van een flyer. (11-5-2008 17:44:00)
Zelf heb ik bij vistaprint wel een kaart gemaakt met voorop een afbeelding van drive-in show met tekst erbij.

Achterkant contact gegevens.

Hele mooie kaarten eigenlijk. voor 30 euro had ik 100 kaartjes.

Kaarten zijn 14x11 cm.

Kristian
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (17-4-2008 13:53:00)
Heb ereentje van mijn baas mee kunnen krijgen.

Omnitronic cl 66.

geen verkeerd ding, je moet hem alleen goed afstellen.

kristian
Topic: Draadloos DMX (16-4-2008 18:16:00)

KVM schreef:

dj krissie schreef:

Draadloos DMX systeem is er ook van Elation.
Een Elation (of Futurelight) setje is duurder dan de genoemde Showtec. (Future light set is plm 900 euro) GLP heeft ook wel setjes. (plm 600euro)

Martin.
Bij Elation heb je een Transmitter en dmx receiver. Kosten voor de T kost 488,70 euro en de R kost 416,70 euro.

Dus je hebt gelijk, even iets over het hoofd gezien.

Kristian
Topic: Draadloos DMX (15-4-2008 17:17:00)
Draadloos DMX systeem is er ook van Elation. Er zijn meer draadloos systeem van Elation, duurdere maar ook goedkopere.

Kristian
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (15-4-2008 15:53:00)
Sta ik even mijn verstekerrack te testen met nieuwe limiter. Sta ik met de schuiven van mijn mengpaneel naar boven te doen en telkens valt het geluid maar weg. Mengpaneel kapot? alweer? O nee, het is mijn nieuw limiter die de boel dichtknijpt. Oke, dat was mijn eerst ervaring met een limiter laugh :D
Topic: 1,2 en 3e klas wat willen ze... (30-3-2008 18:50:00)
Gisteren nog een feestje gehad voor 9 t/m 13 jaar.

In ieder geval deden de nummers van het junior songfestival het goed. Maar het was een raar maar gezellig avondje en zelfs Jody Bernal deed het goed.

Verder de top 40 nummers van nu doen het goed, zoals; Rihanna, jan smitlaugh :D, thomas berge, jeroen (wie kent het nu niet), EN nick en simon.

verder deed de microfoon hele rare verwonderingen. Met de uitslag van de korfbal verenining die ook speelde en even melde dat ze gewonnen hadden en naar de kruisfinale gingen, ging het dak er helemaal af.

Maarre met Rihanna gaan de jongens altijd achter de dames staan, waarom eigenlijk? wink ;) laugh :D

Verder moet je gewoon nummers draaien waar je nou echt op los kan gaan, als je anders wat ervaring op wil doen moet je maar even contacten. Altijd gezellig! leeftijd maakt helemaal niks uit!

Kristian
Topic: Wat voor speakers voor een techno feestje 14 m bij 7 m (29-3-2008 12:21:00)
De OP feest al 2 dagen niet gerageerd, en heeft 2 dagen geleden zich aangemeld op het forum. Grote kans dat die niet meer terug komt.
Topic: Monitor aansluiten?? (23-3-2008 13:05:00)
Ik lees dat het een digitale uitgang heeft. Heeft de mixer geen 2e uitgang, of misschien een rec uitgang?