Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Dewazige

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Dewazige (Pagina: 19 van 20)

Topic: parameters paw-380 (20-5-2004 11:56:00)
De Paw serie van xxl lijkt verdacht veel op de Sono Pro series van sphynx.
Hier heb ik wel enige T/S parameters van. ik zal eens zoeken.
Topic: Het bouwen van een case (24-4-2004 11:06:00)
Neutrik heeft in het assortiment een aantal tulp chassis voor standaard D montagegaten.
www.neutrik.com/images/ock/sublevel/view/1_204_1386454248.jpg
Maar doe het in een keer goed en ga voor XLR. Een no-name XLR stekker is maar een fractie duurder dan een beetje tulpstekker en je hebt er veel langer plezier van.
Topic: Klittebandjes (18-4-2004 10:47:00)
Ik heb laatst ook een stuk van zo'n rol bemachtigd.
Stukjes op maat knippen, klein lusje rond het uiteinde van de kabel maken, even met de naald en draad vaststikken en voila;
Je raakt ze ook nooit meer kwijt
Topic: TMF Awards 2003 (12-4-2004 09:00:00)
Ik vond de lichtshow nergens over gaan, honderden wapperbakken en VÉÉL te druk geprogrammeerd, bij elke presentatie, uitreiking en optreden deed het licht weer bijna hetzelfde.

Ik heb mooiere awardshos gezien
Topic: minimale techno (4-4-2004 17:18:00)
De groene vakjes zijn muziekstijlen die onder 2 "hoofdstijlen" vallen (bijv 2step-garage, breakbeat of house? beiden), klik je erop dan ga je naar de andere hoofdstijl, heel simpel.
Topic: minimale techno (4-4-2004 13:23:00)
Na een geslaagde surfactie ben ik op een soortgelijke site gekomen alleen worden dan niet de verbanden tussen muziekgenres gelegd maar juist tussen artiesten.

Is behoorlijk up to date en zeer uitgebreid

www.musicplasma.com
Topic: minimale techno (3-4-2004 10:46:00)
Dit is inderdaad super! ik had ooit eens op school een papier gekregen met zo'n idee van "housegenres" maar dit is veel en veeeeeel uitgebreider, heb echt even een uurtje gespit, gelezen, geluisterd en weer veel geleerd.

Ik vind dat het commentaar dat gegeven wordt soms wat te persoonlijk en met meningenbehangen is maar inhoudelijk is het wel zo'n beetje compleet.

mooi staaltje werk, helemaal happy nu laugh :D
Topic: truss in kamer, kan dit? (14-3-2004 20:59:00)
Ze zullen het zeker wel houden alleen is het er niet voor gemaakt.
Topic: truss in kamer, kan dit? (14-3-2004 20:53:00)
nu d8 ik eraan om truss van 3 meter te nemen. deze wilde ik op hangen door middel van safety's aan 3 balken
Ik bedoelde dus dat je in plaats van die safety's (om de truss aan de balk te hangen) Steels moet gebruiken. Ik snap ook wel dat je geen lege truss gaat ophangen wink ;)
Topic: truss in kamer, kan dit? (14-3-2004 20:30:00)
Voor het ophangen van truss aan een (houten) balk gebruiken we geen safety's (deze zijn bedoeld voor effecten, parren e.d.) maar steels, deze zijn speciaal gemaakt om het complete gewicht van lampen + truss te dragen.

Ik kan ze niet hier in de webshop vinden maar kijk maar eens op j&h om erachter te komen wat ik bedoel