Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van LJ DaAn

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van LJ DaAn (Pagina: 19 van 20)

Topic: Word Lid van de New-line Fan Hyve!!! (28-11-2008 23:59:00)

Dré schreef:

Ik dacht dat Hyves alleen een wedstrijd was wie de meest gruwelijke achtergrond kon kiezen zodat teksten (vrijwel altijd sowieso zonder inhoud dus geen groot gemis) zo slecht mogelijk leesbaar werden...
Daarvoor is ook het handige knopje (Misschien wel handigst van de hele site) 'TOON IN STANDAARD DESIGN'.

Als je dit niet hebt aanstaan is idd 99 % van de pagina's NIET te lezen.

Misschien komt dat omdat de instellingen ook zo 'geavanceerd' dus moeilijk voor sommige mensen zijn?...
Topic: Doorlus stekkerblokken (28-11-2008 22:47:00)
Veel hebben hier 5 meter aan de stekkerblokken zitten?
Bedrijfje waar ik af en toe klusjes doet heeft 1 m, 2.5 en 5..
Als je dan wilt doorlussen in de truss pak je die van 1 meter...
Topic: Kopieermachine op batterijen (28-11-2008 21:57:00)
Je hoeft natuurljk geen kopiereerapparaat hebben, scanner alleen is ook voldoenden!!
Topic: Dynacord in the Sting (25-11-2008 22:53:00)
In de meeste Men at work staat er op vrijdag of donderdag nog een DJ te draaien ook, op aardig volume..

alleznet schreef:

Weet je dat zeker of denk je dat alleen? Sorry dat ik het zo vraag, maar het lijkt me sterk dat ze een hele array inclusief vliegframes et cetera gaan hangen en vervolgens ongeladen enkel als sier daar neerzetten ashamed :$ Mocht het zo zijn dan zit ik er dus 100% langs, maar dan zijn het daar wel een stelletje.. euh.. bananen? shut up :X
Je weet niet zeker of ze geladen zijn of niet, er loopt iig geen kabeltje heen.

Dat het impact heeft geloof ik meteen, je ziet op eigenlijk alle festivals, dancefeesten, clubs etc line-array's hangen, mensen herkennen dat echtwel!
Topic: Dynacord in the Sting (25-11-2008 15:02:00)

JeroenVDV schreef:

Net zoals de meters truss en grote hoeveelheden Par-spots in veel kledingzaken - Stijl!.
Auto- en scooter winkels, warenhuizen, juweliers, groentemannen..

Hangt tegenwoordig bijna overal.
Topic: Het bouwen van een case (24-11-2008 16:31:00)
Laten we het er dan op houden dat dat smaak is, Concullegaajes trekken hun toetsenbord op locatie ook uit de pc.. Iets wat ik nooit zou doen ;)

Maar het ligt er ook ZEKER aan wat voor een showtjes je draait. ik maak soms gebruik van een fader paneel en dan gebruik ik maar 7 schuiffies, het meeste kan ik dus ookwel af met het toetsenbord en direct acces.
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (23-11-2008 17:45:00)
Licht doen naast een DJ...
Altijd leuk laugh :D

Ik wil mijn collega's altijd wel onzin en vervelende verzoekjes besparen, hun hebben het meestal drukker als mij..

Doen alsof je Licht pc muziek pc is werkt ook somswel...
Shakira?
Ik zal even zoeken....

Nee, helaas. staat er niet in, misschien hebben ze hem boven wel!!
Topic: Het bouwen van een case (21-11-2008 23:57:00)

partyfish schreef:

Na een paar middagen knutselen is hij klaar, mn nieuwe LJ pc.
Erg mooie kist, al had ik het faderpaneeltje omgewisseld met het toetsenbord, maar dat is maar net wat je fijn vind en wat voor showtjes je ermee draait..

Alleen zie ik wel wat 'afgebrokkeld' hout aan de randen... Ga je dit nog aanpassen of vind je het goed zo?
Topic: Spelletjes (14-11-2008 18:17:00)

Tom schreef:

Hoe dat er dan in de praktijk uit gaat zien kun je hier een beetje zien. Ik doe vrij regelmatig kindershows, en geloof me het is altijd leuk om te doen, lekker rommelig, maar wel ontzettent intensief happy :)
Das een aardige tafel met prijzen, wat kost dat extra als vragen mag?

Tom schreef:

Ik doe vrij regelmatig kindershows, en geloof me het is altijd leuk om te doen, lekker rommelig, maar wel ontzettent intensief happy :)
intensief = vermoeiend? wink ;) razz :p
Topic: Opleidingen , licht en geluid. (10-11-2008 01:46:00)

roystraver schreef:

als ik over een aantal jaren met een aantal andere inversteerders wat wil starten in de richting van een drive-in show / verhuurbedrijf / discotheek. kan ik dan nu beter bedrijfskunde gaan studeren, of iets in de richting van licht/geluidstechniek?
of moet ik uberhaubt wat anders gaan doen? ik wil wel graag veel stage lopen en praktijk.
Sja, boekhouden etc etc zulke dingen kun je bijleren, dan kan je een AV opleiding doen. MAAR andesom kan dat ook.

Maar als je veel stage wilt lopen en praktijk DAN zit je aan niveau 1/2 en bedrijfskunde is een HBO of universitaire opleiding. dat is echt andere koek!!

djberjo, ik weet niet wat dat SAE kost maar ik betaal ook 1600 eutjes per jaar aan school (ZELF) en dan komen alle kleine dingentjes die ook genoeg kosten daar ook nog bij. ook moet ik elke dag reizen en in het bezit zijn van een laptop, liefst een mac...

Reken maar uit... met dat geld kan ik genoeg andere leuke dingen doen en lekker geen studie volgen.. MAAR dat is ook de reden dat artsen 15 jaar studeren en dan 'wat meer' als mij verdienen. dus je zult de keuze moeten maken wil ik een HBO of niet...

Heel misschien kan je een baas vinden die jou hbo opleiding wil betalen?