Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van MG
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van MG (Pagina: 19 van 20)
Topic: Showtec Minimax (26-2-2009 20:56:00)Dan zoek je toch hoe dat nummer heet?! Je gaat toch niet de openingsdans-muziek in Youtube-kwaliteit draaien...
Ja duh! Je mag er van uit gaan dat het bruidspaar zich al rot gezocht heeft, en ikzelf hem in mijn collectie (die toch wel zeer uitgebreid is mag ik van mezelf zeggen
) ook niet heb. En geloof me: dat nummer is zo speciaal voor die mensen, dat ze de kwaliteit echt niet veel zal boeien. Topic: Carnaval 2009 (17-2-2009 03:45:00)
(geen passieve geluidsystemen)Dus jij bent 24 uur per dag bereikbaar op 1 vast nummer en kunt op elk moment binnen een X aantal minuten op locatie zijn met Y lijst aan apparatuur?Ik ben inderdaad 24 uur per dag bereikbaar via 1 nummer. Als ik niet bereikbaar wil zijn, of wanneer ik toch niet weg kan van een klus, wordt het nummer doorgeschakeld naar een medewerker. Mensen met een storing kunnen bellen: als ik aan de hand van hun omschrijving vervolgens kan inschatten of ik een oplossing kan aandragen, kan de persoon in kwestie vervolgens zelf beslissen of hij instemt met de rijtijd en kosten, of dat hij het te lang vind duren voordat iemand te plaatse is of de kosten te hoog vindt. Het zou niet de eerste keer zijn dat een collega aan de lijn hangt om snel een nieuwe mixer, speakerset, volgspot o.i.d. te vragen.
Heeft iemand ook ervaring met de LED variant hiervan?
Topic: Diafragma K115 vs APX152 (26-2-2009 19:27:00)Laat een oudere K115 of K112 maar eens een keertje goed rondzingen, dan weet je het meteen zeker
Topic: Carnaval 2009 (23-2-2009 05:53:00)
Mijn absolute knaller van dit jaar is toch wel Super Sjoene Daag!
Topic: Diafragma K115 vs APX152 (22-2-2009 22:45:00)Ik heb nog een diafragma van K112 liggen, mss heb je tijdelijk daar iets aan voor deze dagen? En anders heb ik nog 2 actieve versies van de K115 staan als spare voor mn eigen setjes....
Topic: Carnaval 2009 (19-2-2009 03:24:00)JeroenVDV schreef:
MG schreef:
Ikzelf niet, maar een bruidspaar heeft een openinsdans gevonden via een you-tube filmpje, vandaar ;)
) ook niet heb. En geloof me: dat nummer is zo speciaal voor die mensen, dat ze de kwaliteit echt niet veel zal boeien. Ikzelf niet, maar een bruidspaar heeft een openinsdans gevonden via een you-tube filmpje, vandaar ;)
Topic: afscheidslied(je) (15-2-2009 20:11:00)Persoonlijk heb ik geen vast eindnummer. Bij mij is ieder feest anders, en sluit ik ook anders af. Ik hoef ook niet mijn handtekening te zetten in de vorm van mijn 'eigen' laatste nummer. Totdat ik de locatie verlaat is de klant (met al zijn gasten) de koning.
Topic: Carnaval 2009 (15-2-2009 20:04:00)Kun je van een you-tube film de muziek als mp3 opslaan eigelijk?
Topic: Dap logo verwijderen soundmate 2 (15-2-2009 19:44:00)Als het logo te draaien is, zit het niet vast. Je kunt het logo eventueel vanuit het midden ombuigen en dan met een kniptang de verbinding die door de grill loopt doorknippen. Het achterste deel van de bevestiging valt dan je kast in, maar kun je via het handvat er uithalen als het je stoort.
Ook kun je de grill los schroeven: je moet dan het speakerschuim aan de randen een beetje loshalen, je ziet dan de schroefjes zitten.
Topic: Verhuurbedrijven gezocht die last minute kunnen leveren (12-2-2009 14:36:00)Ook kun je de grill los schroeven: je moet dan het speakerschuim aan de randen een beetje loshalen, je ziet dan de schroefjes zitten.
JeroenVDV schreef:
MG schreef:
GulpersPROrent in Limburg en Friesland heeft een 24 uur service voor storingen of uitval bij drive-inn shows.(geen passieve geluidsystemen)