Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van TNT
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van TNT (Pagina: 19 van 20)
Topic: Dj meubel bouwen (17-12-2006 21:47:00)
Deze moet het wel doen.
Topic: Dj meubel bouwen (17-12-2006 21:27:00)Vorige week een DJ Meubel inelkaar getrommelt, komt op vaste lokatie te staan in kroegje.
Topic: beyma 18g50 - weinig voelbare bass (28-11-2006 17:12:00)Bij het fase probleem ook eens je line kabels controleren, (tussen processor en amps) kan zijn dat bij
een van de kabes heet en koud zijn verwisseld.
Dus het hoeft niet altijd aan de speakerkabels te liggen.
Topic: Het Punisher baskast topic (28-11-2006 13:46:00)een van de kabes heet en koud zijn verwisseld.
Dus het hoeft niet altijd aan de speakerkabels te liggen.
Dan zou ik de inspectieluikjes alnog maken en de bevestiging van de driver goed voorzien.
Topic: Het Punisher baskast topic (28-11-2006 13:06:00)
Wat versta jij onder resonantie, is het gerammel alsof er iets los zit?
Ik zou eerst nog eens proberen zonder handgrepen (gaten even dichtstoppen)
Wat voor lijm heb je gebruikt, toch wel constructielijm? (bruislijm)
Heb je compriband tussen je inspectieluikjes gedaan? heb je de luidspreker goed vastgedraaid?
Of is het een zoemend of gonzend geluid? loze ruimte's voorzien van purschuim / Rockwool?
Ik neem aan dat je de vestevigingshotjes (volgens tekening) allemaal hebt aangebracht.
Topic: voeding versterkerrek (25-11-2006 17:08:00)Ik zou eerst nog eens proberen zonder handgrepen (gaten even dichtstoppen)
Wat voor lijm heb je gebruikt, toch wel constructielijm? (bruislijm)
Heb je compriband tussen je inspectieluikjes gedaan? heb je de luidspreker goed vastgedraaid?
Of is het een zoemend of gonzend geluid? loze ruimte's voorzien van purschuim / Rockwool?
Ik neem aan dat je de vestevigingshotjes (volgens tekening) allemaal hebt aangebracht.
De nul staat vast verbonden, de fase's worden dmv een relais geschakeld.
En als de nul onderbroken is wordt er ook niet geschakeld,een veilige gedachte dus.
Het "pilot" pennetje voert een spanning van 24 volt.
Topic: Blacklight achter (mat) plexiglas (20-11-2006 22:23:00)En als de nul onderbroken is wordt er ook niet geschakeld,een veilige gedachte dus.
Het "pilot" pennetje voert een spanning van 24 volt.
Ik denk dat Tom zoiets bedoeld.
Topic: Dj meubel bouwen (24-10-2006 20:51:00)alluminium kun je alleen lassen.
Topic: Slechtste ervaring (8-10-2006 06:08:00)Geen limiter gebruikt?
Topic: Bedelen voor goed-doel showtje ? (4-10-2006 17:38:00)Deze heb ik deze week gekregen, zijn er meerdere die deze mail hebben gehad?
Beste,
Ik stel me eerst even voor ik ben *************
Medewerker bij NINO-entertainment-Breda.
Wij verzogen vele evenementen van licht en geluid.
Dit doen wij al vele jaren met veel plezier en met veel succes.
We hebben al vele evenementen met succes afgesloten.
Met onze eigen d.j's die veel voor ons betekenen.
Maar zij kwamen met een geweldig idee.
Zij wouden iets Speciaals doen voor het goede doel.
En je raad nooit wat hun idee was.
Ze willen 3 dagen 3 nachten niet gaan slapen en mensen gaan laten genieten
van licht en geluid dit dus 3 dagen en 3 nachten lang!
Dus dit gaan we proberen waar te maken.
En we willen dit allemaal gaan doen voor STICHTING DOE EEN WENS.
Nu denkt u wat betekend dit ??
STICHTING DOE EEN WENS zijn mensen die wensen van heel erg zieke kinderen
uitwillen laten komen voor het zover is dat ze naar de mooie hemel gaan.
Dit heeft ons heel erg veel aangetrokken en willen wij alles uit de kast
halen om deze kinderen te helpen met het vervullen van hun wens.
Maar hier is natuurlijk veel geld voor nodig.
Dus moeten er veel bezoekers komen op ons evenement want bezoekers daar
moeten we het van hebben.
Maar die krijg je niet zomaar binnen zelfs wij niet!
Daar heb je Entertainment voor nodig speciale aankleding bijvoorbeeld
Zodoende zijn we bij u gekomen met een speciale lichtshow.
We vragen natuurlijk niet zoveel aan u van wat wij aan onze dj's vragen om
3 dagen 3 nachten wakker te blijven en mensen te vermaken maar u snapt wat ik
bedoel en wij zouden het egt heel erg fantastisch vinden als u ons wil
helpen met uw mooie verlichte aankleding
En ik weet zeker dat er op uw verlichting veel mensen reageren.
Ook mag u hierbij natuurlijk een reclame bord van uw bedrijf plaatsen.
Met uw hulp kunnen wij weer hele zieke kinderen helpen.
Daar doen we het allemaal voor!!
Ik hoop dat u achter ons staat en een steentje bij wil dragen!
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met het contact adres.
Met hele vriendelijke groet,
Ik stel me eerst even voor ik ben *************
Medewerker bij NINO-entertainment-Breda.
Wij verzogen vele evenementen van licht en geluid.
Dit doen wij al vele jaren met veel plezier en met veel succes.
We hebben al vele evenementen met succes afgesloten.
Met onze eigen d.j's die veel voor ons betekenen.
Maar zij kwamen met een geweldig idee.
Zij wouden iets Speciaals doen voor het goede doel.
En je raad nooit wat hun idee was.
Ze willen 3 dagen 3 nachten niet gaan slapen en mensen gaan laten genieten
van licht en geluid dit dus 3 dagen en 3 nachten lang!
Dus dit gaan we proberen waar te maken.
En we willen dit allemaal gaan doen voor STICHTING DOE EEN WENS.
Nu denkt u wat betekend dit ??
STICHTING DOE EEN WENS zijn mensen die wensen van heel erg zieke kinderen
uitwillen laten komen voor het zover is dat ze naar de mooie hemel gaan.
Dit heeft ons heel erg veel aangetrokken en willen wij alles uit de kast
halen om deze kinderen te helpen met het vervullen van hun wens.
Maar hier is natuurlijk veel geld voor nodig.
Dus moeten er veel bezoekers komen op ons evenement want bezoekers daar
moeten we het van hebben.
Maar die krijg je niet zomaar binnen zelfs wij niet!
Daar heb je Entertainment voor nodig speciale aankleding bijvoorbeeld
Zodoende zijn we bij u gekomen met een speciale lichtshow.
We vragen natuurlijk niet zoveel aan u van wat wij aan onze dj's vragen om
3 dagen 3 nachten wakker te blijven en mensen te vermaken maar u snapt wat ik
bedoel en wij zouden het egt heel erg fantastisch vinden als u ons wil
helpen met uw mooie verlichte aankleding
En ik weet zeker dat er op uw verlichting veel mensen reageren.
Ook mag u hierbij natuurlijk een reclame bord van uw bedrijf plaatsen.
Met uw hulp kunnen wij weer hele zieke kinderen helpen.
Daar doen we het allemaal voor!!
Ik hoop dat u achter ons staat en een steentje bij wil dragen!
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met het contact adres.
Met hele vriendelijke groet,