Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Snake
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Snake (Pagina: 19 van 20)
Topic: Ortofon concorde pro (7-6-2004 19:13:00)Neem gewoon het ringetje van de bijgeleverde headshell die bij je draaitafel zit.
Heb ik ook gedaan bij m'n Numark TT-100 (bij m'n Technics heb ik er geen last van dus daar doe ik geen ringetje).Topic: biertjehhh??? tijdens het draaien... (5-6-2004 19:39:00)
Bij de Akai MPC4000 zit een sample cd - waar dus samples op staan (net zoals bij elke andere MPC trouwens).
Er zijn gigantisch veel sample cd's te koop, onderverdeeld in stijlen of instrumenten. Het hangt er een beetje vanaf welk soort sample CD je wilt, maar meestal kost zo'n blinkend schijfje tussen de 70 en 100 euro.
www.timespace.comTopic: Ervaringen met Roland Groovebox MC 909 (28-5-2004 21:44:00)Op de TTM56 zit ook de zogenaamde FlexFX van Rane, dry/wet is wel enkel voor de gehele mix te regelen geloof ik. Op de Empath is dit per kanaal.
TTM56 is ook behoorlijk prijzig; reken op een Euro of 1200. Maar dan heb je ook wat natuurlijk.Topic: Ervaringen met Roland Groovebox MC 909 (27-5-2004 20:52:00)Ik vind het zwart van die mixers nu juist echt heel mooi. Maar dat is helemaal persoonlijk uiteraard.
TTM56 is wel speciaal: deze heeft ook voor de kanaalfaders magnetische faders. Kijk eens naar dit filmpje:
www.rane.com/ttm56video/colatest.wmv
Bij mijn weten heeft enkel de Empath P+G faders, en dit voor alle kanalen plus crossfader. Rane zou ook een onberispelijke geluidskwaliteit hebben.
De Empath vind ik dan weer een stuk minder overzichtelijk, zeker in vergelijking met hun clubmixers. Maar wat wil je, de Empath zit barstensvol features (en dan bedoel ik niet effecten want die zitten er niet in). Zo bijvoorbeeld wet-dry regeling op elk kanaal van de FlexFX loop (Rane versie van een send-return) en een autogain functie zodat je de gainpots niet meer hoeft te gebruiken.
Daan86 schreef:
nog geen speling gevonden, maar hoe zou ik aan zulke ringetjes moeten komen dan?Heb ik ook gedaan bij m'n Numark TT-100 (bij m'n Technics heb ik er geen last van dus daar doe ik geen ringetje).
Alle moraalridders te paard!!
Is het echt nodig om zo uit te vliegen?
Mij bijvoorbeeld laat het volledig koud wat een ander doet, zolang men mij er niet mee lastig valt ben ik tevreden. Lijkt me een wijze levensraad om in rust en vrede met elkaar om te gaan.
Los daarvan, vind ik wel dat de heer haze (misschien onbewust) een beetje aanmoedigt tot het gebruik van (tot voor kort in België) verboden middelen. Zeker als je weet dat hier niet enkel volwassenen meelezen.
Topic: Beste programma om mee te producen? (4-6-2004 21:21:00)Is het echt nodig om zo uit te vliegen?
Mij bijvoorbeeld laat het volledig koud wat een ander doet, zolang men mij er niet mee lastig valt ben ik tevreden. Lijkt me een wijze levensraad om in rust en vrede met elkaar om te gaan.
Los daarvan, vind ik wel dat de heer haze (misschien onbewust) een beetje aanmoedigt tot het gebruik van (tot voor kort in België) verboden middelen. Zeker als je weet dat hier niet enkel volwassenen meelezen.
Wat een erg onzinnige topictitel eigenlijk valt me op. Net alsof er een 'beste programma' bestaat... nja mijn mening.
Topic: Ervaringen met Roland Groovebox MC 909 (1-6-2004 18:16:00)Behringer zou ik zowieso nooit in huis halen. Ik zou er zelfs niet dood naast gevonden willen worden [originele quote van Reind].
www.behringer.com//DFX69/DFX69_big.jpg
Wederom aartslelijk, vind ik wel van meer producten van het Duitse merk (maar ja da's persoonlijk natuurlijk). Hoog kitchgehalte... Beetje speelgoed-look, overladen met lichtjes enzovoorts (niet dat dat slecht is natuurlijk).
Lijkt me gewoon iets dat gauw stuk gaat. Ik kan natuurlijk verkeerd zijn, maar op het eerste zicht lijkt het me niks.
Zeg Dré heb je mijn email al ontvangen? Ik heb geen reply gekregen dus ik vraag me af of dat bericht wel bij jou is toegekomen.
Topic: Ervaringen met Roland Groovebox MC 909 (29-5-2004 13:40:00)
www.behringer.com//DFX69/DFX69_big.jpg
Wederom aartslelijk, vind ik wel van meer producten van het Duitse merk (maar ja da's persoonlijk natuurlijk). Hoog kitchgehalte... Beetje speelgoed-look, overladen met lichtjes enzovoorts (niet dat dat slecht is natuurlijk).
Lijkt me gewoon iets dat gauw stuk gaat. Ik kan natuurlijk verkeerd zijn, maar op het eerste zicht lijkt het me niks.
Zeg Dré heb je mijn email al ontvangen? Ik heb geen reply gekregen dus ik vraag me af of dat bericht wel bij jou is toegekomen.
Betekend dat als ik t goed begrijp, dat je er een masterkeybaord aan kan hangen (oberheim mc1000 oid)
Tuurlijk kun je er een MIDI keyboard aan hangen.Bij de Akai MPC4000 zit een sample cd - waar dus samples op staan (net zoals bij elke andere MPC trouwens).
Er zijn gigantisch veel sample cd's te koop, onderverdeeld in stijlen of instrumenten. Het hangt er een beetje vanaf welk soort sample CD je wilt, maar meestal kost zo'n blinkend schijfje tussen de 70 en 100 euro.
www.timespace.com
Lees liever dit:
www.soundonsound.com/sos/Mar03/articles/rolandmc909.asp?session=c6b74a72323cd9fa7de65dbf58f96675
Daar zitten de echte kenners.
Dré heb je mijn mail al ontvangen?
Topic: Vergelijk topmodellen mixers! (28-5-2004 11:16:00)www.soundonsound.com/sos/Mar03/articles/rolandmc909.asp?session=c6b74a72323cd9fa7de65dbf58f96675
Daar zitten de echte kenners.
Dré heb je mijn mail al ontvangen?
Skit schreef:
En die dry-wet functie lijkt me ook wel lekker. Zeker iets waar ik m'n tanden in wil zettenTTM56 is ook behoorlijk prijzig; reken op een Euro of 1200. Maar dan heb je ook wat natuurlijk.
Ik heb je een mail gestuurd Dré.
Topic: Technics nieuwste CD-speler (27-5-2004 19:52:00)Misschien is het al gepost, maar hier een filmpje dat de master tempo functie van 3 cd spelers (Pioneer, Denon en Technics) even vergelijkt:
ftp://ftp2.bheller.com/bheller/361_technics01.mov
[EDIT]
De forumsoftware wil hier geen linkje van maken; link kopiëren en plakken in de adresbalk is de boodschap.
[/EDIT]
Topic: Vergelijk topmodellen mixers! (27-5-2004 13:23:00)ftp://ftp2.bheller.com/bheller/361_technics01.mov
[EDIT]
De forumsoftware wil hier geen linkje van maken; link kopiëren en plakken in de adresbalk is de boodschap.
[/EDIT]
Skit schreef:
Ik weet niet wat ik van Rane moet denken, maar als ik de prijzen zo zie, mogen het wel degelijke dingen zijn. Penny & Giles-faders zitten er in dacht ik. Verder niet veel speciaals eigenlijk die Rane-scratchmixers. En eigenlijk vind ik ze ook wel lelijk, buiten de TTM56, en de Empath die vind ik wel mooi eigenlijk, overzichtelijk en niet zo volledig zwart als die anderen.TTM56 is wel speciaal: deze heeft ook voor de kanaalfaders magnetische faders. Kijk eens naar dit filmpje:
www.rane.com/ttm56video/colatest.wmv
Bij mijn weten heeft enkel de Empath P+G faders, en dit voor alle kanalen plus crossfader. Rane zou ook een onberispelijke geluidskwaliteit hebben.
De Empath vind ik dan weer een stuk minder overzichtelijk, zeker in vergelijking met hun clubmixers. Maar wat wil je, de Empath zit barstensvol features (en dan bedoel ik niet effecten want die zitten er niet in). Zo bijvoorbeeld wet-dry regeling op elk kanaal van de FlexFX loop (Rane versie van een send-return) en een autogain functie zodat je de gainpots niet meer hoeft te gebruiken.