Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Bestek

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Bestek (Pagina: 19 van 20)

Topic: Opteren voor anderen top (3-8-2016 10:40:00)
Stel jezelf ook eens de vraag of het de moeite waard is.
Hoe vaak zet je een dergelijke grote set weg? Vaak is dat in het hobby circuit enkele malen per jaar.
Voor die klussen kun je dan beter een keertje koffie gaan drinken bij een lokale verhuurder wink ;)
Investeer in een leuk sub top setje voor de kleinere dingen en bij grotere klussen huur je een grote set in, het scheelt je een hele hoop plaats en ellende en met de investering die je wil doen zul je kwalitatief waarschijnlijk nooit het spul in huis halen wat je kunt huren.
Topic: Feedbackdestroyer (27-7-2016 15:22:00)
Ja en nee, ja het werkt, nee er blijft doorgaans weinig over van de kwaliteit.
Zeker de goedkopere hebben de neiging veel meer weg te drukken en op andere momenten dan de daadwerkelijke feedback.
De vraag is hierbij natuurlijk of je daarmee moet inzitten voor de toepassing die je aanhaalt, persoonlijk zou ik het gewoon proberen.
Als er een of enkele vaste personen de installatie bedienen dan kun je hun de bypass knop wijzen zodat ze bij andere toepassingen de feedback destroyer uit kunnen schakelen.
Topic: Verzenden ervaringen goed en slecht (22-7-2016 10:03:00)
Dat is inderdaad zo, ik snap dat het een lastige afspraak is zodra je op het punt komt dat er iets kwijt is.
Ik ben zelf wel zo realistisch dat als er iets kwijt is dat het dan dikke pech voor mij is happy :)
Overigens probeer ik altijd dat er iemand thuis is als er een belangrijk pakket komt.
Topic: Verzenden ervaringen goed en slecht (21-7-2016 15:13:00)
Verzenden doe ik altijd via post NL, best vaak ook (wekelijks) eigenlijk nog nooit problemen gehad shut up :X hoop dat dat zo blijft laugh :D tegenwoordig gaat het ook lekker snel via de online pakket zegels.

Ontvangen heb ik wel een hoop ellende meegemaakt, UPS had laatst een pakket helemaal aan het einde van de straat afgegeven omdat de rest niet thuis was of geen pakket van 12 huizen verderop in ontvangst wilde nemen (goh...) tevens al enkele malen meegemaakt dat de bezorg afspraak staat tussen 09:00 en 17:00 (wat ook al erg prettig is op zich sad :( ) en dat deze melding aan het einde van de dag vrolijk werd omgezet naar de volgende dag sad :(

DPD is de aflevering ook altijd vrij royaal (9:00 - 17:00), je merkt dat ook deze chauffeurs erg graag van de pakjes afwillen en ze desnoods platrijden en in de brievenbus stoppen, ook meegemaakt dat er een onleesbaar briefje in de bus lag, bleek na lang zoeken het pakket wel op het ontcijferde huisnummer was afgeleverd maar dan wel in een andere straat sad :( .

Met post nl erg goede ervaring qua bezorgers (onderaannemer) de dames leggen de pakjes netjes op een plaats waar wij dat hebben afgesproken als we niet thuis zijn, zijn altijd netjes en vriendelijk, pakketjes waarvoor getekend moet worden doen ze bij de buren maar meestal proberen we gewoon thuis te zijn.
Bij post nl is het tijdvak ook veel beter aangegeven bijv tussen 15:00 en 18:00 waardoor je niet de hele dag hoeft te wachten.

Heerlijk zon klaag topic laugh :D
Topic: Ontwerp gezocht voor de RCF L18P300 (14 stuks! Cubo 18?) (20-7-2016 19:52:00)
Nette setup! Ben erg benieuwd hoe die cub 18s het doen.
Was het een 10x15 tentje of toch groter? Twijfel erover om mijn dap subs te vervangen door de cubo18 sneaky :V
Topic: Tascam SS-R1 vs SS-R100 (18-7-2016 15:26:00)
Heb zelf de SS-R100, prima apparaat, doet wat hij moet doen, kan ook opnemen/afspelen in wav, werkt prima via de afstandsbediening wat handig is bij tape acts zodat je niet steeds in het rack hoeft te duiken.

Ooit doet hij wel moeilijk met USB sticks die anders zijn geformatteerd waardoor hij ze niet pakt.
Ik durf niet zonder laptop de deur uit als ik vreemde usb sticks kan verwachten, maar dat is een probleem wat andere spelers ook hebben.
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (7-7-2016 12:55:00)
En dan heb je nog de mensen die drank op mijn actieve sub gaan zetten
Herkenbaar laugh :D vaak kijken ze je inderdaad eerst aan en als je niet heeeel boos terug kijkt zetten ze hem alsnog neer shut up :X
Heb tegenwoordig een bak die op de sub past, van binnen goed afgekit, scheelt een hoop ellende.
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (6-7-2016 12:52:00)
Is inderdaad een grote ergernis, je plaatst een delay set en vervolgens draaien ze de speaker om zodat die weer recht naar je set staat gericht sad :( .

Inderdaad ook vaak de ouderen tafel die vlak bij de speakers worden gezet "zodat ze mooi op de dansvloer kijken" en je vervolgens de hele avond nee schuddend aankijken shut up :X . Overigens is dat wel slechts een periode, ik heb tijdens de carnaval bij een bejaardenhuis een tape act verzorgd en daar kon het niet hard genoeg want ze hoorden het anders niet laugh :D
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (1-7-2016 11:26:00)
Indien ik gebruik maak van onderstaande verdeler;

www.new-line.nl/nl/krachtstroom-verdelers/showtec-powersplit-32-49491.htm

Zijn de lampjes dan voldoende indicatie dat er een fase + nul op de uitgang zit? Neem aan dat deze bij 400v de geest geven?
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (27-6-2016 17:02:00)
Dat is lastig met de led parren van tegenwoordig shut up :X nou moet ik ook bekennen dat ik sinds de komst van led alles vaak op een groepje kan draaien.
Bij de grotere klusjes steek ik inderdaad vaak zonder nadenken de verdeler in, toch de fluke maar weer eens standaard in een kistje leggen ashamed :$