Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van MBF
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van MBF (Pagina: 19 van 20)
Topic: beginnende dj (27-9-2005 21:51:00)
Dus?
Topic: Nieuw: Numark HDX (26-9-2005 23:19:00)
Je kunt niet alles hebben. De keuze voor de IT30 reeks is nog steeds een minder slimme keuze MAAR wel minder minder slim dan die truss die ze bij die nieuwe (nog niet leverbare) set stoppen...
Picer schreef:
(ik ken dj luna persoonlijk)
Heerlijk, geen gezeik met buma meer. Ahaha je neemt gewoon 5 originele cd's mee en zegt tsja dit is mijn enigste cd collectie.. Hun hebben toch geen rete verstand dat alles in dat apparaaat zit gepropt
Topic: Cd zit vast in CDJ-800 (26-9-2005 22:46:00)
Ik heb mijn dealer gemaild ik ben benieuwd wat hij met zo'n klein probleem gaat doen. De cd geforceerd uitwerpen werkt dus niet, daar sloop je volgens mij alleen je loopwerk mee. Nu is het zo dat ik hem alleen hoef open te schroeven om dat stofje goed te zetten MAAR dat mag ik niet. Dus laat ik alles aan mijn dealer over.
Gr
Topic: Cd zit vast in CDJ-800 (26-9-2005 22:30:00)Gr
Nu al wahah
.. mja tis niet anders, of gewoon zo laten zitten mja straks beschadigt de cd van de bovenkant
.. ik ga morgen mijn dealer een belletje geven.
Topic: Cd zit vast in CDJ-800 (26-9-2005 22:24:00)
.. mja tis niet anders, of gewoon zo laten zitten mja straks beschadigt de cd van de bovenkant
.. ik ga morgen mijn dealer een belletje geven.dit bedoel ik met stofje
Waar de cd tussen gaat dus. Maar dat stofje zit bji het gaatje van het pinnetje omhoog waardoor er op dat stukje geen stof meer zit. Ik krijg het niet meer terug.
(tekening is btw vanaf de cd gleuf gezieN)
Topic: Cd zit vast in CDJ-800 (26-9-2005 22:21:00)Waar de cd tussen gaat dus. Maar dat stofje zit bji het gaatje van het pinnetje omhoog waardoor er op dat stukje geen stof meer zit. Ik krijg het niet meer terug.
(tekening is btw vanaf de cd gleuf gezieN)
Nu wel ja... eerst kon ik niet doordrukken en nu druk ik hem met gemak door en zit het stofje omhoog
Topic: Cd zit vast in CDJ-800 (26-9-2005 21:27:00)
nog een keer geprobeerd, nu krijg ik hem erin maar komt er niets uit
Topic: nieuwe producten dap/showtec 2005 catalogus (26-9-2005 14:39:00)
Sorry voor het chatachtig gesprek mods
Topic: nieuwe producten dap/showtec 2005 catalogus (26-9-2005 14:36:00)
Oh oke, mwa minitruss nite zo leuk.
Topic: nieuwe producten dap/showtec 2005 catalogus (26-9-2005 14:35:00)Dré schreef:
Nee, geen foutje. Maar als jij voor ca. 133 euro (verschil tussen statieven + adapters en complete set) er 3 stukken FT30 truss in kunst stoppen van 1,5 meter dan is dat natuurlijk ook prima.Je kunt niet alles hebben. De keuze voor de IT30 reeks is nog steeds een minder slimme keuze MAAR wel minder minder slim dan die truss die ze bij die nieuwe (nog niet leverbare) set stoppen...