Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van SoundExperience

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van SoundExperience (Pagina: 19 van 20)

Topic: Ervaringen American Audio V-6001plus Versterker (3-6-2007 14:20:00)

KVM schreef:

SoundExperience schreef:

Waarom staan ze dan wel in alle webshops?
Waarom niet?
Lijkt mij logisch dat je ook nieuwe producten plaatst die nog niet leverbaar zijn.

Martin.
Het product bestaat nog niet en de prijs staat al wel vast? shut up :X
Topic: Ervaringen American Audio V-6001plus Versterker (3-6-2007 13:51:00)
Dat de V6001 nog niet leverbaar is hoorde ik tijden geleden ookal. Waarom staan ze dan wel in alle webshops?
Topic: Ervaringen American Audio V-6001plus Versterker (3-6-2007 10:06:00)
Hallo,

Ik ben van plan binnenkort deze versterker aan te schaffen om mijn 4 BR118 subs aan te sturen. Mijn keuze valt hierop omdat ik al met dit type versterkers (3000/1 serie) werk. Echter heb ik over de 6001 nog nooit bevindingen gehoord, ik hoop dat er hier iemand is die weleens met dit type gewerkt heeft.

Professional Stereo Amplifier 1920W / PC @ 4 Ohms

Output Power:
• 2 ohms, 1 khz 1% THD 2530W RMS per channel
• 4 ohms, 1 khz 1% THD 1920W RMS per channel
• 8 ohms, 1 khz 1% THD 1260W RMS per channel
Output Power (Bridged Mode, mono):
• 4 ohms, 1 khz 1% THD 5100W RMS
• 8 ohms, 1 khz 1% THD 3650W RMS
Total Harmonic Distortion (THD):
• Less than 0.03% (20Hz-20kHz, @ 4 Ohms)

Input Sensitivity & Impedance:
• 1.0v rms (0 dBv) (@ 8 Ohms)

Dimensions & Weight: Height :
• 5.25” (13.3cm)
• Width: 19” (48.3cm)
• Depth: 15.9” (40.5cm)
• Weight: 62 lbs (28 kg)

Frequency Response:
• ±.5dB, 1W RMS 8 ohms (10Hz - 35 kHz)
• ±3dB, 1W RMS 8 ohms (5Hz - 85 kHz)

Hum & Noise:
• 100 dB, unweighted (@ 8 Ohms)

Signal to Noise Ratio:
• 100 dB , unweighted (@ 4 ohms full power) “A” Weighted

Slew Rate:
• 25v/usec

Damping Factor:
• 500 (@ 8 Ohms)

Protection Circuit:
• DC output protection
• Overload protection
• Short circuit protection
• On & Off protection

Special Features:
• Sub Woofer Crossover 20-200Hz
• LED mode indicator
• Contractor Smart™ Feature (Switch on rear panel to disable front volume controls)

Power Consumption:
• 53A @ 120V AC (@ 4 Ohms) / 25.5A @ 240V AC (@ 4 Ohms)

Turn-On Thump Protection:
• Yes

Cooling System:
• Dual 2 speed fans & heatsink

Mvg
Albert
Topic: Stroboscoop: aantal vraagjes (21-5-2007 17:50:00)
16x230=3680watt zoveel zal die niet pieken.
Topic: Tool voor het inrichten van zalen (8-4-2007 22:33:00)
En na een hoop werk is het dan toch gelukt met als resultaat: https://www.driveinshowettenleur.nl/opzet1.jpg
Topic: Tool voor het inrichten van zalen (7-4-2007 13:26:00)

Melo-G schreef:

Dat is de tweede keer dat je het zegt, maar ook de tweede keer zonder onderbouwde mening.

Waarom werkt het voor jou zo belabberd?
Neem bijvoorbeeld de truss aan elkaar koppelen. Ik ben daar al 5min mee bezig voordat ik een stuk eraan gezet heb. Daarna is het volgens mij ook nog niet mogelijk om ze te koppelen (software matig) zodat ik ze als een geheel kan draaien.
Topic: Tool voor het inrichten van zalen (6-4-2007 17:11:00)

stekelvarke schreef:

Roytje schreef:

Verder is dit ook echt iets voor serieuze bedrijven (met een kleine drive-in heb je er vrij weinig aan)
Uiteraard WYSIWYG is een serieuze pré-productie tool. Als het enkel gaat om een aantal kleine projecten en er geen budget is voor WYSIWYG(of andere) ben je het best af met de 3D visualisaties van onderandere Daslight,...
Jammer dat die 3D functie heel belabberd werkt.
Topic: Tool voor het inrichten van zalen (5-4-2007 11:10:00)

Rhandor schreef:

Ik denk dat Pytha meer is wat je zoekt.
Pytha is een pakket dat juist speciaal voor het inrichten van ruimtes ontwikkeld is.
(Kijk even bij de filmpjes in de gallery)
Heb net even gekeken, is een mooi pakket. Vind alleen jammer dat er nergens een simpel freeware programmatje is dat ook een leuke schets kan maken voor een inrichting. Het is namelijk op dit moment maar voor eenmalig gebruik.
Topic: poster / flyer ontwerp (4-4-2007 14:17:00)

JeroenVDV schreef:

SoundExperience schreef:

ESP en JPG

ESP bestanden werkt het makkelijkste met de software van de printer (vertelde de drukker).
EPS bedoel je?

Veelgebruikt voor flyer/poster/etc. is Adobe Illustrator, met bijbehorende AI danwel PDF output. Document in CMYK maken, tekst netjes naar outlines converteren, rekening houden met de afsnij-marges en iedere drukker kan z'n werk ermee doen.
EPS ja, sorry.

PDF is Besturingssysteem onafhankelijk en daarom veel gebruikt bestand ja.

Thx dre.
Topic: Tool voor het inrichten van zalen (4-4-2007 14:05:00)

JeroenVDV schreef:

SoundExperience schreef:

Die demo versie had ik ookal gevonden. Alleen jammer dat je je resultaat niet op kan slaan. En dat het bouwen niet echt gebruiksvriendelijk is.
Da's het idee van een demo, dat hij beperkte mogelijkheden heeft..

Wat betreft gebruiksvriendelijkheid; WYSIWYG is ontzettend snel, makkelijk en gebruikersvriendelijk voor het ontwerpen van licht/zaal-plannen. Als je vandaag voor het eerst voor een CAD-programma zit kan het misschien wat lastig zijn. Dan zou ik OF nog even hard oefenen (documentatie genoeg beschikbaar), OF toch pen en papier erbij pakken.
Als ik over een demo/trial versie spreek dan vind ik dat ze nog een voorbeeld aan Adobe kunnen nemen. Daar mag je de producten 30 dagen proberen met alle functies erop en eraan.

Heb ooit eens 2jr les gehad in CAD tekenen maar daar is niet veel meer van bijven hangen ashamed :$.