Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Marijn

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Marijn (Pagina: 19 van 20)

Topic: kabels labelen (27-7-2010 21:24:00)
detailfoto (lucht is later nog weggedaan, iets langer laten krimpen)

https://farm5.static.flickr.com/4104/4835178438_862b9ac2fa_b.jpg
Topic: kabels labelen (27-7-2010 19:58:00)
Zo, eindelijk is het hier gelukt om deftig kabels te labelen.
Voorlopig ben ik bezig met de stroomkabels en dit lukt prima met zelfgedrukt logo op fotopapier (iets dikker).

Hieronder de foto, laat maar iets weten wat jullie van het resultaat vinden!

https://farm5.static.flickr.com/4111/4834568947_96f6f0ffa1_b.jpg

achteraf gezien had ik beter het logo + sticker andersom gekrimpt, dat je van links naar rechts leest als je de connector links houdt.. of maakt dit niets uit? :-)
Topic: Logo's ontwerpen. (17-7-2010 11:53:00)
Is hier iemand die mij kan helpen met mijn logo?
Mijn logo is volledig klaar, gemaakt in Illustrator, maar helaas kan ik niet goed genoeg ermee werken.
De vraag is of iemand het voor mij in negatief kan zetten en centreren + opslaan als JPG in enkele resoluties (voor kleine stickers op kabels, maar ook grotere stickers tot bv. een Banner).

Stuur zeker een PM!

Thanks!
Topic: advies en tips belichting bands+afterparty (16-7-2010 15:45:00)
Oké, ik ga voor alle zekerheid gewoon uit van geen truss gebruik, niet echt nodig denk ik (aangezien alles dan te laag komt hangen, wat niet praktisch is).
Topic: advies en tips belichting bands+afterparty (13-7-2010 17:02:00)

martin90 schreef:

marijn schreef:

Downriggers 1m zijn aanwezig! (4), ook eventueel enkele meters truss met spanbanden/takels/windups.
leuke ideeën zijn heel welkom!
Neem aan dat je steels/ slings bedoeld. Met een spandband knoop ik toch liever niks in het dak.

Aan hoeveel meter Truss moet ik denken als je het over enkele meters hebt?
En hoe diep is het podium? Of heb ik daar overheen gelezen?
Ik bedoelde inderdaad steels.
Podium is 8,75m breed en 6,30m diep.

Aantal meter truss is 7.

Grt
Topic: advies en tips belichting bands+afterparty (13-7-2010 15:53:00)
Hier nog een poging:

rood: head

Downriggers 1m zijn aanwezig! (4), ook eventueel enkele meters truss met spanbanden/takels/windups.
leuke ideeën zijn heel welkom!

https://img514.imageshack.us/img514/3716/img02721.th.jpg
Topic: advies en tips belichting bands+afterparty (13-7-2010 15:40:00)
Hallo,

Ik heb enkele foto's van het podium goed bekeken, en ik denk dat spots op de barren vooraan plaatsen niet echt véél diepte zicht gaat geven, omdat er max een hoogteverschil is van 0,50m, niet echt veel dus..

materiaalupdate:

10 x T4 tegen, 4 x mac 250, 8 x suntrip, strobo.
4 x PC front

iemand ideeën?

hieronder nog een "probeersel" zonder de 4 heads en front.
https://img704.imageshack.us/img704/5012/img0272c.th.jpg
Topic: advies en tips belichting bands+afterparty (22-6-2010 19:12:00)
Clay paky verhuurder: nee
Sturing: Freestyler of Lightjockey
Topic: advies en tips belichting bands+afterparty (22-6-2010 18:25:00)
Sunstrip aantal is inderdaad 16!

Head keuze wordt inderdaad dan MAC 250 Krypton

Gr.
Marijn
Topic: advies en tips belichting bands+afterparty (22-6-2010 12:01:00)
Bedankt voor de reacties!

@ Daan, volgens mij heb je nog nooit met een actieve sunstrip gewerkt..
Alles hangt af hoe je het gebruikt, is zowel heel toepasbaar bij een acoustisch nummer als bij een stevig rocknummer om maar iets op te noemen..

@ Cyberdance
Bedankt!
De organisatie wou eigenlijk ook tekst over de sunstrips laten lopen, daarom dat ze op het plannetje allemaal op één rij hangen.. geen goed idee dus? (ik denk dat het ook mooier zou zijn dat er met 2 "lagen" wordt gewerkt achteraan, dus sunstrips op 2 hoogtes, maar dan kan er niet echt tekst over lopen..)