Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van OmErta

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van OmErta (Pagina: 19 van 20)

Topic: Keuze rackmount/desktop (5-5-2005 18:48:00)
als je er goede revieuws over gelezen hebt moet je het maar wagen dan. en ja de prijzen voor een pc zijn dan wel zeer sterk gezakt maar nog steeds zijn ze niet gratis hé wink ;) .

mvg
Topic: Keuze rackmount/desktop (5-5-2005 18:32:00)
toch nog even een opmerking over die 19 inch case met voeding: ik heb totaal geen ervaring met procase maar die case lijkt me wel zeer goedkoop. Als je kijkt naar 19 inch cases van merken als antec of chieftec(zeer goede ervaringen mee wel niet 19 inch) dan zie je deze voor ongeveer 200€ staan tot ongeveer 400€. Het prijsverschil moet toch ergens in zitten vraag ik me dan af. Denk dat dit prijsverschil voornamelijk zit in de stevigheid, gebruikte voeding en aantal fans. Stevigheid is toch wel belangrijk als de case meegenomen gaat worden on the road ookal zit hij ingebouwd in een flightcase het is nog steeds in verschil met ergens ingebouwd zitten in vast rack. Voeding zou ik gaan voor zo'n 400W (of meer maar is niet nodig). En fans zijn natuurlijk ook altijd handig als je een tijdje staat te draaien is een goede verluchting wel essentieel.

mvg
Topic: Keuze rackmount/desktop (4-5-2005 19:25:00)

Powerbeat schreef:

Bigfoot zeg het even als je bezwaar hebt tegen deze post. Copyright voor big happy :) foot...
Behuizing
Rackmount: Merk/type nog onbekend
persoonlijk denk ik dat chieftec een goede keuze is hier, is misschien niet de goedkoopste maar is wel zeker kwaliteit
Moederbord
ASRock K8
Dit merk van moederborden ken ik eigenlijk niet. Misschien heb jij(big foot)er wel ervaring mee? zijn deze moederborden betrouwbaar? Ik heb anders wel goede ervaringen met abit en asus.
Processor
AMD Athlon 64 3000+
niets op aan te merken.
Geheugen
2x Infineon 512 Mb (DDR/400 PC-3200)
weeral een werk dat me niet veel zegt, verschil belgië nederland? happy :) in deze goed en goedkoop zijn natuurlijk gebruiken. (anders corsair?)
Harddisk
Maxtor DiamondMax Plus 9 160 GB (7200 RPM/8MB)
lijkt me ok niet slecht en niet de duurste.
Videokaart
Pine XFX GeForce MX4000 64MB
ken ik niet.
Brander
AOpen Justlink 48/12/50
tegenwoordig zou ik standaard een dvd-writer nemen, kost nog maar 50 euro en hoewel je in het begin misschien denkt dat je toch nooit dvds zult branden kan het wel van pas komen als je wel de mogelijkheid hebt.
Extra geluidskaart
Sweex PCI Soundcard 4.1
ken ik weeral niet, ligt het echt aan mij?
Overige
USB voorfront
niets op aan te merken.
Iemand hier op/aanmerkingen of wijzigingen op?
heb even mijn opmerkingen gegeven

mvg
Topic: Ontwikkeling platendatabase. Welke features?? (20-4-2005 07:24:00)
@DJDS wat jij wil lijkt me perfect te lukken met WMP?
Topic: Ontwikkeling platendatabase. Welke features?? (17-4-2005 14:40:00)
uit nieuwsgierigheid: hoe ver sta je al met de ontwikkeling?
mvg
Topic: html-tips voor het maken van je site (17-4-2005 13:18:00)
dj-vincent, is het de bedoeling dat dit liedje als achtergrondmuziek speelt op je site of dat ze het gewoon kunnen downloaden? je linkt werkt nu en nu kun je hem dus downloaden.

grtz alex
Topic: [dj contest] WIN EEN PLEK op de 2e stage van Free Funk Festival!! (16-4-2005 15:23:00)

L U C schreef:

De mixen zijn na ontvangst toch in het bezit van de organisatie... om de dj's de garantie te geven dat de ze alleen ter beoordeling worden gebruikt is het wel zo netjes om te melden dat ze na ontvangst als eigendom worden beschouwd om zo te kunnen garanderen dat ze niet in handen van derden vallen.
Welja als ik hier van een forumlid een mixje ontvang met de vraag het eens te beoordelen word dit ook mijn eigendom? lijkt me beter te zeggen dat opgestuurde mixjes eigendom blijven van de maker dat de mixjes enkel door de organisatie gebruikt zullen worden om te beoordelen. Zo is er ook genoeg garantie dat ze niet in handen van derden vallen lijkt me?

mvg
Topic: [dj contest] WIN EEN PLEK op de 2e stage van Free Funk Festival!! (16-4-2005 15:07:00)
Beoordelen kan volgens mij ook over iets dat niet je eigendom is? toch zeker wat een mix betreft?
Topic: Snelheid New-Line, nu overtuigd! (14-4-2005 20:46:00)

dj mikkie schreef:

Ik vind het er redelijk profi uitzien:) wordt het niet eens tijd om wat professioneler te gaan denken(datacaenter...)
Want ja een raid 5 array, maar dat dan op een adsl modem draaienshocked 8O
Wel ik vind het er ook wel goed uit zien. En vind dit al professioneel genoeg gedacht: https://www.rutgerlan.com toch nog even een vraagje: ik welke job doe je hiernaast nog want ik veronderstel dat dit bedrijf nog vooral vanuit hobby standpunt is? En hoe ben je eraan begonnen? (reageren mag ook via mail hoor want heeft niet echt veel meer te maken met pa enzo)

mvg
Topic: Snelheid New-Line, nu overtuigd! (14-4-2005 07:57:00)

Dré schreef:

Overigens is er met het timingscriptje (geschreven in server sided j@vascript omdat VBScript geen counter heeft die nauwkeurig genoeg is) wat raars aan de hand. Het gaat in vrij grove stappen. 16msec volgens mij (hoewel ik ook wel eens afwijkende waardes voorbij zij komen (15msec, 31msec). Wellicht een afrondingsfout o.i.d. 0msec betekent dus ergens tussen de 0 en de 16msec.
Inderdaad is net hetzelfde bij Java wanneer je System.currentTimeMillis() gebruikt ik veronderstel dat dit bij j@vascript hetzelfde is? kun je vrij weinig aan doen hoewel er in java ook iets zou zou dat nauwkeuriger werkt (zou microseconden meten) maar moet nog even uitzoeken wat het precies is.