Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Dj pyro

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 199 bijdrage(n) van Dj pyro (Pagina: 19 van 20)

Topic: JB-systems "the winner" scan (19-4-2005 13:40:00)
Ik denk dat je veel sneller lampjes kapot gaat hebben als je ze er iedere keer gaat uithalen en weer insteken.
Het belangrijkste is dat je de lampen laat afkoelen voor je er weer mee op de baan gaat.
Topic: Hoe hang jij je T4's in de truss? (20-3-2005 21:30:00)
Wij hangen ze ook omhoog met klemmen. Het nadeel is bij ons wel dat je er telkens de klemmen weer moet afdraaien om ze in de case te krijgen
Topic: Aztek Dj Robo/big robo (28-2-2005 01:17:00)
Heb dit weekend 2 dj robo's mogen testen.
Ik moet zeggen dat ze toch wel snel bewegen, en voor een ELC lamp vind ik dat er toch redelijk wat licht uitkomt.
Heb ze dit weekend naast onze Martin 218's gehangen en het verschil in lichtopbrengst is duidelijk zichtbaar (maar dit zal ook wel met de ouderdom van de 218's te maken hebben).
Verder mag ik ook wel nog zeggen dat deze scanners uiterst stil zijn. Zeker in vergelijking met de 218's die toch wel redelijk wat geluid produceren bij het bewegen. Nu is het enkel nog afwachten wat deze bakken doen op lange termijn en of zo road proof genoeg zijn.
Topic: Aztek Dj Robo/big robo (22-1-2005 14:25:00)
Weet er toevallig iemand of er cases bestaan waar je de Dj Robo per 2 stuks kan insteken, of moet ik die zelf in elkaar knutselen sad :( ?
Topic: Sweetlight vraag (19-1-2005 23:20:00)
Als je nog vragen hebt, laat het dan weten, ik heb er al een aantal keer mee gewerkt en kan er ondertussen al aardig mee overweg

Greetz Pieter
Topic: Ultratop Dance Top 100 2004 (18-1-2005 21:55:00)
Je kan inderdaad mp3 files kopen op het internet.
Je krijgt dan een licensie opgestuurd via mail of post.
Op de site van freerecordshop bestaat er al een tijdje zo'n systeem, maar wees gerust de mp3's zijn beveiligd dus ze kunnen perfect weten of je zo echt gekocht hebt of gewoon gedownload hebt en de licencie nagemaakt wink ;).
Topic: Aztek Dj Robo/big robo (18-1-2005 21:37:00)
Zowel de big robo als de dj robo worden aangestuurd met een 3 pins aansluiting.
Om eerlijk te zijn zou ik voor het aansturen van de scanners een SM-1612 kopen van Jb en voor de parren een apparte besturing, voorbeeld Lite-4 van Showtec
Topic: Sweetlight vraag (18-1-2005 00:19:00)
Heb je al fixtures toegevoegd?
Anders is het vrij normaal dat je de fixtures instellingen niet kan oproepen aangezien er geen fixtures zijn volgens het programma.
Indien je dit wel gedaan hebt zou ik gewoon eens proberen om alle fixtures er terug af te gooien en opnieuw te proberen.
Topic: Rookmachine reinigen (18-1-2005 00:08:00)
Inderdaad, eerst ontkalken met een oplossing 1/1 azijn/gedistileerd water, en daarna nog eens reinigen met
enkel gedistileerd water. Anders kan je wel eens iets voorhebben.
Wij doen dit ook altijd met onze bakken en hebben daar nog nooit problemen mee gehad, integendeel...
Topic: Ultratop Dance Top 100 2004 (17-1-2005 22:50:00)
Ja inderdaad, laat maar weten waar je die kan vinden.
Het enige waar ik ze vind is op de verzamel-cd's van de "Serious Beats" reeks.
PS, weet er nog iemand van dit soort verzamelcd's