Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Viero

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Viero (Pagina: 19 van 20)

Topic: Wat kosten jullie nou? (31-8-2006 12:28:00)

big bang schreef:

Persoonlijk zou ik het niet gratis doen, aangezien jij toch kosten maakt. Ik zou toch altijd wel iets vragen, al is het maar 20 euro (wel erbij vermelden dat je korting geeft!!), omdat ze er anders vanuit gaan dat het volgend jaar weer gratis is.
Bij ons op school is er elk jaar een activiteit tvv een goed doel, op het laatste fuif die wij moeten verzorgen. Ik heb er 2 jaar niets voor gevraagd, maar nu we flink geïnvesteerd hebben, vraag ik nu ook iets kleins (50 euro) om toch een beetje de kosten te drukken (20 euro voor een bestelwagen). In het begin ging ik iets gratis durven te doen, maar nu ook niet meer. Iedereen weet hoeveel je moet werken om alles te kunnen betalen, en dan de avond zelf opzetten, draaien/lichtjes, afbreken... Ik vind dat je het dan niet gratis moet doen als je ziet wat een kapitaal en werk er in zit.
Topic: Welke lichttafel (28-8-2006 20:07:00)

stekelvarke schreef:

Dan zou ik investeren in dimmers en switchpacks met een dmx tafel voor parren (bv showmaster 24) en later wannneer je meer scans hebt investeren in een sturing voor de scans.
en volgens de setup nu valt een dynamoscan (of 2) nog perfect te doen met een showmaster 24, heb er zelf nog 2 spaces (aztek dj robo) aan gehad, ging perfect (icm parren)
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (22-8-2006 19:08:00)
wij huren voor het moment nog altijd een citroën bestelwagen (ik geloof een jumper), maar we zullen wss een aanhangwagen op maat laten maken (die samen met de wagen remt, op maat omdat de bestelwagen net gn 3 meter is voor de stukken truss). dan moet ik geen bestelwagen kopen, maar een auto met trekhaak, koop ik gewoon de aanhangwagen van mijn ouders over.
Het gebeurt ook dat we de Iveco Daily (lange en verhoogde versie) van vrienden mogen gebruiken, maar dit is sporadisch (is wel een zéé van plaats in).
Topic: hawaii muziek (27-7-2006 15:35:00)
latino (à la belle perez)?
Topic: plichten van een drive-in show! (23-7-2006 14:20:00)

Victor schreef:

?
Je wilt apparatuur kopen, daarna verkopen en het ondertussen op je balans houden hoewel je het niet meer in je bezit hebt? Wat is daar het voordeel van?
voor het moment zit alles nog onder het bedrijf van m'n ouders (drukkerij). doordat we een bvba hebben mogen we evenementen organiseren (dus drive-inshow zit daar ook onder). mijn ouders hebben alles gekocht, ik betaal alles dmv onze opdrachten trg. vanaf het jaar dat we geen kindergeld meer ontvangen, zal ik dan de drive-inshow op mijn naam zetten, en alles 'kopen' van mijn ouders. het zal gefactureerd worden door hen naar mij toe. ik schrijf het bedrag dan over, maar in het zwart betalen zij het mij trg > zij hebben hun geld terug door de opdrachten en ik heb dan alles op eigen naam staan.
Topic: Trussberekening (20-7-2006 18:25:00)
je kan in sint-niklaas (belgië) een avondcursus rigging volgen, https://www.lgo.be (exacte link: https://www.lgo.be/CURSUSSEN/RIGGING/PAG_RIGGING.htm
je moet het dan natuurlijk wel zien zitten elke dag naar daar te gaan...
Topic: Nieuwe dj software in ontwikkeling! (17-7-2006 21:15:00)
nog nieuwe ontwikkelingen? demo-versie?
Topic: waarom parren? (14-7-2006 17:57:00)

Tim versteeg schreef:

Ik vind voor sommige muziek parren beter geschikt als mh's of scans. Voor dance, trance hardstyle enz.. zijn scans mh's en laser natuurlijk het allermooist. Maar voor muziek zoals rock bijvoorbeeld vind ik parren mooier. Zou er niet aan moeten denken dat normaal alleen nog maar mh's zou gerbuiken bij hun optredens sad :(
zoals op graspop metal meeting. In de kleinste tent hingen alleen maar parren, 2e tent parren icm intelli's, op de mainstage overheersend intelli's, maar ook parren. denk dan ook wel dat je op muziek met een beat meer bent met bewegend licht (milk inc onlangs: parren mochten praktisch niet branden, afgezien van het front).
Topic: Waar vind ik meer van het merk FAME (6-7-2006 11:40:00)

Ricardo Vanilli schreef:

Ik weet dat ze het merk FaMe verdelen in Musicstore in Keulen. Gaande van speakers tot drumstellen (lijkt wel een beetje hun huismerk te zijn daar). Misschien daarmee dat men dacht dat het een Duits merk was?

Mvg,

RV
inderdaad, in hun catalogus staat het vol met fame. is wel alleen geluidsmateriaal.zoals ricardo zegt: van speakers tot drums tot micro's...
Topic: plichten van een drive-in show! (11-6-2006 17:26:00)

KVM schreef:

viero schreef:

zal ik het dan 'overkopen' van mijn ouders (0-operatie). Is het van mij, en heb ik mijn opbrengsten dan in de vorm van een deftige installatie.
Ik zou dat heel goed navragen, zoals jij het hier meld krijg je het gratis, het is nog maar de vraag of de belastingdienst dit pikt.
is reeds overlegd met onze boekhouder, zegt dat dit mogelijk is.