Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van TimD
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van TimD (Pagina: 19 van 20)
Topic: Nieuw DAP LT-aktief en RX-serie (23-9-2009 18:18:00)
Mvg.
PieterVoor 2 dubbel 18" kasten? Ik denk dat de Daps zo gek nog niet zijn voor het geld. Waarschijnlijk kunnen na zaterdag mensen zeggen hoe ze klinken, want dan staan ze als het goed is als demo. De eindtrappen zijn door B&O ontworpen heb ik me laten vertellen.Topic: Nieuw DAP LT-aktief en RX-serie (22-9-2009 17:57:00)Draaghendels? En hoevaak is een CDJ gejat tijdens het spelen
?Topic: Pioneer CDJ-2000 Topic (17-9-2009 12:15:00)
Gaat de cdj1000 nu helemaal uit de productie?Meevallen... De CDJ1000 is/was gewoon zwaar overprijsd, voor de prijs van 2 CDJ2000's koop je een leuk 2ehands autotje! 1800 voor één cdspeler... Vertel dat eens tegen iemand die niet in de 'scene' zit!Topic: Welke versterker bij een Behringer Eurolive Set ? (29-6-2009 22:13:00)Ja dat lijkt me
Topic: Het Ecler Nuo5-topic (25-6-2009 22:39:00)
Hé verdorie, laat dat dan nu ook eens 2 doelgroepen zijn! De Daps zijn sowieso goedkoper. Hoe vaak zijn er evenementjes etc waar wél veel geluid nodig is, maar waar er maar een beperkt budget is? De grote verhuurders zullen Dap inderdaad de komende tijd nog links laten liggen, maar er zijn genoeg bedrijfjes die wél de capaciteit willen hebben, maar GEEN budget hebben om alles van a-merken aan te schaffen.
En inderdaad, je zult versteld staan hoeveel Highlite levert. Met Showtec zijn ze al aardig goed ingeburgerd. Nu Dap nog.
Topic: Nieuw DAP LT-aktief en RX-serie (22-9-2009 19:20:00)En inderdaad, je zult versteld staan hoeveel Highlite levert. Met Showtec zijn ze al aardig goed ingeburgerd. Nu Dap nog.
)pieter( schreef:
En ik ben de mening toegedaan dat er voor 2600 best wel wat versterker in huis te halen is.Mvg.
Pieter
In dat geval doe je jezelf tekort, maar als jij daar genoegen mee neemt...
Topic: Nieuw DAP LT-aktief en RX-serie (22-9-2009 16:59:00)Je moet ergens beginnen (van beide kanten):
- Als Dap niet begint met dergelijke kasten te leveren, zal het nooit uitgroeien tot een merk met A-status
- Als kleine drive-in of een verhuurder met een klein budget, zijn de duurdere kasten niet betaalbaar. Met de speakers van Dap (en dan niet specifiek deze reeks, maar ook de goedkopere) kunnen ze voor een relatief gunstige prijs toch het aantal mensen van geluid voorzien wat ze graag willen
Daarbij is de restwaarde van Dap zo gek nog niet: kijk maar eens waar de Palladiums, de AX-serie e.d. voor verkocht wordt hier op het forum. Dat je voor de MC-serie niet veel meer krijgt, dat is te begrijpen.
Topic: Nieuw DAP LT-aktief en RX-serie (20-9-2009 17:02:00)- Als Dap niet begint met dergelijke kasten te leveren, zal het nooit uitgroeien tot een merk met A-status
- Als kleine drive-in of een verhuurder met een klein budget, zijn de duurdere kasten niet betaalbaar. Met de speakers van Dap (en dan niet specifiek deze reeks, maar ook de goedkopere) kunnen ze voor een relatief gunstige prijs toch het aantal mensen van geluid voorzien wat ze graag willen
Daarbij is de restwaarde van Dap zo gek nog niet: kijk maar eens waar de Palladiums, de AX-serie e.d. voor verkocht wordt hier op het forum. Dat je voor de MC-serie niet veel meer krijgt, dat is te begrijpen.
Neem maar aan dat ze goed weten waar ze het over hebben. Ik heb al veel dingen over deze serie gehoord, nog voordat bekend werd dat hij op de markt gebracht wordt. Als je het dan toch beter weet, dan hoef je toch niet over zo'n 'fout' (volgens jou dan) te vallen? En mocht het nou echt niet kloppen, denk je dan echt dat er daar wat afgekeurde deeltijdwerkers zitten zonder verstand van zaken? Het is een verrekte groot bedrijf met veel werknemers in dienst. Ze weten waar ze over praten. Als dat dan nou werkelijk niet klopt, dan houd ik het op een foutje in de omschrijving op internet.
Topic: Pioneer CDJ-2000 Topic (17-9-2009 12:33:00)Kom op zeg, het gaat toch nergens meer over? Voor dat geld kun je je ook een macbook kopen met een controller. De spelers lijken me best interessant, maar de prijs... Sorry, als had ik het geld, dan zou ik het uit principe nog niet kopen.
Topic: Pioneer CDJ-900 Topic (17-9-2009 12:21:00)Dré schreef:
draaghendels en een Kensington slot.
?dj-bart schreef:
Ik vind de prijs heel erg meevallen in vergelijing met de cdj1000.Gaat de cdj1000 nu helemaal uit de productie?
Anoniem150218 schreef:
100 watt en dat kunnen de subs makkelijk aan
Tja, die eerste tip is uiteraard de beste. Ik heb net met de verkoper contact op genomen, hij vertelde mij dat hij met z'n stofzuiger over de mixer was gegaan voordat hij 'm verzond. Daarbij heeft hij de ringetjes opgezogen. Ik neem morgen contact op met Ecler om te kijken of die ringetjes los te krijgen zijn, en hopelijk is dat de oplossing. Anders heb ik er nog wel vertrouwen in dat de verkoper het netjes oplost met mij.