Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dexter
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Dexter (Pagina: 19 van 20)
Topic: Seeburg - Acoustic Line (31-7-2010 23:05:00)Dubbele glijbanen voor maagdreunende sub laag, Hoe verzin je het 
Sublaag is iets wat de glijbanen dus niet kunnen, wat de maagbas veroorzaakt is
de bult 60 en 80 hz die erin zit.Topic: Nexo ps15 td controller laag probleem (15-4-2010 23:09:00)
De K2 budget? Vind 2300 Euro niet budget voor hoorngeladen top.
Voor de rest nooit van de zogenaamde importeur gehoord volgens mij gewoon een verdeler, en heb heel sterk de indruk dat de settings niet klopten.
Tevens is Total Sonic de exclusieve importeur voor Nederland van Acoustic line.
Topic: Seeburg - Acoustic Line (30-7-2010 21:25:00)Voor de rest nooit van de zogenaamde importeur gehoord volgens mij gewoon een verdeler, en heb heel sterk de indruk dat de settings niet klopten.
Tevens is Total Sonic de exclusieve importeur voor Nederland van Acoustic line.
Weet je zeker dat de processor ingesteld was met de settings van de fabriek zelf?
Zo niet dan zat daar het probleem, of je hebt ze in een te kleine ruimte geluisterd dat kan ook.
Deze toppen horen goed te klinken zoals alles van acoustic line.
Topic: Seeburg - Acoustic Line (26-7-2010 13:38:00)Zo niet dan zat daar het probleem, of je hebt ze in een te kleine ruimte geluisterd dat kan ook.
Deze toppen horen goed te klinken zoals alles van acoustic line.
Of je zet 2 extra toppen vlak achter je mixplek (die toch al in het midden van de zaal staat)
als delay, dit is beter dan op het front zo vreselijk hard blazen.
Topic: Verbrande driver/diafragma Dap K-112 luidspreker. (28-6-2010 22:06:00)als delay, dit is beter dan op het front zo vreselijk hard blazen.
Volgens mij is het diafragma opgerookt, voor de zekerheid even testen op een versterker even met de eq alles onder de 2k wegtrekken en vooral niet te hard zetten en kijken wat hij doet.
Topic: Verbrande driver/diafragma Dap K-112 luidspreker. (27-6-2010 18:47:00)Je moet even het diafragma van de achterkant afschroeven hier kun je niets aan zien.
Topic: Frequentiebereik PA (23-6-2010 23:15:00)Hoe kun je dat doen dan Johan?
Topic: Brom in de PA dankzij stagepiano/synthesizer (16-5-2010 23:02:00)Pin 1 en 3 van stageblock/multi controleren of ze op de goede contacten zitten en gebalanceerd zijn.
Topic: combinatie martinbin 115 en glijbaan 4530 (21-4-2010 12:06:00)Bams schreef:
de disco 200 (dubbele glijbaan)voor het echt maagdreunende sublaag.
Sublaag is iets wat de glijbanen dus niet kunnen, wat de maagbas veroorzaakt is
de bult 60 en 80 hz die erin zit.
Misschien de speakons eens nakijken of ze op de juiste polen zitten.
Tevens zou ik eens in de handleiding nazoeken welke vermogens je moet
instellen voor de sense lijnen want denk dat jou instelling te ligt is.
Anders eens een andere nexo processor proberen of deze hetzelfde probleem heeft,
of de subs eens proberen zonder de processor aan te sluiten maar wel met een crossover
om te checken of de speaker in de sub ook goed is.
Topic: ew100 met EW500 mic (5-4-2010 17:49:00)Tevens zou ik eens in de handleiding nazoeken welke vermogens je moet
instellen voor de sense lijnen want denk dat jou instelling te ligt is.
Anders eens een andere nexo processor proberen of deze hetzelfde probleem heeft,
of de subs eens proberen zonder de processor aan te sluiten maar wel met een crossover
om te checken of de speaker in de sub ook goed is.
Dat klopt, alleen software matig zijn ze anders in de afstel mogelijkheden oa voor de rest is de audio en zend en ontvangst kwaliteit hetzelfde en van hoge kwaliteit.
Het leuke van de Sennheiser EW serie is dat hij omdat het een diversity systeem is.
Hij wisselt tussen de antennes door te kijken naar het beste audio signaal, en bij veel ontvangers wordt er gekeken naar de zend/ontvangst sterkte en dus niet naar de audio kwalitiet dat maakt dat de sennheiser vreselijk goed is in klank en betrouwbaarheid.
Het leuke van de Sennheiser EW serie is dat hij omdat het een diversity systeem is.
Hij wisselt tussen de antennes door te kijken naar het beste audio signaal, en bij veel ontvangers wordt er gekeken naar de zend/ontvangst sterkte en dus niet naar de audio kwalitiet dat maakt dat de sennheiser vreselijk goed is in klank en betrouwbaarheid.