Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Driveinteam
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Driveinteam (Pagina: 19 van 20)
Topic: Enigma Micro Light Controller (27-10-2005 11:27:00)
Oke ik heb ook al gemaild of het mogelijk is dat ding te updaten maar nog niks terug. Maar ik hou jullie op de hoogte.
Topic: Enigma Micro Light Controller (26-10-2005 22:14:00)En waar zou ik die updates kunnen laten doen ? En weet je toevallig of die extra fader panelen nog ergens te krijgen zijn ??? En voor mij is t maar voor mij drive-innetje dus geen 100 fixtures. Dus dan gaat er sowieso denk ik al heel wat minder programmeer werk inzitten. En gobo's en kleurtjes kan ik wel patchen onder een knopje ?
Topic: Enigma Micro Light Controller (26-10-2005 21:47:00)Ja maar ben aan het bieden op ebay op deze tafel en ga er dus echt geen duizenden euro's voor uitgeven. Zoals ik voor die pearl wel zou gaan moeten doen. Ook de tijd die in het programeren gaat zitten is het probleem niet zo. En sowieso las op een ander forum dat het in het begin wel moeielijk is maar als je het eenmaal doorhebt het zo is gepiept. En dat met die snelheid voor je fixtures ed. Kan ik dat niet oplossen door een fader te patchen ofzo. En werk jij met de enigma micro 1 of 2 ???
Topic: Enigma Micro Light Controller (26-10-2005 15:29:00)Hallo,
Kent iemand deze tafel en hoe zijn de ervaringen ermee ??
Alvast bedankt,
Roel
Topic: Welke 18 inch sub is de beste keus? (22-9-2005 07:51:00)Kent iemand deze tafel en hoe zijn de ervaringen ermee ??
Alvast bedankt,
Roel
2 bij labsubs heb je net als bij punisher meerdere nodig om dieper te komen. En harder te gaan. En ik denk toch dat 4 18" het moeielijk krijgen tegen 2 punishers. Met 4 tegen 4 is het sowieso afgelopen. Dat winnen ze wel heel zeker.
Topic: Showtec Club Laser (12-9-2005 22:22:00)Ik heb er wel een paar foto's van van de keren dat ik hem heb gebruikt als je die wilt hebben hoor ik het wel want kan ze niet online zetten weet niet hoe dat gaat. Daar heb ik mijn mannetje voor dus maarja hoor het wel.
Topic: Porn Horn (11-9-2005 23:39:00)Maar voor de 12" er is er al een oplossing dan dat is die dap hoorn. Maar wat kan ik dan doen voor de hf driver ?? Een gewone reguliere hoorn gebruiken ??
Topic: Showtec Club Laser (11-9-2005 23:25:00)Wat wil je weten ervan ??
Topic: Porn Horn (11-9-2005 18:33:00)Omdat deze top ook in dubbele uitvoering te bouwen is. En dan zou hij wel diep genoeg moeten gaan. Wat ik begrepen heb. Maar mijn vraag is gewoon waar ik die hoorns zou kunen krijgen. Deze dus: Klik. Maar dan ergens in nederland en omstreken.
Topic: Porn Horn (11-9-2005 15:37:00)Deze topkasten lijken mij zeer interessant maar mijn vraag is waar zou ik in godsnaam de plastice hoorns voor deze kasten vandaan kunnen halen enige waar ik ze vind is in engeland.
Wie o wie kan mij helpen ??? :$
P.s. Sorry dat ik het zoveelste topic open.
Wie o wie kan mij helpen ??? :$
P.s. Sorry dat ik het zoveelste topic open.