Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Remczero
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Remczero (Pagina: 19 van 20)
Topic: yamaha DJXII (5-4-2004 20:48:00)
)Topic: Licht en geluid voor film (29-3-2004 07:57:00)
Ik weet dat de mc505 niet meer te koop is ,maar zoals eerder aangegeven door jou heeft deze dezelfde synth aanboord als de d2. Vandaar dat ik voor de d2 ga kijken. Echter kan ik geen dealer in de buurt vinden die hem heeft.
Topic: yamaha DJXII (5-4-2004 08:07:00)
Ik ben eigenlijk sinds kort meer van de rolands gecharmeerd. Heb bij een kennis nog even met een mc505 gespeelt en wil (binnenkort als het op school even wat rustiger is) de d2 nog gaan testen in de winkel. Echt geintereseerd ben ik dus niet meer ,en ook je prijs vind ik nogal aan de hoge kant ,dus heb voor dit geld liever een nieuw apparaat ; van roland
omdat dat type apparaat (echte groovebox) me gewoon meer trekt.
Topic: DAP MC-15 (4-4-2004 17:52:00)
omdat dat type apparaat (echte groovebox) me gewoon meer trekt. Op lange termijn heb je gewoon veel meer aan dat setje van 300 euro. Anders kan je als je nog ooit wat meer feestjes gaat doen ,en grotere feestjes je speakers weer verkopen.. Maargoed ik hoop dat je je ouders om krijgt
Topic: DAP MC-15 (4-4-2004 12:00:00)
Ik zit op mijn kamer ook met een hele oude philips versterker (2*100W) ,maar het beestje voldoet perfect. Ik heb er wel wat duurdere speakers aanhangen maar toch is het voor slaapkamertermen best goed geluid. (zoveel duurder zijn ze trouwens niet ,warfedale force 9). Mij lijkt het door jou genoemde setje voor 300 euro zeker een goede koop. Voor slaapkamer geluid voldoet het zeker en feestjes kun je er ook goed mee doen (verwacht geen 500 man ,maar een feestje van 50-100 man met middelmatig geluid zou hiermee moeten lukken. Wil je keihard dan is het iets minder
maar je moet ergens grenzen trekken).
Topic: DAP MC-15 (4-4-2004 00:23:00)
maar je moet ergens grenzen trekken).Kun je ons wat meer over de versterker vertellen? Er komt namelijk meer bij kijken als alleen 600 watt over 4 uitgangen.. Deze boxen zijn 8 Ohm ,en 350 watt maximaal..Volgens Dre kan je deze speakers 150 watt rms belasten.. Dat will zeggen dat je op een versterker van ongeveer 2*250 watt bij 8 ohm uitkomt om het maximale uit deze boxen te halen (volgens mijn redenering ,correct me if i'm wrong). Je zult dus een versterker moeten hebben die ongeveer 2*250 watt bij 8 ohm kan leveren ,om het beste uit je speakers te halen ,echter is het slimmer om een wat zwakkere te nemen ,omdat deze speakers nou niet je van het zijn (Wat ook niet kan voor dit geld). Als ik aanneem dat je versterker in totaal 600 watt levert dat over 4 uitgangen word verdeelt is dat dus 150 watt per speaker ,afhankelijk van de impedantie kan dit dus voldoende zijn. Ga er echter niet van uit dat je het maximale uit je speakers haalt ,maar de kans om ze weer te mollen is in zon geval wel weer een stuk kleiner (als je hem niet laat clippen om harder te kunnen want dan kun je beter verder sparen voor een duurder ,zwaarder setje).
Topic: yamaha DJXII (31-3-2004 11:19:00)Beide apparaten zijn van Yamaha grapjas...
Had ik ook al gezien maar ik denk dat hij met zijn 2e yamaha de duurdere speeltjes van yamaha bedoelt...(neem als voorbeeld de Yamaha RS 7000 groovebox
)[offtopic]
Topic: Licht en geluid voor film (28-3-2004 19:45:00)Er zit een handleiding bij ter grootte van het boek van Sinterklaas, helaas heb je eigenlijk een handleiding nodig om met de handleiding te kunnen werken.
Ik denk toch echt dat er in deze zin iets niet klopt anders is het wel heel moeilijk 
Waar wil je die mixer voor gebruiken dan? Ga je 1 mic gebruiken? dan heb je eigenlijk geen mixer nodig. Je kunt je geluidseffecten en muziek enz later in monteren als je dit op de computer doet (wat ik aanneem anders kom je er helemaal niet met dit budget)..
Topic: Droom dj-setup (26-3-2004 19:40:00)Dit gaan de modemmers onder ons niet leuk vinden Michel ,pas even je foto aan in een link aub of verklein je foto
Topic: Droom dj-setup (26-3-2004 19:34:00)
Mijn droomset:
-1* A&H Xone 62
-3* Technics SL-1210 M5g (of gewone 1210) met Ortofon Concorde Night Club E's
-3* Cdj 1000 MkII
-1* Pioneer EFX-500 effectenbak
-1* Sherman - Filterbank 2
-1* Roland Mc909 groovebox
-1* Syrincs monitors
Maargoed dan kan ik wel beginnen met heel hard sparen ,dus het grootste deel zal waarschijnlijk droom blijven...
-1* A&H Xone 62
-3* Technics SL-1210 M5g (of gewone 1210) met Ortofon Concorde Night Club E's
-3* Cdj 1000 MkII
-1* Pioneer EFX-500 effectenbak
-1* Sherman - Filterbank 2
-1* Roland Mc909 groovebox
-1* Syrincs monitors
Maargoed dan kan ik wel beginnen met heel hard sparen ,dus het grootste deel zal waarschijnlijk droom blijven...