Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Patrick van Vugt

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Patrick van Vugt (Pagina: 19 van 20)

Topic: nieuwe knaller van dj tiësto? (30-10-2004 17:22:00)

massive schreef:

Als producties meetellen snap ik bij god niet waar de achterlijke, misplaatse en compleet fout gekozen benaming 'beste DJ' vandaan word getoverd.

Kan mij dat nou boeien wat voor producties iemand maakt op het moment dat ie aan het draaien is...

Komt nog eens bij dat Tiësto z'n meeste tracks LAAT produceren, onterechter kun je die award niet winnen.

Is het echt zeker dat producties meetellen? Heb gewoon moeite het me voor te stellen..
En waar bazeer jij dat dan op? Ik weet ook niet zeker dat hij z'n producties zelf maakt, maar het lijkt met toch wel heel sterk dat hij ze laat maken. (die mensen die dat zouden doen zouden dan ook wel heel goed zijn...).
Er bestaan een helehoop roddels over tiësto, de ene zecht dat hij geld heeft betaald om op de innercity mogen te staan, en dan hier weer dat z'n producties voor hem worden gemaakt... Get real...
Topic: nieuwe knaller van dj tiësto? (29-10-2004 20:16:00)

stefanthiessen schreef:

maar paul oakenfold is zeker niet de hele wereld rond geweest!!
als jekijkt waar tiesto overal is geweest en natuurlijk ook goeie muziek maakt en draait!!
inderdaad, de persoon voor mij heeft het andwoord al gegeven.
En of tiësto goede muziek draait is een mening en geen feit, Paul Oakenfold vind ik net zo goed als Tiësto, hij mixt alleen stukke beter...
natuurlijk vond ik traffic ook zwaar klote
maar nu de just be zeker top
Nou, om eerlijk te zijn vind ik die "t.v." just be erig slecht, het orgineel is wel ok. Z'n laatste producties zijn zeker ver van het oude, neem b.v. theme from norefjell, endless wave, gouryella, en alle producties onder allure b.v. en zet die is tegen Ur, traffic, love comes again.
Tuurlijk kick ik er niet op om tiësto af te zeiken, ik ben juist groot liefhebber van zijn "oude" producties. Adaigo for strings vind ik b.v. weer heel lekker.
en ook had tiesto het maar bij 1 concert moeten houden, ergens een vervolg van maken is zelden beter als de eerste, daarom hoop ik het voor vanavond wel
Ik denk dat het wel mee zal vallen, er zullen nu een hoop andere mensen komen (en voor hun is dat weer de 1e keer).
Natuurlijk zal het niet beter worden, maar waarom zou hij d'r geen 3 van maken?
groetjes
Ook gegroet wink ;)
Topic: Beatmixen (29-10-2004 20:05:00)

Tiordo schreef:

Nouja ik heb hem gevonden hij is van Patrick van der vugt:
Grrrr, het is Patrick van Vugt razz :p , hoop dat je nog wat hebt aan dat stukkie tekst.
Mocht je nog vragen hebben, post ze of mail mij...
Topic: nieuwe knaller van dj tiësto? (29-10-2004 17:21:00)

Sjapper schreef:

Jep... was wel de bedoeling las ik ergens. Alleen is het een compilatie van de hele avond, dus niet alles komt erop te staan (logisch ook)

edit: Rick was me voor
Net zoals de vorige keer dus, alleen van welke avond is het nou dan?
Topic: nieuwe knaller van dj tiësto? (29-10-2004 17:13:00)

Sjapper schreef:

Rick schreef:

Vanavond weer Tiesto in Concert.
Zijn er mensen van dit forum die gaan?
Ik ga morgen! Ik ben benieuwd of ze vorig jaar kunnen overtreffen (ik denk het niet! sad :( laugh :D )
Gaan ze van deze set's ook een dvd uitbrengen of niet?
Topic: nieuwe knaller van dj tiësto? (29-10-2004 17:08:00)

massive schreef:

Als het om 'de beste producer' ging was dat een goed argument.

Beste DJ gaat om je draaikunsten, niet om je producties
(zijn immers genoeg dj's die niet produceren)

Verder is muziek die Tiësto draait niet mijn smaak, en ben ik nog nooit bij een liveset van hem geweest. Dus ik kan ook geen mening geven..
Fout, het gaat helemaal niet om je draaikunsten, paul oakenfold had dan allang de 1e geweest.
Het gaat WEL om de producties en DRAAIKUNSTEN spelen daar een rol in, het gaat er natuurlijk ook om de hoeveelheid mensen die de syle van een dj raakt (en dat is in tiësto's geval hoog)...
Topic: nieuwe knaller van dj tiësto? (29-10-2004 15:52:00)
Nou, hij heeft het um weer gelapt: voor de 3e keer beste dj ter wereld...
Eigelijk vind ik het niet terecht meer, z'n laatste produties zijn zo goed allang niet meer...
Topic: Koptelefoon voor draaien op feestjes? (100-200 euro) (27-10-2004 18:01:00)

Reind schreef:

massive schreef:

ps. je zit te denken aan een nieuwe HD25? wat is er met jou oude gebeurd dan? Toch niet óók al kwijtgeraakt he razz :p
Nou das een lang verhaal razz :p
Ik heb de HD25 zo mishandeld dat je er op kon wachten dat ie kapot zou gaan. Ik heb er al een keer een rotschop tegen aan gegeven om een weddenschap met iemand te winnen die zei dat zijn sony MDR-V700 sterker was als mijn HD25. Nou die van hem lag in 3 stukken en mijn HD25 was nog heel.
Ik heb er een keer een lastig iemand mee voor z'n harses gegooid omdat ik er vanuit de booth niet bij kon met mijn armen wink ;)
Diverse keren een loodzware platenkoffer op gezet en door al dat geweld heeft ie het voor een tijdje terug begeven en zei *knak*
Nu is dat ding zo uitgewoond en afgeracht (het enige stukje gear waar ik niet zuinig mee om ga) dus het word tijd voor een nieuwe.

En daarom ga ik volgend jaar op de CD's overstappen, tsja een cd map weegt een stuk minder dan een platenkoffer dus dan blijft de HD25 ook wat langer heel razz :p
En ik raak ze niet kwijt....... ze worden gewoon gestolen door de kabouters als ik ff niet op sta te letten razz :p
Zo, lekker weddenschap dan, schopte die gas't z'n eigen sony gewoon kapot shocked 8O ?
Trouwens slim om je koptelefoon de zaal in te gooien tewijl je (denk ik) aan het draaien was/moest razz :p , straks begaf die het...
Ach, koptelefoon is koptelefoon, maar zoiets zou ik er nooit mee doen wink ;)
Topic: 4 ohm en 8 ohm skytronic (26-10-2004 21:06:00)

Mr. Edie schreef:

Is op 4 ohm b.t.w. (heb hem ook gehad..) en clipt ERG snel..
Betergezecht, de amp klipt sneller omdat hij minder vermogen geeft als volgens de specificaties vermeld is wink ;) .

En idd, spaar door a.u.b. ook al is het maar 55 euro, die kun je veel beter besteden als je een beetje 2e hands rondkijkt.
p.s. draai de situatie eens om, waarom zou diegene hem weg doen voor zoweinig geld wink ;)
Topic: Het Denon DN-S1000-topic (26-10-2004 19:02:00)

Victor schreef:

@Patrick: lees het verhaal over pitch resolutie eens vanaf de post van Dré: www.new-line.nl/forum/read/?m=153613#153613
Ok, gedaan, dan zal ik er toch meestal wel een pitch procentje van 0,1/0,2 vanaf zitten, die verhalen zijn dus onzin (tja, hoe kon ik het weten wink ;) ).
Ik zal voortaan de platen iets langer gelijk zetten, meestal zet ik ze binnen 20/30 sec gelijk.
Voortaan dus maar iets langer luisteren, sorry voor de verwarring van mijn kant!