Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Djdimi
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Djdimi (Pagina: 19 van 20)
Topic: Beginnersinformatie DMX en Licht (23-8-2004 21:18:00)
Deed ik vroeger ook altijd
Topic: DJ-nickname (18-8-2004 20:00:00)
Maar aangezien ik NOG(!) geen decks voor mezelf heb maakt t dus nog niet echt uit!!
(trouwens mijn 1e post!!)Aah leuk, welkom zou ik zo zeggen
Topic: DJ-nickname (18-8-2004 19:09:00)
OK ik zal even uitleggen wat er allemaal (van licht) was hé
8x Martin roboscan 218, 4x8 parren (dus totaal 32 parren) martin magnum 2000 pro fogger, strobo, enkele effectjes, en 2 "dimlichten"
Topic: Kids Disco (18-8-2004 20:16:00)8x Martin roboscan 218, 4x8 parren (dus totaal 32 parren) martin magnum 2000 pro fogger, strobo, enkele effectjes, en 2 "dimlichten"
Patrick van Vugt schreef:
Hoe het gecombineerd zit met de nog jongeren weet ik niet, bij mij stond er toevallig een jong gastje van een jaar of 5/6 bij, die stond alleen maar op m'n mixer te kijken

Ah leuk
Topic: DJ-nickname (18-8-2004 19:52:00)
Dj CraCk schreef:
Mijn dj naam is: CraCk, komt door mijn normale naam....Greg.Maar aangezien ik NOG(!) geen decks voor mezelf heb maakt t dus nog niet echt uit!!
(trouwens mijn 1e post!!)
Wil je echt bedoelen THE of gewoon the?
Topic: Beginnersinformatie DMX en Licht (17-8-2004 18:13:00)De lichten zijn zelf niet van mij maar ik denk dat het martin scanners zijn, parren, vanalles!
Maar het is ieder jaar weer anders dus ik zal pas donderdag avond hier kunnen zetten wat het allemaal juist is....
Topic: Beginnersinformatie DMX en Licht (17-8-2004 17:54:00)Maar het is ieder jaar weer anders dus ik zal pas donderdag avond hier kunnen zetten wat het allemaal juist is....
(Moet) donderdag mee helpen opstellen met wijkfeesten & zaterdag & zondag moet ik lichten bedienen
, dit natuurlijk met Martin software hé 
Topic: DMX Studio Professional (11-8-2004 20:54:00)
, dit natuurlijk met Martin software hé 
Even offtopic: [offtopic] Met welk progje maken jullie je programma's eigenlijk??? MvG[/offtopic]
Topic: Antari V-1 (6-8-2004 09:43:00)Ik dacht dat die Antari V-1 nog iets erg nieuw was, daarmee zei ik dat ze hun site nog moeten updaten om die Antari V-1 erbij te zetten....
Correct me if i(m wrong
Topic: We hebben een nieuw vip lid (5-8-2004 22:53:00)Correct me if i(m wrong
Hoe word /wat is een viplid voor?