Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Hurricane

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Hurricane (Pagina: 19 van 20)

Topic: Sfeerlicht voor bij set-up... (7-12-2003 00:15:00)
Wat dacht je van een waterlight? of een moving oil projector? Dat geeft wel een lekker relaxt sfeertje
Topic: Een nieuwe tak van New-line???? (3-12-2003 19:49:00)

DJ Bastisito schreef:

Hurricane schreef:

Als ik een film zit te kijken dan komt ook regelmatig Newline langs als uitgever van de film. Heb jij daar nooit problemen mee gehad dre?
Dat Newline is ene productiemaatschappij in de VS, lijkt mij dat Dre daar niet zo'n groot probleem van maakt.
Dre niet maar hun wel happy :)
Topic: Een nieuwe tak van New-line???? (3-12-2003 19:21:00)
Als ik een film zit te kijken dan komt ook regelmatig Newline langs als uitgever van de film. Heb jij daar nooit problemen mee gehad dre?
Topic: spot voor spiegelbol (1-12-2003 22:49:00)

einstijn schreef:

dat vraag ik me dan ook af wink ;)
nee hoor een raylight zit nog wel onder een nsp...
geeft wel een lekker fel effect.

(edit: god******* william nog net eerder)
hehe laugh :D
Topic: spot voor spiegelbol (1-12-2003 22:48:00)

ME schreef:

Hurricane schreef:

Gewoon een raylight pitje in je parren en klaar is kees.
Volgens mij zit een raylight pitje nog altijd tussen MFL en NSP in. Maar wie ben ik.. sad :(
Nee hoor,

Een raylight is de meest smalle bundel op een ACL na. Nadeel van ACL parren is dat je ze in serie van 8 moet zetten omdat ze 28 V zijn

Van wijd naar smal

WFL -> MFL -> NSP -> VNSP -> Raylight -> ACL
Topic: welke Strobo (1-12-2003 20:47:00)
Hahahaha ok, weet ik dat ook weer, Liever eerst even vragen dan kloten. Bleek dat het ding op 70 % stond. Dus ben net even voluit gegaan.

*Pats* zei de groep.

Vond mn moeder niet zo leuk laugh :D
Topic: spot voor spiegelbol (1-12-2003 20:13:00)
Par 56 en Par 64 zijn niet gebundeld genoeg, of je zet ze heel dichtbij maar dan dan krijg je gigantische stippen of ver weg en dan ligt te weinig... Par 36 is enige goede.
Gewoon een raylight pitje in je parren en klaar is kees.
Topic: welke Strobo (1-12-2003 20:06:00)
Raar maar waar?!?!

In de webshop staat dat ik mn geni op de strobe zelf kan dimmen? maar dit kan dus niet. Ik zie nergens een knop. wel voor de snelheid maar niet voor de dim?!?

Of is dat soms dat kleine schroefje?

Dre, weet jij hier meer van? Ik zou hem graag willen dimmen anders heb ik zown overkill op kleinere feesten.
Topic: spot voor spiegelbol (1-12-2003 16:50:00)
Hoezo een par56/64 werkt niet op een spiegelbol??

Tuurlijk werkt dat wel. 50 cm spiegelbol en dan een raylightpitje in je par. Top effect!
Topic: raadsels topic (30-11-2003 16:00:00)

Sybrand schreef:

z'n paard had een naam, deze luide...
OOOO ZO! laugh :D