Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Hurricane
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Hurricane (Pagina: 19 van 20)
Topic: Sfeerlicht voor bij set-up... (7-12-2003 00:15:00)Dat Newline is ene productiemaatschappij in de VS, lijkt mij dat Dre daar niet zo'n groot probleem van maakt.Dre niet maar hun wel
Topic: Een nieuwe tak van New-line???? (3-12-2003 19:21:00)
nee hoor een raylight zit nog wel onder een nsp...
geeft wel een lekker fel effect.
(edit: god******* william nog net eerder)hehe
Topic: spot voor spiegelbol (1-12-2003 22:48:00)Volgens mij zit een raylight pitje nog altijd tussen MFL en NSP in. Maar wie ben ik..
Nee hoor,
Een raylight is de meest smalle bundel op een ACL na. Nadeel van ACL parren is dat je ze in serie van 8 moet zetten omdat ze 28 V zijn
Van wijd naar smal
WFL -> MFL -> NSP -> VNSP -> Raylight -> ACLTopic: welke Strobo (1-12-2003 20:47:00)Topic: welke Strobo (1-12-2003 20:06:00)OOOO ZO!
Wat dacht je van een waterlight? of een moving oil projector? Dat geeft wel een lekker relaxt sfeertje
Topic: Een nieuwe tak van New-line???? (3-12-2003 19:49:00)DJ Bastisito schreef:
Hurricane schreef:
Als ik een film zit te kijken dan komt ook regelmatig Newline langs als uitgever van de film. Heb jij daar nooit problemen mee gehad dre?
Als ik een film zit te kijken dan komt ook regelmatig Newline langs als uitgever van de film. Heb jij daar nooit problemen mee gehad dre?
Topic: spot voor spiegelbol (1-12-2003 22:49:00)einstijn schreef:
dat vraag ik me dan ook af
nee hoor een raylight zit nog wel onder een nsp...
geeft wel een lekker fel effect.
(edit: god******* william nog net eerder)
ME schreef:
Hurricane schreef:
Gewoon een raylight pitje in je parren en klaar is kees.
Een raylight is de meest smalle bundel op een ACL na. Nadeel van ACL parren is dat je ze in serie van 8 moet zetten omdat ze 28 V zijn
Van wijd naar smal
WFL -> MFL -> NSP -> VNSP -> Raylight -> ACL
Hahahaha ok, weet ik dat ook weer, Liever eerst even vragen dan kloten. Bleek dat het ding op 70 % stond. Dus ben net even voluit gegaan.
*Pats* zei de groep.
Vond mn moeder niet zo leuk
Topic: spot voor spiegelbol (1-12-2003 20:13:00)*Pats* zei de groep.
Vond mn moeder niet zo leuk
Par 56 en Par 64 zijn niet gebundeld genoeg, of je zet ze heel dichtbij maar dan dan krijg je gigantische stippen of ver weg en dan ligt te weinig... Par 36 is enige goede.
Gewoon een raylight pitje in je parren en klaar is kees.Raar maar waar?!?!
In de webshop staat dat ik mn geni op de strobe zelf kan dimmen? maar dit kan dus niet. Ik zie nergens een knop. wel voor de snelheid maar niet voor de dim?!?
Of is dat soms dat kleine schroefje?
Dre, weet jij hier meer van? Ik zou hem graag willen dimmen anders heb ik zown overkill op kleinere feesten.
Topic: spot voor spiegelbol (1-12-2003 16:50:00)In de webshop staat dat ik mn geni op de strobe zelf kan dimmen? maar dit kan dus niet. Ik zie nergens een knop. wel voor de snelheid maar niet voor de dim?!?
Of is dat soms dat kleine schroefje?
Dre, weet jij hier meer van? Ik zou hem graag willen dimmen anders heb ik zown overkill op kleinere feesten.
Hoezo een par56/64 werkt niet op een spiegelbol??
Tuurlijk werkt dat wel. 50 cm spiegelbol en dan een raylightpitje in je par. Top effect!
Topic: raadsels topic (30-11-2003 16:00:00)Tuurlijk werkt dat wel. 50 cm spiegelbol en dan een raylightpitje in je par. Top effect!
Sybrand schreef:
z'n paard had een naam, deze luide...