Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Chuckie

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Chuckie (Pagina: 19 van 20)

Topic: hol geluid......HELP ME!!!!!! (27-6-2004 01:42:00)

Fossalta schreef:

HEEL veel drivers op:

www.driverguide.com (username: drivers, password: all)
www.windrivers.com

Fossalta
thnx fossalta. ik heb SBLiveXPDrvUpdate geinstaleert en ik heb nu ook de gewone kwaliteit zoals in winamp!!
bedankt!!!

maar nu heb ik een ander probleem.
ik kan niet meer via front en rear mijn muziek beluisteren... alles gaat weer via 1 kanaal.
ik heb bij opties - audioi/o alle verschillende mogelijk heden geprobeert maar via de rear komt geen geluid.
iemand sad :(

[edit</strong> schreef:</p>nu ben ik dus nog verder van huis.
ik heb helemaal geen geluid meer shocked 8O
als ik winamp oid opstart en een nummertje afspeel krijg ik de volgende fout melding:
bad direct sounddriver please instal proper drivers or slect another device in configuration, error code:88780078
weet iemand wat ik hiermee et beste kan doen?
de drivers die ik had geinstaleert heb ik weer verwijderd. maar hij doet et nu nog steeds.
[/edit]
Topic: hol geluid......HELP ME!!!!!! (26-6-2004 20:38:00)
nope zat verder geen cd bij.
Topic: hol geluid......HELP ME!!!!!! (26-6-2004 18:53:00)
asio drivers voor mijn geluids kaart?
ike gebruik verder geen drivers ervoor. windows herkende em meteen. enik had er geen omkijken meer naar.
Topic: hol geluid......HELP ME!!!!!! (26-6-2004 12:24:00)
roomsettings?
ik heb bpm geinstaleert en alleen ff kanaal A op de front en B op de rear ingestelt en alleen dan doet ie het.
Topic: hol geluid......HELP ME!!!!!! (25-6-2004 16:57:00)
Hey ik heb ook last van dit probleem alleen dan ligt het wat lastiger.

ik heb dus bpm studio geinstaleert versie 4.8.0.0
nu als ik een nummertje afspeel in winamp dan klinkt et zoals het hoort.
maar zodra ik via bpm hetzelfde nummer afspeel dan klinkt het ook verweg(hol).
ik heb geen EQ aanstaan in bpm. ik heb een SB Live 5.1 bulk.
op de website van SB kan ik geen drivers vinden voor deze kaart.
ik heb dan ook kanaal A op de front uitgang van de kaart zitten en het B kanaal op de rear uitgang.
als ik dit niet doe. dus alles via de front en rear heb ik er geen last van. maar hoort dit dan ofzo? ik vind et iig zwaar kut en ik hoop dat iemand van jullie mij kan helpen.
Topic: New-Line chatbox [test] (23-6-2004 19:22:00)
ik ook weer.
maar zonder biertjes deze keer razz :p .
Topic: New-Line chatbox [test] (18-6-2004 15:44:00)
Wie komt er met nederland - tjsechie op de chat?? ik ben er iiig wel te vinden. wie nog meer?
Topic: Hoe zijn jullie aan jullie budget gekomen om... (6-5-2004 18:33:00)
tja euhm zoals al veel gezegd sparene en sparen en vakantie werk doen. ik ben nu ook pas 15 en heb net een aantal showtjes achter de rug. maar nu ik vandaag te horne heb gekregen dat ik vakantie werk heb happy :) . heb ik al zin 12 oktober. want de 11de ben ik jarig en dan alles weer gaan uitgeven aan een nette parren setje. zo moet je beetje doorgaan en vanzelf dan heb je al wat effectjes en daarna toch maar de basis set en daarna wat scan's en ondertussen verdien je nog metje drive in of DJ zijn in een discotheek. zo gaat het nu bij mij.
Topic: DJ-nickname (22-4-2004 18:05:00)

DJ Jus schreef:

hahaha, bij mij komt er wel een heel vage naam uit :-p DJ Nipple Nibbler, hahaha, vage site, ik hou t gewoon op me eigen naam :p
hahaha een vriend van mij ook :D:D
ik was iig DJ Class A. laugh :D
Topic: truss in kamer, kan dit? (14-3-2004 20:34:00)

dewazige schreef:

Voor het ophangen van truss aan een (houten) balk gebruiken we geen safety's (deze zijn bedoeld voor effecten, parren e.d.) maar steels, deze zijn speciaal gemaakt om het complete gewicht van lampen + truss te dragen.
er komen toch zeker wel lampen aan te hangen. daar moeten die safety's ook omheen. om die balk heeft indd geen zin. als je 4 of 6 (het beste is 6 lijkt mij) verdeelt over die twee stangen die bovenaan zitten. dan zit dat echt wel vast genoeg hoor. dat haal je er niet 1 2 3 af.