Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van DJJD

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van DJJD (Pagina: 19 van 20)

Topic: Bedrijf Beginnen (4-8-2004 16:25:00)
ok bedankt ik wist niet dat dat zo duur was wink ;)
Hoe zit het dan met brandveiligheid enzo? Moet je daar niks voor aanvragen oid?
Hoeveel kost het eigenlijk ongeveer om een BV aan te vragen?
Topic: Bedrijf Beginnen (4-8-2004 15:44:00)
Hallo, misschien ga ik met een vriend een drive-in bedrijf opzetten,
we hebben dan een budget van tot nu toe 15.000 euro. Mijn vraag was dus hoeveel ik moet rekenen voor vergunningen, patent op naam, bedrukte aanhangwagen, promotie, geluid+licht en of ik misschien nog dingen vergeet. Dan kan ik kijken of het goed is te realiseren.

Mvg Menno
Topic: beamer (10-7-2004 19:34:00)
ik heb mij trouwens ook laten vertellen door een consumentengids en een of andere beamerverkoper dat 3M toch wel het beste merk qwa low budget beamers is, sony stond vrij laag in de lijst.
Topic: Hulp nodig met opnemen (4-7-2004 21:53:00)
Heeft Dj Psykick trouwens nog hulp nodig met opnemen?
ik heb een homestudio waar je voor een kratje bier wel een paar nummers op mag nemen wink ;)
Topic: Openings nummers (1-7-2004 11:13:00)
Ik was een keer bij een bruiloft waar het geluid was verzorgd door twee 14jarige jochies, 2*100 watt skytech boxjes en een bijpassende versterker, 2*12 watt stroboscoopjes, een lichtorgel en een "huis"computer... De nummers werder afgespeeld in kazaa, dus ook de hele tijd met een pauze tussen de nummers..
De muziek die ze draaiden was top 40 en house terwijl er bijna alleen maar mensen van middelbare leeftijd liepen. Ook stond het volume zo hard dat niemand elkaar kon verstaan...
Dat was ronduit treurig om te zien...
Maargoed, back on topic!
Topic: jaren 60 feest (27-6-2004 19:55:00)
Ik zou ook erg letten op de aankleding van de zaal,
veel attributen, en grote lappen stof en zulk soort dingen.
Topic: Internet Radio (27-6-2004 13:27:00)
zijn er trouwens ook mensen hier met een internetradio die "tijd vrij" hebben?
Ik heb namelijk een soort talkshow achtig iets met muziek happy :)
Alleen het probleem is dat ik niet genoeg upload heb om het in hoge kwaliteit uit te zenden... Vrijwilligers? add op msn of/en meel me
Topic: G-forze 2004 outdoor (24-5-2004 09:15:00)

dj large schreef:

hoe moet ik nu die foto's voor iedereen toegankelijk maken?

dj mikkie schreef:

als je wilt kan ik wel wat webruimte voor je vrijmaken
Topic: homo top 100 (24-5-2004 08:55:00)
Hallo mensen, er kwam gister iemand naar me toe die een vroeg naar "homo" nummers, zoals "ich bin wie du"
Zijn er verzamelaars ofzo met homonummers? of misschien een soort van homo top 100?
Topic: Rip programma... (22-5-2004 12:20:00)
staat het niet in de helpfiles?