Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dj Jasper
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Dj Jasper (Pagina: 19 van 20)
Topic: New-Line chatbox [test] (7-4-2004 16:59:00)
en jawel.... dat lost op in....... jawel!
Ik hang hem er ook niet in, ik ga erover heen met een doek, en dan een beetje wrijven.
Het enigste dat we hadden was wasbenzine, ffies geprobeerd, maar lukte niet
Nu neemt mijn buurman morgen ff wat thinner mee.Topic: Spiegelbol "ontkleuren" (6-4-2004 08:39:00)
Dan kan je het niet wegkrijgen.Nee, dat kan niet. Want er zijn al kleine plekjes waar het weggesleten is.
Dus ik kan het met thinner weghalen, maar dat hebben we niet thuis staan. KAn het ook met een verwant product?Topic: Spiegelbol "ontkleuren" (5-4-2004 21:25:00)
Ik heb X-chat erop.
Topic: Spiegelbol "ontkleuren" (6-4-2004 19:49:00)koentjes schreef:
en er is natuurlijk weer niemand die eraan denkt dat de binnenkant van de bol gemaakt is van piepschuimen jawel.... dat lost op in....... jawel!
Het enigste dat we hadden was wasbenzine, ffies geprobeerd, maar lukte niet
Nu neemt mijn buurman morgen ff wat thinner mee.
Owkee, bedankt. Dat zal ik doen.
Topic: Spiegelbol "ontkleuren" (5-4-2004 22:11:00)En toch wil ik ze ontkleuren
Ik ga het gewoon proberen met een doekje over de speigel. Dan raakt het niet de lijm, ik post wel wat eruit komt.
Topic: Spiegelbol "ontkleuren" (5-4-2004 21:41:00)
Ik ga het gewoon proberen met een doekje over de speigel. Dan raakt het niet de lijm, ik post wel wat eruit komt.
Geld groeit me niet op de rug, weet je wat 2 50 cm spiegelbollen kosten?
Deze heb ik gratis gekregen, dus die wil ik graag gebruiken.
Topic: Spiegelbol "ontkleuren" (5-4-2004 21:39:00)
Deze heb ik gratis gekregen, dus die wil ik graag gebruiken.
Tja, toch maar niet het risico nemen.
Hoe zou het volgens jou moeten dan tom?
Topic: Spiegelbol "ontkleuren" (5-4-2004 21:38:00)Hoe zou het volgens jou moeten dan tom?
Als je het met een doek doet is dat toch geen probleem, dan kom je eigenljik alleen op het oppervlak.
Topic: Spiegelbol "ontkleuren" (5-4-2004 21:30:00)Tom schreef:
Het zou natuurlijk ook kunnen zijn dat het spiegelende folie (wat aan de achterkant van het "glaasje" zit) gekleurd is.Dan kan je het niet wegkrijgen.
Dus ik kan het met thinner weghalen, maar dat hebben we niet thuis staan. KAn het ook met een verwant product?
Het is kunststof, dus dat gaan denk ik aantasten?
@ martijn: is dat hetzelfde als wasbenzine?
Topic: Spiegelbol "ontkleuren" (5-4-2004 21:13:00)@ martijn: is dat hetzelfde als wasbenzine?
Hey allemaal,
Ik heb gister van iemand 2 paarse spiegelbollen gekregen, omdat deze er niks meer mee deed. Nu wil ik er par 36 op zetten, maar door die paarse kleur geeft het niet echt een mooi effect.
Nu is mijn vraag, hoe kan ik deze bollen op een manier ontkleuren waarbij de bol helemaal weer blank wordt en de spiegeltjes niet aangetast worden.
Alvast bedankt.
Ik heb gister van iemand 2 paarse spiegelbollen gekregen, omdat deze er niks meer mee deed. Nu wil ik er par 36 op zetten, maar door die paarse kleur geeft het niet echt een mooi effect.
Nu is mijn vraag, hoe kan ik deze bollen op een manier ontkleuren waarbij de bol helemaal weer blank wordt en de spiegeltjes niet aangetast worden.
Alvast bedankt.