Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Dj Jasper

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Dj Jasper (Pagina: 19 van 20)

Topic: New-Line chatbox [test] (7-4-2004 16:59:00)
Ik heb X-chat erop.
Topic: Spiegelbol "ontkleuren" (6-4-2004 19:49:00)

koentjes schreef:

en er is natuurlijk weer niemand die eraan denkt dat de binnenkant van de bol gemaakt is van piepschuim

en jawel.... dat lost op in....... jawel! wink ;)
Ik hang hem er ook niet in, ik ga erover heen met een doek, en dan een beetje wrijven.

Het enigste dat we hadden was wasbenzine, ffies geprobeerd, maar lukte niet laugh :D

Nu neemt mijn buurman morgen ff wat thinner mee.
Topic: Spiegelbol "ontkleuren" (6-4-2004 08:39:00)
Owkee, bedankt. Dat zal ik doen.
Topic: Spiegelbol "ontkleuren" (5-4-2004 22:11:00)
En toch wil ik ze ontkleuren razz :p

Ik ga het gewoon proberen met een doekje over de speigel. Dan raakt het niet de lijm, ik post wel wat eruit komt.
Topic: Spiegelbol "ontkleuren" (5-4-2004 21:41:00)
Geld groeit me niet op de rug, weet je wat 2 50 cm spiegelbollen kosten? razz :p
Deze heb ik gratis gekregen, dus die wil ik graag gebruiken.
Topic: Spiegelbol "ontkleuren" (5-4-2004 21:39:00)
Tja, toch maar niet het risico nemen.

Hoe zou het volgens jou moeten dan tom?
Topic: Spiegelbol "ontkleuren" (5-4-2004 21:38:00)
Als je het met een doek doet is dat toch geen probleem, dan kom je eigenljik alleen op het oppervlak.
Topic: Spiegelbol "ontkleuren" (5-4-2004 21:30:00)

Tom schreef:

Het zou natuurlijk ook kunnen zijn dat het spiegelende folie (wat aan de achterkant van het "glaasje" zit) gekleurd is.
Dan kan je het niet wegkrijgen.
Nee, dat kan niet. Want er zijn al kleine plekjes waar het weggesleten is.

Dus ik kan het met thinner weghalen, maar dat hebben we niet thuis staan. KAn het ook met een verwant product?
Topic: Spiegelbol "ontkleuren" (5-4-2004 21:25:00)
Het is kunststof, dus dat gaan denk ik aantasten?

@ martijn: is dat hetzelfde als wasbenzine?
Topic: Spiegelbol "ontkleuren" (5-4-2004 21:13:00)
Hey allemaal,

Ik heb gister van iemand 2 paarse spiegelbollen gekregen, omdat deze er niks meer mee deed. Nu wil ik er par 36 op zetten, maar door die paarse kleur geeft het niet echt een mooi effect.

Nu is mijn vraag, hoe kan ik deze bollen op een manier ontkleuren waarbij de bol helemaal weer blank wordt en de spiegeltjes niet aangetast worden.
Alvast bedankt.