Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Stinos

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Stinos (Pagina: 19 van 20)

Topic: Multimeter terugsturen wegens onnauwkeurig?? (13-5-2010 12:33:00)
Ik wist helemaal niet dat het zo ging sneaky :V
Weer wat geleerd vandaag laugh :D was ook nog vanplan om bij de gamma in dienst te gaan, Lijkt me opzich best leuk aangezien er voor mijn leeftijd buiten mijn drive in show om niet veel is in het licht en geluid. (maar dat in een ander topic laugh :D )
Topic: Musicasions beurs 15 & 16 mei (12-5-2010 20:19:00)
Haha oké laugh :D
Tot dan allemaal :D
Topic: Musicasions beurs 15 & 16 mei (11-5-2010 21:59:00)
Niet twijfelen gewoon komen (behalve als je geen tijd hebt of niet kan ofzo)
Voor de gezellig heid moet je zeker komen, Bovendien treed er ook weer een band op! shocked 8O laugh :D
Topic: Musicasions beurs 15 & 16 mei (11-5-2010 20:59:00)
Ook deze keer weer van de partij! wink ;)
Vorige keer was erg leuk en erg gezellig!
Wie komen er nog meer!? laugh :D
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (5-5-2010 23:10:00)
Met de skelter laugh :D
Nee dat deed ik vroeger altijd toen ik 8 jaar was.
Ik heb nu z'n opa fiets met een rekje voorop als ik dan in het jeugdcentrum moet draaien gaat daar me cd map en me cd spelers en mixer flightcase op :D zou wel een keer een foto nemen.
De complete show natuurlijk in een lege auto geen stoelen e.d alleen passagiers en bestuurdersstoel.
Binnekort toch maar een aanhangertje sneaky :V
Topic: Multimeter terugsturen wegens onnauwkeurig?? (5-5-2010 16:00:00)
Dankjewel Fossalta voor het wijzigen.
Ik was er nog niet achter hoe het werkten laugh :D
van de week even bij de karwei langsgaan happy :)
Topic: Merk - powercon Kabel (5-5-2010 15:16:00)
was bij mijn t4's ook deze waren ook veel te kort.
Ik heb mooie dikke powercon kabels gemaakt met neutrikpowercon's en lineax kabel lengte van 4 meter en zeer soepel! aan het uiteinde een Kopp stekker en klaar!
Werkt echt prima! laugh :D
Topic: Multimeter terugsturen wegens onnauwkeurig?? (5-5-2010 15:09:00)
Oeps foutje in de titel, Niet nauwkeurig is Onnauwkeurig
Edit Mod: Fossalta: Titel aangepast, volgende keer je post wijzigen. Nieuwe post is niet nodig
Topic: Multimeter terugsturen wegens onnauwkeurig?? (5-5-2010 15:07:00)
Beste forumleden.
Ik was gister naar de G*mm* gegaan om te kijken voor een multimeter en wat andere spulletjes.
Ik had al me spulletjes compleet en ben toen opzoek gegaan naar een multimeter. overal gezocht maar nergens gevonden. Ik heb toen iemand aangesproken of ze nog multimeters hadden.
Hij zei toen: Absoluut niet, we hebben ze allemaal terug moeten sturen en je zult ze ook niet meer vinden bij een bouwmarkt later kwam ik het schap tegen waar ze hoorde te hangen en ze waren inderdaad allemaal weg. Ik heb hier nog nooit van gehoord en al zeker niet dat ze bij elke bouwmarkt weg zijn volgens hem. Ik vroeg of ik ze nog kon vinden bij een elektronicaboer hij zij misschien maar dat lijkt me ook een kleine kans.

Heeft iemand van jullie hier van gehoord of mee te maken gehad? graag reactie's

Groeten Stijn
Topic: Welke soldeerbout? (5-5-2010 14:46:00)
Dat werkt inderdaad nog allemaal prima.
Misschien wat kleine dingetjes zoals het ledje dat kapot is oid.
Op internet vind ik helaas geen foto's van het kastje zelf meer maar de bouten die eraan zitten zijn van de nieuwere serie's volgensmij.