Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dj_mvandis
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Dj_mvandis (Pagina: 19 van 20)
Topic: beste XLR en shucko kabels? (17-4-2010 13:29:00)Dat idee was hier ook al opgekomen!.. ..met warmte van halogeen/gasontlading wordt t lastig, maar met een LED moet dat toch lukken?!
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (11-4-2010 21:59:00)
Gebruiken ze hier, werken prima!
Topic: Levensduur Led's JB-Systems MLS-50 mini RGB Led strip (15-4-2010 08:43:00)Als je even goed zoekt, kan je de 5 meter ledstrips heel goedkoop vinden op internet.. ..wel gratis verzenden, maar hij moet wel uit Hong Kong komen! (hier een strip liggen, werkt perfect!)
Topic: showtec indigo 4500 led (15-4-2010 08:39:00)JeroenVDV schreef:
(Wanneer stopt iemand een simpele Z/W LCD ipv een gobo-wiel voor de RGB LED lamp?)
Geen HPL hè, Martin! 
Topic: dap xtreme 700 (11-4-2010 09:46:00)
Trapje.. ..wie kan er een kanaal extra laten knallen weer?
Topic: Wil beginnen met een dj-set (7-4-2010 19:36:00)
En wat zit er in je spaarpot?
Wil je alleen mengpaneeltje + cd spelers, of ook speakers etc er bij?
Topic: Amp rack eindelijk helemaal klaar (7-4-2010 17:03:00)
Wil je alleen mengpaneeltje + cd spelers, of ook speakers etc er bij?
15 en dan zo'n geluidsset al, doe je goed! 
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (7-4-2010 14:31:00)
Dat mag wel gewoon.. ..mits je je houd aan de regels hierboven beschreven
Topic: Amp rack eindelijk helemaal klaar (7-4-2010 13:59:00)
Heb je expres alles in 1 rack zitten? (dus inclusief je licht-switch paneeltje).. ..zijn 2 kleine kistjes niet handiger te vervoeren?
(o, wacht, zulke subjes zijn al een uitdaging in een personenwagen, dus dan maakt het ook 'niet' meer uit
)
Topic: scanmaster1,2, licht jockey, lite-4, scanmaster1612, ... (7-4-2010 10:57:00)(o, wacht, zulke subjes zijn al een uitdaging in een personenwagen, dus dan maakt het ook 'niet' meer uit
)Ach, alle waren naar zn geld.. ..voor de 30E waar ik hier scanmasters voorbij zie komen op t forum, is dat tafeltje meer dan zat toch om mee te beginnen, 2x zo grote showmaster / behringer ding dan toch mooi om er later ooit nog eens bij te kopen?
.. ..kan de scanmaster mooi naar de toekomstige scanners!
.. ..kan de scanmaster mooi naar de toekomstige scanners!