Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Dj_mvandis

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Dj_mvandis (Pagina: 19 van 20)

Topic: beste XLR en shucko kabels? (17-4-2010 13:29:00)
Gebruiken ze hier, werken prima!
Topic: Levensduur Led's JB-Systems MLS-50 mini RGB Led strip (15-4-2010 08:43:00)
Als je even goed zoekt, kan je de 5 meter ledstrips heel goedkoop vinden op internet.. ..wel gratis verzenden, maar hij moet wel uit Hong Kong komen! (hier een strip liggen, werkt perfect!)
Topic: showtec indigo 4500 led (15-4-2010 08:39:00)

JeroenVDV schreef:

(Wanneer stopt iemand een simpele Z/W LCD ipv een gobo-wiel voor de RGB LED lamp?)
Dat idee was hier ook al opgekomen!.. ..met warmte van halogeen/gasontlading wordt t lastig, maar met een LED moet dat toch lukken?! wink ;)
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (11-4-2010 21:59:00)
Geen HPL hè, Martin! wink ;)
Topic: dap xtreme 700 (11-4-2010 09:46:00)
Trapje.. ..wie kan er een kanaal extra laten knallen weer? razz :p
Topic: Wil beginnen met een dj-set (7-4-2010 19:36:00)
En wat zit er in je spaarpot? sneaky :V
Wil je alleen mengpaneeltje + cd spelers, of ook speakers etc er bij?
Topic: Amp rack eindelijk helemaal klaar (7-4-2010 17:03:00)
15 en dan zo'n geluidsset al, doe je goed! laugh :D
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (7-4-2010 14:31:00)
Dat mag wel gewoon.. ..mits je je houd aan de regels hierboven beschreven shut up :X
Topic: Amp rack eindelijk helemaal klaar (7-4-2010 13:59:00)
Heb je expres alles in 1 rack zitten? (dus inclusief je licht-switch paneeltje).. ..zijn 2 kleine kistjes niet handiger te vervoeren?
(o, wacht, zulke subjes zijn al een uitdaging in een personenwagen, dus dan maakt het ook 'niet' meer uit wink ;))
Topic: scanmaster1,2, licht jockey, lite-4, scanmaster1612, ... (7-4-2010 10:57:00)
Ach, alle waren naar zn geld.. ..voor de 30E waar ik hier scanmasters voorbij zie komen op t forum, is dat tafeltje meer dan zat toch om mee te beginnen, 2x zo grote showmaster / behringer ding dan toch mooi om er later ooit nog eens bij te kopen? wink ;).. ..kan de scanmaster mooi naar de toekomstige scanners!