Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Stieno

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Stieno (Pagina: 19 van 20)

Topic: samenvoegen diverse onderdelen voor een groot feest! (1-10-2008 17:03:00)
inmiddels het feest gedraaid en n nieuwe boeking! Het gindg goed, maar erg veel hoog (schreeuwerig). Tijdens het feest laptop aan de x700's gehangen en met moed der wanhoop de e ingesteld, al t hoog er uit op 2 speakers , toen was t n stuk beter. Lijkt me goed om eens op zoek te gaan naar een equalizer toch?

Verder had ik de bandpassen naast de hybride's gezet, aan een kant (omdat de bandpassen symetrisch zijn) zat de ingang van de bandpass naast de uitgang van de hybrid e hoorn. volgens mij was dat geen slimme constructie! klonk niet aan beide kanten even hard daardoor.

Nu heb ik weer 2 bandpassen bijgeboud lijm is aan t drogen nu (zie ook andere post) de c-sub van rog mogale van speakerplans.

Nu heb ik dus 4x bandpass. Ik weet niet zo goed hoe ik die moet opstellen om er zo'n goed mogelijk geluid uit te krijgen. KAn je een stack bouwen van die dingen? heeft dat nut?

Verder heb ik dus hybrides die mooi lopen tot zeg 130 hz, en bandpass die mooi loopt to 100 hz en de master audio's kunnen volgens hun gebruiksaanwijzing tot 150 hz ?. En ik heb 1 crossover. Wat is wijsheid om dit een beetje goed op elkaar te laten aansluiten? ook omdat niet elke speaker even laag kan (c subs heel laag en hybrides eigenlijk niet) Ik snap dat dit moet kunenn met een processor, maar krijg je dan niet dat bepaalde frequenties veel harder door komen (bv 100 hz) omdat deze door alle speakers versterkt worden?

Bedankt.

Stijn
Topic: WAt denken jullie van deze kasten? (29-9-2008 17:55:00)
Ik heb gesproken met een Duitse speakerbouwer. De arls 18 bestaat niet, arls 15 wel, dit is de zelfde kast, en ontworpen voor de eminence kappa lf 15. De meneer van marktplaats heeft hier gewoon diverse speakers in geknald, en via via is zo'n kast bij mij verzeild geraakt. Ik wil jullie nog ff bedanken voor alle advies. Ik kon er eerst niet veel mee, maar heb me er in verdiept en nu begint t allemaal op zijn plek te vallen!

Het is dus niet een kast die voor 18" speakers ontworpen is, en ik ga mijn kilomaxen er dan ook uit schroeven. sad :(
Topic: Welke Led Tube / Controller ? (28-9-2008 23:13:00)
de beste man van wie ik ze gekocht heb heeft ze uit n failliet restaurant, waar ze handig op een voor mij onbekend controllertje waren geschroefd met een kroonsteentje.
Topic: Welke Led Tube / Controller ? (28-9-2008 16:41:00)
hmm, ik kan hier geen link naar een webshop plaatsen he,

volgens mij zijn de stairville - ledtubes geleverd door thomann in duitsland exact de zelfde? heeft iemand zulke tubes?
Topic: samenvoegen diverse onderdelen voor een groot feest! (22-9-2008 19:01:00)
Heb inmiddels 1x t-amp de deur uit gedaan en vervangen door een dap x2000 (2x 1020 watt rms bij 8 ohm) deze komt op de master audo subs.

Zijn best leuke versterkers, ook omdat er een processor in zit. Zolang je ze niet op 2 ohm belast gaat t best prima!

Nog iemand suggesties voor t aanpassen van deze set? ben echt benieuwd!

Groetjes!
Topic: Welke Led Tube / Controller ? (20-9-2008 17:07:00)
Oe goed topic, ik heb 7 van dezelfde tubes!! Geen id ook, vandaag gekocht, ben overal aan t zoeken. razz :p
Topic: Kanaalindeling ledparren.. (16-9-2008 17:15:00)
@ Dre Ik bedoelde is eurolite en showtec het zelde : worden de zelfde types uitgebracht onder beide namen. (prijs en technische gegevens en kanaalindeling komt zover ik kan nagaan overeen)

MAar goed. Ik geloof dat ik er goed aan doe de showtecs een schop te geven en op jb over te gaan.
Topic: Kanaalindeling ledparren.. (16-9-2008 00:20:00)
Zijn er ledparren in omloop die geen strobe functie hebben? En.. id deze ledpar EUROLITE LED-PAR 56 niet exact hetzelfde als de Showtec?
Topic: Kanaalindeling ledparren.. (15-9-2008 21:07:00)
hmm ok ik heb een hele simpele staiville dmx master 1. ga uitzoeken of ik kan patchen maar allemaal dezelfde parren zal toch t mooiste werken denk ik . Heb idd van showtec par 56 al 3 verschillende handleidingen en indelingen gevonden.

Hebben alle ledparren een strobe functie?
dat vind ik wel erg nuttig. evenals diverse colorfades die ik kan instellen vanaf de lichttafel, dat gaat met deze prima.
Topic: Kanaalindeling ledparren.. (15-9-2008 15:04:00)
Hoi,

ik heb momenteel 4 showtec par 56 ledparren. Nou wil ik graag gaan uitbreiden, bijvoorbeeld met een stel stairville ledparren of iets dergelijks, of desnoods weer showtecs.. De ellende is, ik wil graag dat al de parren zo dadelijk precies het zelfde doen. Soms is de kanaalindeling helemaal anders. (en dan krijg ik bv de showtecs op rood en gaan de nieuwe parren knipperen ofzo!)

Wie weet welke merken / types ook deze indeling hebben? : 1r 2g 3b 4 full color 5strobe and speed en 6 modi

Volgens mij is namelijk de gebruikte electronica vaak (bijna) t zelfde en zit het prijsverschil vooral in de leds. MAar zelfs bij verschillende showtec parren kom ik andere indelingen tegen! en dat kan je nergens veranderen!

Bedankt vast