Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van DJefke
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van DJefke (Pagina: 19 van 20)
Topic: JB-system LED Pinspot <=> Showtec dimbrick (27-8-2009 13:47:00)Het gaat hier niet over het dragen van een hoofddoek ofzo eh, het gaat hier over zinloze aggressie en de schending van de mensenrechten. Ik heb persoonlijk schijt aan zogezede normen en waarden die indruisen tegen de mensenrechten en een simpele evidentie als gelijkheid tussen man en vrouw.
Verste mij niet verkeerd, ik vind al die vage acties van de VS ook niet kunnen. Maar ik kan evenmin de schending van de mensenrechten goedpraten in andere landen, simpelweg omdat we ons niet met een andere cultuur zouden te moeien hebben.Topic: Slechtste ervaring (18-8-2009 21:31:00)Weet je ook nog het typenummer? Ik heb een ongezonde interesse in Rodec, en van een model met matrix-inputs had ik nog niet gehoord. Ik weet wel dat Rodec een goeie 20j geleden een aantal "vreemde" modelletjes heeft uitgebracht.Topic: PA-markt in België (10-8-2009 08:51:00)
Zal wel aan mij liggen, maar ik vind een pinspot zo een tyische aan/uit spot. Die dingen zijn heel geschikt voor effect-verlichting, voor dingen uit te lichten zijn er de 56/64. Maar dat is mijn mening.
Dimmen lijkt mij idd een nogal slecht idee. Aangezien het hele ding maar 8W verbruikt, denk ik zelfs aan/uit schakelen met van die simpele dimmers niet echt goed gaat werken. Maar dat is uittesten denk ik. Ik heb ook zo een klein zwaailichtje van 25W dat op de ene multidim gewoon werkt en op de andere niet uit te zetten is.
Topic: Slechtste ervaring (19-8-2009 11:43:00)Dimmen lijkt mij idd een nogal slecht idee. Aangezien het hele ding maar 8W verbruikt, denk ik zelfs aan/uit schakelen met van die simpele dimmers niet echt goed gaat werken. Maar dat is uittesten denk ik. Ik heb ook zo een klein zwaailichtje van 25W dat op de ene multidim gewoon werkt en op de andere niet uit te zetten is.
DJ JB schreef:
Mensen... We zijn nu wel heel makkelijk onze westerse normen en waarden aan het meten met een totaal andere cultuur.We hebben met de VS met ruim 300 inwoners al genoeg mensen die andere culturen naar die van hun willen aanpassen, laten we met onze Hollandse nuchterheid hier gewoon NIET aan deelnemen?
Het is tegenwoordig blijkbaar heel populair om van de daken te roepen dat er niet mag geraakt worden aan de eigenheid, gebruiken en cultuur van bv de Islam-volkeren, maar tegelijkertijd wel een oordeel te vellen over de VS.Verste mij niet verkeerd, ik vind al die vage acties van de VS ook niet kunnen. Maar ik kan evenmin de schending van de mensenrechten goedpraten in andere landen, simpelweg omdat we ons niet met een andere cultuur zouden te moeien hebben.
Vandaar mijn "misschien". Volgens sommige meningen is de opdrachtgever belangrijker dan het publiek.
Topic: Slechtste ervaring (18-8-2009 21:15:00)Dat is ook mijn mening. Als je als DJ niet naar de wensen van je publiek luistert ben je misschien wel een slechte DJ, maar dat is nog geen reden om in elkaar te worden geslagen.
Topic: Denon DN-X1700 (10-8-2009 09:52:00)Die zal dan wel al wel meer dan 20j oud zijn. Volgens mij (maar ik kan verkeer zijn) was de laatste Rodec mixer met analoge VU meters de SM300 van 1982. Maar die heeft geen matrix-inputs (gewoon 4 kanalen mic/phono/line, 1 kanaal met 3x line, en 1 DJ mic).
Dat het ding lelijk was, kan ik mij inbeelden. Ik ken maar weinig mensen die gecharmeerd zijn door het Rodec-design ;) Het ontbreken van eq-per-kanaal is ook normaal. Rodec had dit pas in 1986 op de MX18 (wat volgens Rodec ook de allereerste DJ-mixer was met eq-per-kanaal, maar geen idee of dat klopt).
Spijtig genoeg zijn de foto's en informatie over oudere apparatuur nogal wazig op de Rodec site, dus is het nogal moeilijk op te maken of er matrix-inputs op een bepaalde mixer zitten.
Topic: Denon DN-X1700 (10-8-2009 08:56:00)Dat het ding lelijk was, kan ik mij inbeelden. Ik ken maar weinig mensen die gecharmeerd zijn door het Rodec-design ;) Het ontbreken van eq-per-kanaal is ook normaal. Rodec had dit pas in 1986 op de MX18 (wat volgens Rodec ook de allereerste DJ-mixer was met eq-per-kanaal, maar geen idee of dat klopt).
Spijtig genoeg zijn de foto's en informatie over oudere apparatuur nogal wazig op de Rodec site, dus is het nogal moeilijk op te maken of er matrix-inputs op een bepaalde mixer zitten.
Dré schreef:
Ik kan me een ca. 20 jaar oude Rodec herinneren (ding heeft me bijna vermoord, vandaar dat ik hem goed in het geheugen heb zitten) en die mixer had reeds matrix routing. Zal me niets verbazen als Matrix Routing zo oud is als de weg naar Rome...In Nederland worden de kaarten volgens mij ook gewoon opgestuurd. Is wel nogal een scheve situatie dat enkel Nederlanders vvk zouden kunnen kopen.
Topic: PA-markt in België (7-8-2009 17:55:00)Leuk leuk, dat is lekker dichtbij voor mij. volgens mij heb ik die dag nog geen verplichtingen, dus ik zal er wel zijn :)
Topic: Slechtste ervaring (6-8-2009 13:25:00)Tja, ligt volgens mij allemaal een beetje aan jezelf. Als je set te klein, huur je een setje luidsprekers en versterking bij, wat je natuurlijk netjes op voorhand an je klant doorrekent. En dat van die CD zijn gewoon afspraken die je van tevoren maakt. Dat je niet precies wist welk nummertje, dan ga je dat gewoon even vragen. Weet niemand het, dan is dat eigenlijk niet jouw probleem, de verantwoordelijke zal dan wel naar jou toekomen op het moment zelf. Naar de track gaan en op play duwen is nu ook geen erg complexe en tijdrovende onderneming.
Wat verzoekjes betreft, dat weet je natuurlijk op voorhand bij zo een bende kinderen dat het er een hele hoop gaan zijn. Die zet je dan gewoon op met de glimlach. Uiteindelijk draai je voor hen en niet voor jezelf. Kan je dat niet aan, dan neem e de opdracht niet aan, simpel.
Topic: Meisje half blind door laserstraal op Tomorrowland (6-8-2009 11:55:00)Wat verzoekjes betreft, dat weet je natuurlijk op voorhand bij zo een bende kinderen dat het er een hele hoop gaan zijn. Die zet je dan gewoon op met de glimlach. Uiteindelijk draai je voor hen en niet voor jezelf. Kan je dat niet aan, dan neem e de opdracht niet aan, simpel.
Gebrek in opleiding, misschien. Ze moeten natuurlijk wel het bericht te weten komen dat die dingen bestaan. Aangezien de overheid ook nog altijd gewoon toelaat dat die dingen in België (en ook Nederland) gewoon verkocht op veiligsites zegt voor mij al genoeg. Als de overheid er niks van zegt, waarom zou de security-mensen hier dan plots oog voor hebben. Ik wil dat niet goedpraten, maar dat is nu eenmaal de realiteit?
Vakantiehulpjes zullen het wel niet geweest zijn. Alle security-personeel moet namelijk een vergunning hebben.
Vakantiehulpjes zullen het wel niet geweest zijn. Alle security-personeel moet namelijk een vergunning hebben.