Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Michael

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Michael (Pagina: 18 van 20)

Topic: Service van Gemini slecht? (21-9-2003 14:48:00)
Men kan niet iedereen tevredenstellen. Alleen mensen die ontevreden zijn hoor je spreken de anderen hebben niks te klagen dus die hoor je ook niet. Denk daar wel aan, men kan niet iedereen perfect helpen, zolang een mens de td/service doet (duh) zullen er fouten worden gemaakt cause nobody´s perfect.
Topic: Service van Gemini slecht? (20-9-2003 21:48:00)
Nou als alleenmaar om die reden iets de deur uit gaat dan moeten merken als dap audio en showtek (highlite) toch ook heel snel verdwijnen uit die winkels want de service en leveringstijden op produkten bij hun kan tot fenomenale hoogtes stijgen (half jaar en nog niet binnen bijvoorbeeld angry shocked 8O ) Er zijn genoeg andere merken die op dat gebied ook wat te wensen overlaten.
Topic: hoeveel watt/rms voor fatsoenlijke drive in? (18-9-2003 23:25:00)
Toch heb je bij een band veel reserves nodig om de pieken zonder probleem op te kunnen vangen. vb.: een zanger moet ook eens goed kunnen schreeuwen zonder dat de versterkers op tilt slaan en de speakers totaal over hun nek gaan, of vergis ik me hierin?
Topic: hoeveel watt/rms voor fatsoenlijke drive in? (18-9-2003 14:15:00)
Ik wil hier niemand tegen de kop slaan maar ik heb tot nu toe ook ervaren dat bij alle feesten tot nu toe nog nooit iedereen in een keer is gaan dansen. (draai zelf bijna nooit dus daar ligt het niet aan razz :p) Ik ben ook van de overtuiging dat 10-15 watt per hoofd wel erg veel is. Echter zoals al vaak gezegd rendement van de kastjes, welke speakers, wat voor een feest, doelstelling, grote van de zaal, locatie, doelgroep, enz..... Er zijn te veel aspecten waar je rekening mee moet houden. Mij is daarbij ook nog altijd aangeleerd dat wil je een band in een zaaltje versterken dan heb je 2 keer het vermogen nodig wat je normaal gebruikt in die zaal voor een gewoon feest.
Topic: Mijn ontwerp voor een nieuwe discotafel, wat vindt je ervan (17-9-2003 17:06:00)
Mijn site gaat de komende drie dagen off-line voor vernieuwing. Hierna zal ik wel eens een kleine fototour van het discomeubel in geheel posten en de maten.
Topic: Behringer EP2500 (17-9-2003 09:39:00)
Tsja de ep-1500 heb ik in het begin uitvoerig getest en ze doen het nog steeds probleemloos dus tot nu toe alleen maar lof echter moet ik wel nog even wachten op de ep-2500 omdat de leverdatum van deze amps weer verzet is naar eind september begin oktober.
Topic: Dap Mission 900 of Lem procon 750 (7-9-2003 11:33:00)
Van bijna alle versterkers zijn er wel mensen met goede en slechte ervaringen, sommige versterkers hebben meer slechte als goede en andere weer meer goede dan slechte.
Test voor het aanschaffen de versterker en vergelijk hem met zoveel mogelijk anderen, neem ook een goedkopere en duurdere amp bij de test zodat je een goed vergelijk kunt maken.
Topic: Dap Mission 900 of Lem procon 750 (6-9-2003 19:51:00)
Lem procon heeft geen clip limiters en is een oem bak uit China zoals velen.
Topic: Dap Mission 900 of Lem procon 750 (6-9-2003 12:30:00)
ga maar voor de dap mission 900 lijkt me een betere versterker, de procon serie van lem was echt een budget amp reeks met best wel wat mankementen en niet echt betrouwbaar deze serie is ook niet lang in roulatie gebleven en wat ze je aanbieden is ook een uitloper.
Topic: Behringer EP2500 (5-9-2003 14:07:00)
het zal wel een ep-1500 geweest zijn die je hebt zien liggen in die winkel.