Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Bassie Rassie
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 185 bijdrage(n) van Bassie Rassie (Pagina: 18 van 19)
Topic: glas meubel met (led)licht (8-3-2007 16:57:00)Nee de verkoper is slim geweest, Hij is dom bezig geweest
Topic: Tv programma vanavond 21.25 (2-3-2007 21:52:00)
Ook gebruikt hij proffesionele woorden; Truss noemde hij 'ijzeren Hekwerk', Lichtsturing : Dit 'ding' en deze 'kast'
Wel grappig om nog te horen dat hij vroeger proffesionele drive-in's heeft gedaan! en hij heeft €15.000 te besteden, en hij heeft slechts 4x parren!Je moet het eens verdelen
En dan €7.500,- gebruiken voor licht en €7.500,- voor geluid.
Kom je toch een heel stuk verder.Topic: Tv programma vanavond 21.25 (2-3-2007 17:27:00)
) en dan maar een drive-in beginne.. nou ja bedankt voor alle andwoorden!Bedenk wel
Het is niet een goedkope hobby
Dus dat je niet eventjes in een weekje geld verdient en dan zomaar wat koopt en als je het niet zint je het ook zomaar weer even verkoopt.
Dus goed erover nadenken of je echt tijd en geld in een drive-in wil stoppen.Topic: Hoe doen jullie het?!?! (13-2-2007 18:58:00)
nou dat hele gedoe wil ik dus doen en dan komt mijn droom uit! :) maar ja... t duurt nog wel ff he.. k ben zo bang dat ik tegen die tijd er niet meer zo entousianst over ben..
maar ja dat zien we dan wel weer...Je kan ook klein beginnen
Begin met een drive-in en als je genoeg uitgebreid bent kan je overgaan naar vaste lokatie.Topic: Hoe doen jullie het?!?! (12-2-2007 21:36:00)
Maar ja het moet maar... dan bn k pas 18... maar alsnog.. wat moet ik dan doen als ik 18 ben? naar een makelaar stappen? of iets anders?Op je 18de stap je naar een discotheek toe en meld je je aan als solicitant.
Moet je een solicitatie doen en als die goed verloopt wordt je aangenomen.Topic: Database van je cd collectie?? (3-2-2007 16:17:00)Opschrijven.Topic: Suggestie webshop en forum (1-2-2007 19:58:00)Dit is geen verbetering een achteruitgang
Topic: Meezing nummers? (1-2-2007 19:52:00)
Was hier op het forum ook een drive-in show die een gekleurde glasplaat met led-verlichting gebruikte.
Volgens mij zo in 1 gekocht.
hier al gekeken ?
Topic: Tv programma vanavond 21.25 (3-3-2007 12:50:00)
Volgens mij zo in 1 gekocht.
hier al gekeken ?
dj-tq schreef:
ohja, en degene die hen dit setje heeft aangesmeerd is toch echt heel fout bezig. Zeker als het om een bedrag gaat van €5000,- en meer..
DJ Bartje schreef:
€15.000? Voor €15.000 kan ik meer kopen hoor
Ook gebruikt hij proffesionele woorden; Truss noemde hij 'ijzeren Hekwerk', Lichtsturing : Dit 'ding' en deze 'kast'
Wel grappig om nog te horen dat hij vroeger proffesionele drive-in's heeft gedaan! en hij heeft €15.000 te besteden, en hij heeft slechts 4x parren!
En dan €7.500,- gebruiken voor licht en €7.500,- voor geluid.
Kom je toch een heel stuk verder.
ik citeer van hem:
ik heb vroeger veel in drive-in shows gewerkt.
met beeld geluid en lichtinstallatie's.
Zie je niet veel van
Ik heb 15.000 verstaan hoor.
Topic: Hoe doen jullie het?!?! (14-2-2007 07:35:00)ik heb vroeger veel in drive-in shows gewerkt.
met beeld geluid en lichtinstallatie's.
Zie je niet veel van
LJ Mars schreef:
Overigens zie ik iedereen het over 15.000 euro hebben, maar ik heb toch echt 5.000 verstaan!Flamedek schreef:
Ja ik denk dat ik dat maar ga doen... nog wel ff wat geld vrdienen (instalatie is nie eg allerbest en licht al helemaal niet
) en dan maar een drive-in beginne.. nou ja bedankt voor alle andwoorden!Het is niet een goedkope hobby
Dus dat je niet eventjes in een weekje geld verdient en dan zomaar wat koopt en als je het niet zint je het ook zomaar weer even verkoopt.
Dus goed erover nadenken of je echt tijd en geld in een drive-in wil stoppen.
Flamedek schreef:
nou dat hele gedoe wil ik dus doen en dan komt mijn droom uit! :) maar ja... t duurt nog wel ff he.. k ben zo bang dat ik tegen die tijd er niet meer zo entousianst over ben..
maar ja dat zien we dan wel weer...
Begin met een drive-in en als je genoeg uitgebreid bent kan je overgaan naar vaste lokatie.
Flamedek schreef:
pppffff 5 jaar is wel lang he
Maar ja het moet maar... dan bn k pas 18... maar alsnog.. wat moet ik dan doen als ik 18 ben? naar een makelaar stappen? of iets anders?Moet je een solicitatie doen en als die goed verloopt wordt je aangenomen.
Puggeke schreef:
Heeft er iemand een tip om een cd collectie op papier te zetten!!RiMa schreef:
phpbb werkt ook wel makkelijk, simpel te updaten en aan te passen
K3 - Alle kleuren
K3 - Hippie shake
K3 - Jongens zijn gek
K3 - 1,2 doe met me mee
yes-r -'n beetje verliefd
Racoon - love you more (kan hangt van je publiek af
)
Heb hier 3 cd's liggen van K3
dus zeg het maar als je er meer wilt weten.
K3 - Hippie shake
K3 - Jongens zijn gek
K3 - 1,2 doe met me mee
yes-r -'n beetje verliefd
Racoon - love you more (kan hangt van je publiek af
)Heb hier 3 cd's liggen van K3
dus zeg het maar als je er meer wilt weten.