Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van LJ DaAn

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van LJ DaAn (Pagina: 18 van 20)

Topic: Beeld - live beelden, vj (22-12-2008 21:57:00)

GoeieGast schreef:

Een Hippo werkt erg lekker door de vele layers. Je kunt bijvoorbeeld één filmpje gebruiken dat je afspeelt en waarvan je de kleur meetikt in een kleurenchaseje van je licht en dan een ander filmpje dat je op een beatje of een clapje zet. Om maar één van de veeeeeele mogelijkheden te noemen...
Klinkt als je videobeelden verneuken... 8-)

Een Maxedia met lightjockey gaat natuurlijk genoeggg kosten om te huren..

Ik zou zelf met software gaan werken, een echte controller lijkt me niet nodig en je kan genoeg met het toetsenbord...
Ik weet alleen niet of dit te huur is. Meestal zit daar een aardige library in.

Ik benniet bekend in jou regio maar hier zitten een paar presentatie bedrijven die camera's verhuren zoals Maarten die aangeeft. Ook enkele grote verhuurbedrijven hebben ze (worden vaak gebruikt op evenementen)
Topic: Wat kosten jullie nou? (16-12-2008 23:06:00)
Ik weet wel zeker dat er clubs/ café's zijn die met oud en nieuw nog wat (extra) wapperlicht willen hebben.

Zoals Sylvia al zegt...
Hier in de discotheken hangen met O&N (extra) lasers, en veel dingen worden extra verlicht met ledparren...

Er is dus zeker wel vraag naar apparatuur hier in de omgeving.
Ik kan me niet voorstellen dat dat in het oosten des lands ineens anders is.
Topic: Wat kosten jullie nou? (16-12-2008 18:41:00)
Ik vind ook dat je dat niet kan maken als horecaondernemer, iedereen een 10tje entree vragen en dan je neefje van 17 neerzetten?!

Naar mijn weten gebeurt dat ookniet, de meeste kroegbazen willen wel een bekende naam uit de regio.
Geen Tiesto, maar iemand die in de buurt regelmatig feestjes doet.
Topic: Wat kosten jullie nou? (15-12-2008 23:11:00)

KVM schreef:

Toch denk ik dat je anders piept als je het geld goed kan gebruiken.
Ik zie het anders, ik denk dat er een 'schaarste' is aan GOED personeel op deze dagen.. En ik laat het liever schieten als ik niet krijg wat ik ervoor wil hebben, dan maar niet..
Ik ben geen freelancer en hoef (nog) niet te leven van deze branche.. wat ik overigens heb gezegt bedoelde ik in het algemeen.

JeroenVDV schreef:

Je biertje is dus niet duurder, de toegang WEL (want bijna alle cafe's/kroegen zijn normaal gratis en dan "ineens" 7,5-10 euro).
Helemaal gelijk.
Alle kleine kroegjes waar je hier op zaterdag gewoon naar binnen kan lopen, werken nu met toegangskaartjes..
blijkbaar KAN het, maar je krijgt er ookwel wat voor, zoals een goede DJ waar op een normale avond de PC speelt etc etc.
Topic: Wat kosten jullie nou? (14-12-2008 19:48:00)

dj krissie schreef:

Personeel heb je toch in dienst?
Ha-ha-ha-ha.

NIEMAND (lees nog een keer:NIEMAND) gaat mij verplichten met oud en nieuw te werken, Mijn baas niet, de konining niet, NIEMAND.

Als ik dan freelance voor een bedrijf zou werken, en daar soms een paar klusjes doen zou ik echt HEEEL erg hard lachen als deze mij zou VERPLICHTEN te werken met oud en nieuw voor het normale tarief.. Dan maar ontslagen, bij zo een baas zou ik niet WILLEN werken!

Wens ik jou alsnog succes met je personeel op oud en nieuw!
Topic: Filmpje lichtset (13-12-2008 22:25:00)
Je beamert zal maar een stukje verschruiven shut up :X shut up :X

Dat stukje waar het lijkt of het gebouw onderwater staat is toch wel een van de mooiste effecten!!!

Het is zeker interresant om ook even hun andere video's te bekijken en niet alleen de 2009 showreel. Er is een filmpje hoe ze een VW introduceren, ook zeker indrukwekkend!!
Topic: Reinigen moving head (12-12-2008 13:12:00)

Douwe schreef:

Bijna elke MH heeft de neiging om ook als stofzuiger te fungeren.
Je kunt op geen manier de binnenkant schoonmaken, zonder de kappen te demonteren.
Ik bedoelde met demonteren meer het hele apparaat uit elkaar halen, dat is natuurlijk niet nodig.
Ik had het een beetje verkeerd geformuleerd.
Natuurlijk moeten er wat kappen af, dat lijkt me duidelijk ;)
Topic: Reinigen moving head (12-12-2008 01:02:00)
Waarvoor is demonteren nodig?

Als er niks stuk is kan je het beste alleen even stof uit het apparaat halen, meer niet..
Ook even het lensje schoonmaken..
Topic: Suggestie webshop en forum (10-12-2008 23:07:00)
Of als je Vista gebruikt (om te janken) kan je op control drukken. Het scherm opent dan in een nieuw tabblad (geen nieuw scherm)
Topic: Twijfels over laser output (10-12-2008 23:02:00)

JeroenVDV schreef:

Ik quote: "Leuk dat Martin met zo'n laser is gekomen. Uiteraard gaan we daar in Nederland niets mee doen want er is helemaal geen markt voor zo'n product".

(Fairlight @ PLS aantal jaar terug).
Dat is zeker zo, deze lasers zijn helemaal niet interresant.
Prijs-kwaliteit technisch al helemaal niet.
Ik ben nognooit ergens een Martin laser tegengekomen, ik heb hem alleen in de showroom van Fairlight gezien.
Fairlight hangt zelfs geen Martin lasers op in discotheken die ze inrichten.. Zegt genoeg...