Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van MG
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van MG (Pagina: 18 van 20)
Topic: PA markt 2009 (20-4-2009 15:22:00)
Erg veel led en erg veel laser gezien,
Elke keer dacht ik weet dat ik bij de Martin stand was, dit bleek dan 1 of ander raar chinees merk te zijn...
Jeroen, ik heb nog even met een collega van je gesproken over Cuelux.
in de discotheek waar ik werk willen we namelijk eigenlijk van LJ af.. dus zijn we opzoek naar wat nieuws.
Ik download overmorge meteen Cuelux zodat ik het thuis kan uitproberen.
toen bij de buren nog even met de mensen van Fairlight gebabbelt die ik al eerder was tegengekomen bij de stand van rentall, de duitse tak dan.
ook even met iemand van Laserworld gepraat. eerst werden we aangesproken in het duits en daarna bleek dat er ook een nederlandse verkoper aanwezig was
...
Nog een demo gehad van de nieuwe Revolution lasers... erg mooie verkooppraatjes, dat wel.
Ook nog even bij de Sennheiser 'verdieping' geweest, waar Amy Mcdonald optrad... klonk errug slecht omdat het galmde als een gek door de half ronde koepel...
erg jammer.En die is ook nog lid van het New-Line forum
Topic: kabels labelen (31-3-2009 19:23:00)Begrijpenlijk
! Beterschap en voorzichtig joh!Volgens mij liep ik (in m'n fel-groene vest) achter jullie! Ik en m'n buurman hadden de voorverkoopkaartjes nog in mijn handen, aan de gasten voor ons (jullie dus?) werd gevraagt waarom ze de kaartjes nog hadden en werd ingenomen, hetzelfde bij mij en m'n buurman
Raar maar waar
Klein ventje met zwarte spencer en gestreept overhemd
Deze keer logo vrij
Topic: PA markt 2009 (22-3-2009 18:37:00)In die toko naast de Febo?
Naja, dag na mijn reactie op dit topic lag de factuur opeens in de bus, maar vroeg me gewoon af of er meer mensen waren die dit hadden. Had stiekem gehoopt dat er meer mensen deze ervaring met deze firma hadden...
Topic: PA markt 2009 (14-4-2009 14:08:00)
Even een vraagje: zijn er naast mij nog andere mensen die op de beurs iets gekocht hebben inclusief BTW, en waarbij de verkopende partij naderhand een officiele BTW factuur zou opsturen maar dit nog niet gedaan heeft?
Topic: Prolight+sound te Frankfurt (4-4-2009 18:24:00)LJ DaAn schreef:
Ik ben maandag ook 'even' geweest...Erg veel led en erg veel laser gezien,
Elke keer dacht ik weet dat ik bij de Martin stand was, dit bleek dan 1 of ander raar chinees merk te zijn...
Jeroen, ik heb nog even met een collega van je gesproken over Cuelux.
in de discotheek waar ik werk willen we namelijk eigenlijk van LJ af.. dus zijn we opzoek naar wat nieuws.
Ik download overmorge meteen Cuelux zodat ik het thuis kan uitproberen.
toen bij de buren nog even met de mensen van Fairlight gebabbelt die ik al eerder was tegengekomen bij de stand van rentall, de duitse tak dan.
ook even met iemand van Laserworld gepraat. eerst werden we aangesproken in het duits en daarna bleek dat er ook een nederlandse verkoper aanwezig was
...Nog een demo gehad van de nieuwe Revolution lasers... erg mooie verkooppraatjes, dat wel.
Ook nog even bij de Sennheiser 'verdieping' geweest, waar Amy Mcdonald optrad... klonk errug slecht omdat het galmde als een gek door de half ronde koepel...
erg jammer.
Is er trouwens ook transparente krimpkous verkrijgbaar die zo groot is dat hij over een XLR connector te schuiven is, maar bij warmmaken toch helemaal om een xlr kabel heen krimpt? Ik heb wel eens met "formaat traktorband" gewerkt, maar die kromp maar in bepaalde mate.
Topic: Welke nieuwe geluidsset zou jij kiezen voor +/-7000,- (23-3-2009 18:12:00)Achterin de hoek stond ook een LEM Pegasus set te koop, 2 bassen en 4 toppen. Vroeg hij 3500 euro voor, maar was wel erg ruw mee omgegaan.
De DAP concert serie zou ook mooi zijn, zeker met een budget van 7000 euro. Nadeel is wel dat de top direct op de bas gestapeld erg laag staat, je moet dus wat stapelen om de ideale hoogte te krijgen (tenzij je op podium staat oi.d.)
Topic: PA markt 2009 (22-3-2009 23:45:00)De DAP concert serie zou ook mooi zijn, zeker met een budget van 7000 euro. Nadeel is wel dat de top direct op de bas gestapeld erg laag staat, je moet dus wat stapelen om de ideale hoogte te krijgen (tenzij je op podium staat oi.d.)
Basz schreef:
Companion schreef:
Ik heb er niet meer gemaakt, heb mij met de longontsteking aan boord erg rustig moeten houden !
! Beterschap en voorzichtig joh!MG schreef:
Wat me opviel was dat er om 10uur geen twee rijen waren: ik kon zonder een kaartje in de voorverkoop gekocht te hebben toch gewoon met twee collega's mee naar binnen lopen, die wél al enkele weken van te voren een ticket gekocht hadden. Ook vond ik dat er veel échte oude zwik bij het aanbod was.
Raar maar waar
Deze keer logo vrij
Wat me opviel was dat er om 10uur geen twee rijen waren: ik kon zonder een kaartje in de voorverkoop gekocht te hebben toch gewoon met twee collega's mee naar binnen lopen, die wél al enkele weken van te voren een ticket gekocht hadden. Ook vond ik dat er veel échte oude zwik bij het aanbod was.
Op zich vond ik de beurs wel geslaagd, heb een paar kleinigheden gekocht (en voor aanvang van de beurs buiten wat eigen occasions verkocht
) en vond het de moeite waard.
Wel zou de parkeerplaats wat beter in de gaten gehouden kunnen worden, de laatkomers blokkeerden mooi de doorgaande in- en uitgangen
Topic: Welke nieuwe geluidsset zou jij kiezen voor +/-7000,- (17-3-2009 20:49:00)Op zich vond ik de beurs wel geslaagd, heb een paar kleinigheden gekocht (en voor aanvang van de beurs buiten wat eigen occasions verkocht
) en vond het de moeite waard.Wel zou de parkeerplaats wat beter in de gaten gehouden kunnen worden, de laatkomers blokkeerden mooi de doorgaande in- en uitgangen
Ik weet niet of André de LEM Proteus demoset van zijn importeur gehad heeft, maar dat is een hele mooie aanrader!
Topic: Showtec Minimax (10-3-2009 11:27:00)Ah, dan loop ik daar van de week eens binnen. Thnx!
Topic: Showtec Minimax (2-3-2009 17:59:00)pietje schreef:
Die dingen hangen hier in een nieuwe kroeg in Leeuwarden, 12 stuks. Vond het zwaar tegenvallen. Je ziet ze amper.