Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van TNT

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van TNT (Pagina: 18 van 20)

Topic: Welke Speaker In de DAP RW-18B / Defect Filter? (4-2-2007 14:19:00)
Controleer eerst maar eens dat er geen DC op de uitgang van je eindbak staat, voordat je een nieuwe aansluit.
Om een woofer met audio helemaal door te fikken moet je flink je best doen.
Topic: Het bouwen van een case (21-1-2007 21:24:00)

tomvz20 schreef:

TNT schreef:

.........
beetje off topic hoe bevalt je djm1000 en vooral die cortex mp3 controller?
De djm-1000 is geweldig, perfecte geluidskwaliteit.
zelfs als ik alles opengooi is er geen spatje ruis te horen.
Ga nog een D/A converter in m'n amprack hangen, dan is het hele signaalpad (van cd tot versterker) digitaal.
door het galvanisch gescheiden aes/ebu (digitaal) lijntje tussen draaibak en amprack geen aardlus meer.
Dus geen last meer van storing ruis of brom.

De Cortex bevalt ook goed, in vergelijking met de numark hdcd (die ik eerst had) zoekt en laad hij supersnel,en dat je een gewone externe schijf kan aansluiten, die je met de pc kan laden (wat ook supersnel gaat)
Verder kan ik er nog niet zoveel over zeggen, omdat hij nog maar een keer is meegeweest.
Topic: Het bouwen van een case (21-1-2007 19:01:00)
Acryl kan je gebruiken, maar is niet altijd watervast.
die 35 euro is voor een hele plaat, dat is 3 vierkante meter.
Topic: Het bouwen van een case (21-1-2007 18:47:00)
Je kunt ook Betonplex gebruiken, is water en stootvast, en kost maar 35 euro de plaat 122x244 cm, het is donkerbruin van kleur.

Ik heb al m'n kisten hiermee gemaakt.
Dit weekend weer is een nieuw draaikistje gemaakt (hier kan je de kleur zien) ivm nieuwe (digitale) mixer.

Als de link het niet doet hier klikken
Topic: Muziek stijldansen (17-1-2007 19:36:00)
Sister Sledge - Frankie , er loopt een speciaal Topic voor dit soort vragen.
Topic: Driverack PA / Driverack 260 / ??? (16-1-2007 21:32:00)
Misschien is het mogelijk om de buffer elko's in de voeding van driverack te vergroten, zodat het langer duurt dat intern de spanning wegvalt.
en de driverack op dezelfde groep als de versterkers zetten, en uiteraard de powerswitch overbruggen.
als het dan mis gaat zijn de versterkers zeker sneller.

Heb het zelf nog niet geprobeerd, zodra als ik een keer tijd heb ga ik het toch eens bekijken.
Topic: Schotten Drive-in Show :: Bouw (14-1-2007 12:48:00)

Dj Joeri schreef:

Ik vind het beter dan al die grote flightcase meubels en volgens mij zijn die nog minder orgineel?
Ligt er aan wat voor feesten je doet, ik deed vroeger veel rock avonden, en geloof me ik was blij dat ik een stevig meubel voor me had staan, als ze met een mannetje of 30 gingen lopen pogo-en.

Voor dit soort feesten lijken me de schotjes dus minder geschikt.
Topic: Dj meubel bouwen (18-12-2006 22:10:00)
Komt in gezellig donkerbruin feestcafé te staan, met 2 CDJ-800's en een mp3 systeem, vandaar het flatscreen en Numark usb mixer.
Topic: Dj meubel bouwen (18-12-2006 21:04:00)
Aan hout rond de 400,- euro, maar als je geen frees en draaibank hebt wordt het wel 3x zo duur.
Ik heb hier ongeveer 20 uur aan gewerkt, incl draai en freeswerk.
Topic: Dj meubel bouwen (17-12-2006 23:30:00)
Ik ben Timmerman/Machinaalhoutbewerker, dus voor mij stelt het niet zo veel voor, maar wel een leuk project om te maken happy :)
Zo heb ik ook eens een Cocktailbarretje gemaakt voor een kroeg.
Zo kunnen jullie ideeën opdoen voor een dj booth die er niet strak & modern uitziet.
Bedankt voor het compliment wink ;)