Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van DJ Sietse
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van DJ Sietse (Pagina: 18 van 20)
Topic: Grote lasers en gelul in de ruimte (25-2-2005 23:15:00)Zou zomaar kunnen dat het mengpaneel of de crossover onbalans veroorzaakt (tussen kanalen, whatever).Topic: Sirus PS.12 --> aeroquip flying points? (21-2-2005 00:34:00)
Groeten wesley van de haterdZie deze twee schitterende revieuws ;-) klikTopic: Gemodificeerde Koptelefoons? (20-2-2005 00:48:00)
Doppler effekt heeft met geluid te maken. Dat bestaat niet in de ruimte. Of mis ik iets?
Topic: Grote lasers en gelul in de ruimte (25-2-2005 16:02:00)Volgens mij is de sterkste laser op aarde pas 5 Megawatt. 5 watt lijkt me een wat realistischer getalletje voor een flinke club.
Topic: klein hoorntje (23-2-2005 01:31:00)Hoe dan ook lijkt die sub me wel te gebruiken voor kleine PA, met een mooi topkastje erboven. Als de plots tenminste kloppen dan.
Topic: klein hoorntje (23-2-2005 01:04:00)107 dB lijkt onrealistisch (is het ook) omdat je 8th space simuleert. Waarom niet gewoon half space? Dan wordt die 107 alweer 101 (ook nog mooi).
Topic: DAP AX15B + AX12 een goed set ? (23-2-2005 01:01:00)Dat je er weinig over gevonden hebt kan kloppen. De ax serie is ook nog niet zo lang op de markt.
Wat betreft de keuze voor je versterker. Ik kan zowieso adviseren voor dap palladium te gaan i.p.v. behringer EP. de daps kosten minder maar presteren meer, dat is een feit.
Topic: De Bouw van de X-TRO ( top voor de Punisher ) (22-2-2005 22:46:00)Wat betreft de keuze voor je versterker. Ik kan zowieso adviseren voor dap palladium te gaan i.p.v. behringer EP. de daps kosten minder maar presteren meer, dat is een feit.
Ik herken 18sound neodymium. Mooi, mooi
Maar is dat niet een klein magneetje voor een hoorndriver?
Topic: Behringer CX-2310 Crossover Probleempje (22-2-2005 19:43:00)
Maar is dat niet een klein magneetje voor een hoorndriver?
That_Dj_Sjokkie schreef:
Hallo, het is dan eindelijk gelukt, toch geeft 1 speaker wat meer mid... waar het aan ligt weet k niet zal wel aan de frequenties liggen. Maar het klopt nu wel.Wesley vd H schreef:
Excuses voor de kick. Maar Dré, al geluisterd naar de kastjes en eventueel iemand anders? Ook zou ik graag weten of er iemand ervarog heeft met de 15 inch kasten?Groeten wesley van de haterd
Het zal me echt een worst wezen...
Topic: Record boete voor DJ met illegale muziek (17-2-2005 15:21:00)
Tja waar ligt de oorzaak als je daar wilt beginnen? Bij de downloader, of de aanbieder legale audio? Want het is natuurlijk een neerwaartse spiraal.. Ik vraag me dan ook of verlaging van de prijzen helpt.