Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Marijn

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Marijn (Pagina: 18 van 20)

Topic: advies en tips belichting bands+afterparty (9-8-2010 00:08:00)
63A + 32A krachtstroom, allemaal netjes verdeeld in groepjes van 16. lijkt me zeker voldoende! :-)
Topic: advies en tips belichting bands+afterparty (8-8-2010 23:08:00)
Daar heb je wel een punt! misschien beter om de Maccen gewoon weg te laten (geen geld voor meer bewegend licht) en hiervoor enkele Atomiccen + fourbars te huren.. OF voor de 250 WASH gaan..
Topic: advies en tips belichting bands+afterparty (8-8-2010 12:19:00)
Edit Mod: Dré: Gewist, voldoet niet aan de forumregels!
Topic: advies en tips belichting bands+afterparty (31-7-2010 11:00:00)
Ja tuurlijk, maar volgens mij is 16 zeker genoeg hier wink ;).
Topic: advies en tips belichting bands+afterparty (30-7-2010 23:19:00)
Nog meer sunstrips? ik vind 16 al redelijk veel op zo'n podiumpje.. niet?
Topic: advies en tips belichting bands+afterparty (30-7-2010 13:58:00)
https://img694.imageshack.us/img694/764/img02712.th.jpg
Topic: advies en tips belichting bands+afterparty (30-7-2010 12:23:00)
Wat vinden jullie van onderstaande plannetje?
Sunstrips hangen aan 4m truss verspreid (allemaal op één rijd om eventueel tekst laten over te lopen) en de 2 T4's aan downriggers.

https://img691.imageshack.us/img691/6061/img0271sunstrip1.th.jpg
Topic: advies en tips belichting bands+afterparty (30-7-2010 11:32:00)
Atomic is hier in de buurt 15 euro (zelfs bij meerdere verhuurders). lijkt me dus beter idee om de Geni weg te laten en enkele Atomiccen erbij te nemen?

Sidewings worden voorzien (ik ben alleen verantw. voor licht).
Topic: advies en tips belichting bands+afterparty (30-7-2010 10:23:00)

watje schreef:

waarom atomics, je hebt een geni hangen. Ik zeg haal er nog wat geni's bij? zodat je hiermee chases etc kan doen.
Omdat een Atomic volgens mij iets harder gaat en minder traag reageerd? daar hebben de Geni's wel last van.
Topic: advies en tips belichting bands+afterparty (30-7-2010 10:10:00)
Hallo allemaal!

Tot nu staat onderstaande 100% vast:

- - - - - - - - - - - - -
16 x actieve sunstrip
10 x T4 (2 front)
1 x Geni FL1800 strobo
Antari Z1200 rookmachine
- - - - - - - - - - - - -
sturingen: showmaster 24 + LJ/Freestyler

> Organisatie heeft nog een klein bedrag (>200euro) over voor "extra's", wat lijkt jullie het beste om bij te huren?
Nog enkele T4's? enkele Atomiccen?