Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Xplod

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 199 bijdrage(n) van Xplod (Pagina: 18 van 20)

Topic: 2 Uitgangen van versterker op 1 speaker... (13-5-2005 21:22:00)
Volgens mij kan het dus ook niet want dan gaat bv het singaal van de linkeruitgang ook naar de rechteruitgang willen gaan en met alle gevolgen vandien.....
Ik heb met ongeveer hetzelfde te probere ook eens de eintrappen van mijn mini-keten struk gekregen.... ashamed :$
Zoals gezegd: beter niet doen!
GRTZ
Bert
Topic: Phase bij soundmate 1? (1-5-2005 18:44:00)
OK,ik zal men best doen! happy :)
GRTZ
Bert
Topic: Phase bij soundmate 1? (1-5-2005 14:27:00)
Dus ALS ik het goed begrijp zordt het voor een vertraging van de bassen?
Of ben ik mis?
In de handleinding(die trouwens erg weinig informatie bevat...)staat er niet echt iets over uitgelegd. sad :(
GRTZ
Topic: Phase bij soundmate 1? (1-5-2005 12:35:00)
Ahoi!
Zoals sommigen misschien al hebben gelezen in een ander topic heb ik nog maar net aan sound mate 1.
Nu staat er bij het sub-kanaal een knopje met daaronder 'Phase'.
Langs dat knopje staat er bij 'On' een sinus die eerst naar boven gaat en bij 'Lift' een sinus die eerst naar beneden gaat.
Wat kan ik met die knop (fout) doen?
GRTZ
Bert
Topic: Goede keuze? (17-4-2005 12:38:00)

Powerbeat schreef:

gefeliciteerd! happy :)
Merci! razz :p
Topic: Goede keuze? (16-4-2005 17:47:00)
Vandaag was D-day...
Het zijn geen B-300's geworden.....
Het is een Sound Mate 1! laugh :D
Doet het vrij goed,maar ik heb hem nog maar op 1/4 van zijn vermogen gehoord...
GRTZ
Bert
Topic: Goede keuze? (8-4-2005 20:47:00)
Ik ben nog niet direct van plan een drive-in ofzo te starten...
En als ik dat zou willen zou ik nog zo'n 3 jaar proberen te sparen en werken voor goed materiaal.
Maar zoals ik al zei: off-topic... sneaky :V
GRTZ
Bert
Topic: Goede keuze? (7-4-2005 20:10:00)

djmarkje schreef:

Zoek een baantje, ik ben zelf ook pas 14 jaar maar ik heb tog een erg leuk inkomen per maand.
Is makkelijker gezegd dan gedaan: in België moet je normaal 16 jaar zijn+ik doe als studies indurstriële wetenschappen en daar heb ik mijn handen wel mee vol! laugh :D
Misschien dat ik in de zomer bessen ga plukken,zwaar werk en weinig loon,maarja,alle kleine beetjes helpen.
Maar nu genoeg hierover,is namelijk erg off-topic...
GRTZ
Bert
Topic: Goede keuze? (7-4-2005 17:31:00)
is voor mij lang sparen met een zakgeld van €2 per week... ashamed :$
GRTZ
Bert
Topic: Goede keuze? (6-4-2005 22:40:00)
Tja,zal voor mij geen probleem zijn want ik ga het lang niet op een statief KUNNEN zetten--->een statief is mij te duur... ashamed :$
Voor de duidelijkheid: ik ben nog maar 14 jaar en wil nu men spaargeld uitegeven aan goede speakers,daarmee dat ik in dit topic zoveel mogelijkheden heb voorgesteld.
Nu hoop ik en denk ik dat ik met de B-300 een goede keuze maak.
Maar veel zal er wel niet fout kunnen gaan laugh :D
GRTZ
Bert