Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van M|A Audiotechniek
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van M|A Audiotechniek (Pagina: 18 van 20)
Topic: Website Hosting+domeinnaam (22-5-2006 12:00:00)Dit ziet er erg leuk uit
Dré, ik zie dat je hem niet op vooraad hebt, maar als je hem binnen hebt kun je hem dan eens testen?Topic: dmx interface voor maar €54,90 is dit wat???? (29-3-2006 10:19:00)
https://www.e-dentify.nl is ook een goeie
Topic: Ra Ra... (17-5-2006 17:36:00)
Linkse een Madscan? naar aanleiding van de reactie van Dré
Topic: Windmachine (17-4-2006 20:26:00)Topic: Logo ontwerpen (17-4-2006 19:48:00)
En hoe is het resultaat uiteindelijk geworden?
Topic: examenstunt (13-4-2006 16:15:00)
Onze examenstunt op school was dat alle leraren werden ontvoert en die moesten onverwachts een act doen op het toneel, voor een zaal prop vol leerlingen. Altijd leuk om die leraren te zien dansen
Topic: examenstunt (12-4-2006 18:55:00)
De meeste brandoefeningen worden aangekondigt, en dan ben je het 'effect' van de realiteit al kwijt. Dus er is nooit paniek bij een oefening, dus als je het doet, licht dan wel iedereen op school in. Je weet niet hoe zoveel leerlingen tegelijk reageren als er niet word aangekondigt dat de gangen vol rook worden gezet.
Topic: Wtf? vreemd product gespot in de webshop! (8-4-2006 15:26:00)Dré schreef:
MAAR... Ik vond ook een LEUK product (beetje ter compensatie van deze gek aanstekerij). USB DMX interface + software voor 149,00 euro. Uiteraard wat uitgekleed MAAR voor het geld volgens mij niet verkeerd.
Dré, ik zie dat je hem niet op vooraad hebt, maar als je hem binnen hebt kun je hem dan eens testen?
is de oude versie van Martin LJ nog te downloaden?
Topic: dimmen van par 36 spotjes (21-3-2006 15:45:00)wij dimmen onze pinspotjes simpelweg door ze samen met een gloeilamp te schakelen. Gewoon verdeeldoosje in je dimmerpack, en dan een pinspotje in het stekkerblok en een gloeilamp. Werkt prima, maar hoe de theorie erachter in elkaar zit geen flauw idee. Mischien kan iemand dat uitleggen? Ben wel benieuwd
Topic: Microfoon voor toneelvoorstelling! (24-2-2006 19:46:00)en mijn ervaring komt ook niet overeen met alround inzetbaar. Ze zijn leuk als handmic voor spraak en wellicht een beetje zang, maar ze zijn erg richtingsgevoelig. Dus boven het podium hangen haalt niet veel uit.