Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Djp
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Djp (Pagina: 18 van 20)
Topic: Carnaval Muziek 2007 (15-1-2007 23:49:00)
kreeg toevallig vandaag de nieuwsbrief van BerkMusic, deze hebben het over een polonaise 2007 cd. heb de voorgaande jaren ook , en vind ze zeer goed. tevens stonden in de nieuwsbrief alle carnavals releases die nog vóór de carnaval uitkomen.
Mischien een idee
Topic: Het bouwen van een Dj Meubel (13-1-2007 11:06:00)
6mm berkentriplex (hoeken verstevigd met 10x10mm balkje aan de binnenkant). Nu ben ik net lekker bezig, breekt m'n boortje...
Hoogwaardig spul van 10 jaar oud zeg maar
Ik zal straks een plaatje posten, eerst eens zien hoe ver ik vandaag nog kom.
René6mm niet beetje dun?
wees blij dat ie breekt, ik parkeerde hem 2 dagen geleden in mijn wijsvinger nagel.
Topic: Fligtcase letters (2-1-2007 16:19:00)mag dat dan? Ik dacht van niet...tja... opzich toch wel . Maar aan de andere kent vond/vind ik het ook niet zo netjes.Topic: vraagje voor de belgen (31-12-2006 11:52:00)simpel --> google.com Topic: Wat is er mis met mijn mixer ? (JbSystems Compact) (28-12-2006 15:37:00)
SoundExperience schreef:
Na carnavel komt er wel een verzamelaartje
Mischien een idee
Draai je alleen op "jeugd" feesten of ook op bruiloften/zakelijke dingen?
want dan vind ik een meubel met grafiti nou niet niet iets om trots op te zijn.
Topic: Fligtcase letters (9-1-2007 23:24:00)want dan vind ik een meubel met grafiti nou niet niet iets om trots op te zijn.
dat zijn dezeflde sets als ik me niet vergis, waar Martijn het over had.
Topic: Powercon (8-1-2007 12:41:00)ja
staat er toch?
Topic: klassenavond (5-1-2007 20:15:00)
staat er toch?toch nieuwsgierig naar hoe je het aangepakt hebt?
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (5-1-2007 10:33:00)stiekem moest ik heel hard lachen
Topic: Het bouwen van een case (4-1-2007 18:12:00)
renevanh schreef:
Ben hier ook een kistje aan het bouwen voor m'n moonflowers.6mm berkentriplex (hoeken verstevigd met 10x10mm balkje aan de binnenkant). Nu ben ik net lekker bezig, breekt m'n boortje...
Hoogwaardig spul van 10 jaar oud zeg maar
Ik zal straks een plaatje posten, eerst eens zien hoe ver ik vandaag nog kom.
René
wees blij dat ie breekt, ik parkeerde hem 2 dagen geleden in mijn wijsvinger nagel.
luc2366 schreef:
Martijn schreef:
Heb je de prijs even gemaild.dust. schreef:
maar even reël hoe groot is de kans nou dat hij meeleest en zowieso deze site kentje hebt ook nog de uitgebreide zoekfunctie
voila
www.new-line.nl/forum/search/?str=rondzingende+draaitafels&b=0&f=0&df=10&usr=
voila
www.new-line.nl/forum/search/?str=rondzingende+draaitafels&b=0&f=0&df=10&usr=