Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Driveinteam
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Driveinteam (Pagina: 18 van 20)
Topic: De bouw van een D&B B2 sub. (17-12-2005 22:06:00)
Welke rcf zit er dan in dan kan ik die eens vergelijken want heb nog 2 18sounds en dan wil ik toch wle eens zo'n kastje bouwen misschine leuke aanvulling op de punisher...
Topic: De bouw van een D&B B2 sub. (14-12-2005 23:23:00)de 18sound lw1400 ook ?
Topic: De bouw van een D&B B2 sub. (13-12-2005 23:47:00)ja die ciare weet ik maar welke andere merken en type nog ?
Topic: De bouw van een D&B B2 sub. (13-12-2005 22:46:00)welke speakers zijn eigenlijk gechikt voor deze kast ? Want vind het wel intressant om er een keertje eentje te bouwen maar heb geen id welke woofers ik er het beste in kan stoppen.
Topic: Speakon aansluitingen in de woonkamer. (28-11-2005 22:59:00)kun je dit niet met een schakelaartje maken ipv met een doorlus kabeltje ? dit lijkt mij netter. En moeielijk is het niet.
Topic: De bouw van een D&B B2 sub. (28-11-2005 00:39:00)En dan misschien vet achterlijk vraagje. Maar wat gaat nou harder een punisher of zo'n kast ?
Topic: Enigma Micro Light Controller (30-10-2005 03:13:00)heb naar de verkoper zelf gemaild doe ik sowieso altijd ivm met verzending. Anders ben je winnende bieder en dan vertikken ze het om het optesturen. Maar ik denk sowieso dat ik ervanaf zie koop denk k liever iets van een faderpaneeltje met joystick voor mijn huidige LJ setup.
Topic: Enigma Micro Light Controller (27-10-2005 20:00:00)Dmx heeft die wel :) daar ben ik al achter en verder vind ik hem ook eigenlijk heel veel lijken op de 2 maar weet niet of daar ook eigenlijk wel verschil tussen is ? Misschien de pc die er aanvast zit ???
Topic: Enigma Micro Light Controller (27-10-2005 17:15:00)Hmm ik had al naar u gemaild maar heb het zojuist nogmaals gedaan. Want het leek erop dat jullie niks ontvangen hebben.
Topic: Enigma Micro Light Controller (27-10-2005 16:23:00)Ja maar dat is het probleem. Gister avond heb ik gemaild omdat overdag zit ik op school en kan nooit van te voren zeggen hoeveel uur ik les heb. Want dat is op de school waar ik zit ontiegelijk k*t geregeld. En zo doende dat ik even heb gemaild i.p.v.