Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van DJ Jus
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van DJ Jus (Pagina: 18 van 20)
Topic: Goede Start Drive-in (12-10-2004 18:16:00)
Ook al is dmx redelijk aan prijs, je kunt niet zonder.
Laat ik nou toevallig zelf helemaal zonder DMX werken
Haha, ik doelde meer op dat je alles moet kunnen aanpassen, de hele avond door (jij ook, maar goed). Zelf doe ik alles overigens nu nog analoog, maar ik raad je wel aan lekker met dmx te beginnen
bij ons is dat nu de toekomst in geschoven door geldnood.Topic: Op maat gemaakte oordoppen (10-10-2004 20:50:00)
En ze kunnen ook niet bij je besteld worden, zonder dat ze in de webshop staan?
Topic: Koptelefoon voor draaien op feestjes? (100-200 euro) (12-10-2004 16:40:00)Kun je anders even nog een keer van je stoel valle en de koptelefoon op de grond leggen of hij het overleeft?
Topic: Botex of ShowTec (11-10-2004 11:19:00)
Jeeeeeej, ik heb goed opgelet
Topic: Botex of ShowTec (11-10-2004 10:52:00)
Als ik het goed heb zijn het toch echt 2 identieke producten. Ik heb Dre welleens horen zeggen hier op het forum dat het prijsverschil door de verschillende leveranciers komt..
Correct me if i'm wrong
Topic: Goede Start Drive-in (11-10-2004 08:37:00)Correct me if i'm wrong
TheMess schreef:
Ik ben het helemaal met dj Jus eens.Ook al is dmx redelijk aan prijs, je kunt niet zonder.
Laat ik nou toevallig zelf helemaal zonder DMX werken
Haha, ik doelde meer op dat je alles moet kunnen aanpassen, de hele avond door (jij ook, maar goed). Zelf doe ik alles overigens nu nog analoog, maar ik raad je wel aan lekker met dmx te beginnen
bij ons is dat nu de toekomst in geschoven door geldnood.Meer info laat je wel horen he?
Topic: Goede Start Drive-in (10-10-2004 18:11:00)
Lekker saai, hele avond zelfde programma... en als er iemand even iets moet zeggen kun je het licht niet eens even stil laten staan...
Topic: numark cdn-30 vs numark cdn-35 (9-10-2004 19:07:00)
Zo is dat wel gegaan met cdn-25 en cdn-30, dus zou kunnen... maar het prijsverschil tussen de 2 is ook wel erg klein, ik denk dat er weinig mensen zullen zijn die niet toch nog even doorsparen voor de 35.
Topic: numark cdn-30 vs numark cdn-35 (9-10-2004 18:04:00)Pas je titel dan even aan
Ik geloof dat dat via je eerste bericht bewerken kan.
Ik draai regelmatig met de cdn30, en daar was ik al erg tevreden over. Hij doet het gewoon prima, je moet dus alleen nagaan of je de extra functies wil hebbe/nodig hebt.
Ik ga in ieder geval in januari wel mijn cdn 25 inruile voor de 35
Topic: Speakers voor max 80 decibel. (7-10-2004 21:59:00)
Ik geloof dat dat via je eerste bericht bewerken kan.Ik draai regelmatig met de cdn30, en daar was ik al erg tevreden over. Hij doet het gewoon prima, je moet dus alleen nagaan of je de extra functies wil hebbe/nodig hebt.
Ik ga in ieder geval in januari wel mijn cdn 25 inruile voor de 35
Of ze zoeken een ander zaaltje of probere iets met omwonende te regelen...