Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Remczero
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Remczero (Pagina: 18 van 20)
Topic: vervelend publiek? (12-4-2004 00:32:00)
Ik ook niet hoor. Wel vervelende mensen maar praktisch altijd houden ze het wel voor gezien als je ze gewoon netjes vraagt. Is ook wel zo gezellig. Een dj die er op los slaat als sfeermaker op een feest zou ik als feestgever niet aan moeten denken ,en ik vind het ongepast. Bij mij moeten ze heel wat flikken wil ik met mensen gaan gooien (wat nergens op slaat want voor het misdragen van mensen vind ik een dj niet verantwoordelijk ,maar de gever van een feest). Die dient een oogje in het zeil te houden op een feest of mensen in te huren om dat te doen.
Topic: vervelend publiek? (11-4-2004 19:15:00)Wat een stoere jongens praat zeg
Als ik zoiets zie zeg ik gewoon door mic dat ik geen mensen achter de booth wil. Doen ze het dan toch dan nog een vriendelijk verzoek ,en anders gewoon even muziek uit en laat de huurder het oplossen. Ik sta er voor het publiek ,niet als uitsmijter.
Topic: DAP MC-15 (6-4-2004 20:21:00)
Als ik zoiets zie zeg ik gewoon door mic dat ik geen mensen achter de booth wil. Doen ze het dan toch dan nog een vriendelijk verzoek ,en anders gewoon even muziek uit en laat de huurder het oplossen. Ik sta er voor het publiek ,niet als uitsmijter.Een beetje moeilijk om over een forum te zeggen. De kwaliteit van het geluid is aanzienlijk beter. Vooral de max spl (max volume wat er uit komt) van de speakers loopt nogal uiteen over de 2 setjes. Kwa volume zou je aan 2 mc 15s genoeg hebben op je kamer. Ik zou gewoon even gaan luisteren in een winkel in de buurt ,want het is een keuze of je alleen voor dat verschil in geluidskwaliteit zoveel verschil wilt betalen. Ik zou iig WEL voor de K115s gaan. Mede omdat hier een versterker bij zit ,en je voor 300 euro net 2 mc 15s koopt met een flut versterker (bij het setje zit ook niet de beste versterker volgens dre ,maargoed even ter vergelijking).
Topic: muziek voor kampioenen voetbal (6-4-2004 20:06:00)Eye of the tiger is echt een aanrader om bijna elk ettertje het wel herkend van Barney
Ook nummers als parle et pardoux - liberte enzo op het eind van een wedstrijd is wel grappig. In een echt voetbal stadion draaien ze al vanalles en nog wat ,dus draai gewoon wat muziek en kijk waar ze op reageren (zullen wel vrolijk zijn dus zie je er vast wel aan af). Als je met special d enz die nieuwe liedjes aankomt heb je iig kansje op succes omdat die kinderen meestal op de volgorde precies van de top 40 enz op de hoogte zijn. Voor de rest ,gewoon de feestnummers. Beetje appresski richting lijkt me leuk bij zon wedstrijd.
Topic: Zitten hier geen scratchers? (6-4-2004 19:59:00)
Ook nummers als parle et pardoux - liberte enzo op het eind van een wedstrijd is wel grappig. In een echt voetbal stadion draaien ze al vanalles en nog wat ,dus draai gewoon wat muziek en kijk waar ze op reageren (zullen wel vrolijk zijn dus zie je er vast wel aan af). Als je met special d enz die nieuwe liedjes aankomt heb je iig kansje op succes omdat die kinderen meestal op de volgorde precies van de top 40 enz op de hoogte zijn. Voor de rest ,gewoon de feestnummers. Beetje appresski richting lijkt me leuk bij zon wedstrijd.En hoe begin je precies met scratchen. Lijkt me ook een veelgestelde vraag. Zijn er basistechnieken en waar moet je op letten om je apparatuur niet te mollen? Als iemand even in wat beginnerstaal wat dingen op een rij wil zetten zal het aantal mensen die ontdekken dat ze meer met draaitafels kunnen dan mixen misschien stijgen en dat lijkt me opzich wel leuk. Zou het best eens willen proberen maar zou echt neit weten hoe het nou precies moet (dat handje met die crossfader krijg ik ook maar niet onafhankelijk bewegend op het ritme
) Dus als iemand zin heeft om stukje te typen over hoe te beginnen enz zouden veel mensen denk ik blij zijn ,het zou idd zoals al gezegt ook leuk zijn om wat technieken op te sommen met verschillen enz. Ik ben iig volop geintereseerd terwijl ik zelf alleen gewoon draai (met af en toe een backspin wel maar daar houd het ook op). Dus als 1 van de turntablisten hier even tijd heeft graag
Topic: hoe moet ik een mengpaneel aansluiten op een pc (6-4-2004 13:04:00)
) Dus als iemand zin heeft om stukje te typen over hoe te beginnen enz zouden veel mensen denk ik blij zijn ,het zou idd zoals al gezegt ook leuk zijn om wat technieken op te sommen met verschillen enz. Ik ben iig volop geintereseerd terwijl ik zelf alleen gewoon draai (met af en toe een backspin wel maar daar houd het ook op). Dus als 1 van de turntablisten hier even tijd heeft graag
Haha is misschien wel wat handiger ja. Zal het onthouden
Topic: hoe moet ik een mengpaneel aansluiten op een pc (6-4-2004 07:24:00)
Zie ook
aja nog iets wat is volgens jullie de beste cd-speler ma voor een degelijke prijs?Op de vorige pagina van dit topic (ik zit dus goed
)
Topic: DAP MC-15 (6-4-2004 07:23:00)liquid schreef:
merci ga is proberenaja nog iets wat is volgens jullie de beste cd-speler ma voor een degelijke prijs?
)Uhm tja ,ik zou gewoon zeggen dat je als je vaker feestjes wil gaan doen dat je aan 2 mc15s weinig hebt omdat dat niet hard genoeg gaat. Ook zou ik zeggen dat je het meteen goed wil doen en niet over een jaar als je speakers niet meer goed genoeg zijn weer nieuwe wilt kopen. Tja en als het dan echt niet mag moet je je er misschien maar bij neerleggen.
Topic: hoe moet ik een mengpaneel aansluiten op een pc (5-4-2004 21:03:00)Zou je bij de cdspeler een budget kunnen noemen? Zo kan niemand een fatsoenlijk advies geven natuurlijk. Je wilt dus een speler die zowel on the road als thuis gebruikt word. Een must is dan ESP of een geveerd loopwerk. De meeste spelers hebben dit wel ,dus graag een budget. Ook zouden we graag weten wat je eisen van het apparaat zijn. Ga je voor een simpele speler? Kwaliteit? Of toch een speler met zoveel mogelijk dingdongetjes?
Topic: DAP MC-15 (5-4-2004 20:51:00)De PR-115's die IK heb gehoort waren zeker beter dan een MC-15. De radon versterker heb ik persoonlijk geen ervaring mee ,maar waarom is het precies zon pisbak dan? Het lijkt me toch wel fijner als een hifiversterker (vooral vermogen dat hij leverd ,kwaliteit zal minder zijn van het geluid maar je kunt er ook geen hifi van verwachten).